Mihin rantalomalle?

matkaaja91

Tulinkin jo kirjoittaneeksi toiselle osastolle samaisen siestin, mutta kyselen nyt vielä täältä, kun kerta ehdotettiin

Eli: Mihin rantalomalle Italiaan? Lähdettäis kaveriporukalla. Eli etsitään jotain nuorille sopivaa matkakohdetta. Viihtyisä hiekkaranta on päävaatimus ja toisena tulee suhteellisen vilkas yöelämä. Kesällä siis vasta ollaan menossa, mutta mietitään nyt jo hiukan etukäteen sopivia vaihtoehtoja. Kertokaa kokemuksistanne ja ehdotelkaa sopivia lomakohteita. Kiitän.

2

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mennä vieläkin

Riminillä ainakin nuorena n.22v viihdyimme vallan mainiosti, rantaahan siellä piisaa kilometritolkulla ja rannoilla oli hyvät rantapalvelut. Yöelämä oli aivan huikeaa, kaikensorttista diskoa ym, sieltä ostettua kasettiakin kun nyt kuuntelee, niin voih, niitä aikoja. Markkinat vanhassa kaupungissa ja muutenkin ostoksiin ihan kelvolliset mahdollisuudet. Tuo nyt tuli ensimmäiseksi mieleen, niin hyvät nuoruusmuistot sieltä on.

• sitten

Jos menette Riccioneen, niin Rimini on 10 min bussilla. Molemmista paikoista toiseen pääsee kätevästi. Myös Riccionessa hyvä meno, paljon kauppoja.Olisikohan Riminissä olleet rannat paremmat, isommat. Itse olin Riminissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1787
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1722
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1258
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1071
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      1034
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      775
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      637
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      630
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      607
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      566
    Aihe