Mitä muistia

kannettavaan hankittava

Miten voi taas olla näin hankalaa, täältä koitan hakea tietoa ja niiden sijasta tulee eteen vain aina uusia tietoja mitä pitäisi olla. Eli olen hankkimassa kannettavaan koneeseeni lisää muistia. Olen kurkannut sen verran koneen muistipaikkaa että siellä on yksi tyhjä paikka mutta siihen se sitten jääkin. Koneessa oleissa muistikammoissa ei näkynyt (en aikaan nähnyt) mitään selkokielistä merkkiä muistin tyypistä ja mallista. Entäs mistä näkee sen emovelyn salliman max määrän ja millä tunnuksillä (RAM, Gb, GHz, DDR...) nämä tiedot ovat. Saattaa siinä muistikammassakin olla ne tiedot mutta kun ei tiedä mitä pitäisi etsiä... APUA, tässä menee järki (kun en omaa sitä pitkää pinnaakaan!) =)

6

1338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äölkjhgfdxsz

      paa tänne tieto mikä kone sulla on

      • kannettavaan hankittava

        Koneen järjestelmätiedoissa oli seuraavat tiedot: Intel (R) celeron (R) M
        Processor 1400 MHz
        1,4 GHz
        224 MT RAM-muistia.


      • lkijuhgfds
        kannettavaan hankittava kirjoitti:

        Koneen järjestelmätiedoissa oli seuraavat tiedot: Intel (R) celeron (R) M
        Processor 1400 MHz
        1,4 GHz
        224 MT RAM-muistia.

        http://www.ec.kingston.com/ecom/configurator_new/modelsinfo.asp?SysID=47311&mfr=HP/Compaq&model=Pavilion Notebook ze4900 (CTO)&root=us&LinkBack=http://www.kingston.com&Sys=47311-HP/Compaq-Pavilion Notebook ze4900 (CTO)&distributor=0&submit1=Search

        Jos koneesi on sama kuin mitä toi sivu näyttää niin sen mukaan max muisti on 1 GB:ä--->2x512MB DDR266 Module

        Sen voi vielä varmistaa kun menet kauppaan ja kerrot koneesi merkin ja tyypin niin ne neuvovat jos ovat ammattitaitoisia.

        Varmista vielä että toi mun ehdottama on oikea kun en tiedä mitä toi (CTO) tarkoittaa


      • kannettavaan hankittava
        lkijuhgfds kirjoitti:

        http://www.ec.kingston.com/ecom/configurator_new/modelsinfo.asp?SysID=47311&mfr=HP/Compaq&model=Pavilion Notebook ze4900 (CTO)&root=us&LinkBack=http://www.kingston.com&Sys=47311-HP/Compaq-Pavilion Notebook ze4900 (CTO)&distributor=0&submit1=Search

        Jos koneesi on sama kuin mitä toi sivu näyttää niin sen mukaan max muisti on 1 GB:ä--->2x512MB DDR266 Module

        Sen voi vielä varmistaa kun menet kauppaan ja kerrot koneesi merkin ja tyypin niin ne neuvovat jos ovat ammattitaitoisia.

        Varmista vielä että toi mun ehdottama on oikea kun en tiedä mitä toi (CTO) tarkoittaa

        Mistä kaivan tiedon emolevyn sallimasta max määrästä.

        Kyllä toi linkki ainakin näytti aikalailla samalta. Kun googlaan muistikamman tunnuksen selvis että se ainakin on tota DDR tyyppiä. Täytyy mennä koneen kanssa kauppaan.
        Onko verkkokauppa.com ammattitaitoisia myyjiä?


      • vertailet
        kannettavaan hankittava kirjoitti:

        Mistä kaivan tiedon emolevyn sallimasta max määrästä.

        Kyllä toi linkki ainakin näytti aikalailla samalta. Kun googlaan muistikamman tunnuksen selvis että se ainakin on tota DDR tyyppiä. Täytyy mennä koneen kanssa kauppaan.
        Onko verkkokauppa.com ammattitaitoisia myyjiä?

        Toi sivu näyttäis sanovan että
        Maximum Memory:1 GB eli maksimissaan 1 GB.

        Vertaa kampojen hintoja tuolta:
        http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/26242


      • uhtelen johko
        kannettavaan hankittava kirjoitti:

        Mistä kaivan tiedon emolevyn sallimasta max määrästä.

        Kyllä toi linkki ainakin näytti aikalailla samalta. Kun googlaan muistikamman tunnuksen selvis että se ainakin on tota DDR tyyppiä. Täytyy mennä koneen kanssa kauppaan.
        Onko verkkokauppa.com ammattitaitoisia myyjiä?

        no löytyikö se uusi kampa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      410
      1676
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1338
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1287
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1265
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1017
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      926
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      861
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      860
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      856
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      106
      804
    Aihe