Norton ala-arvoista

asiakaspalvelua

Tuli taas aika päivittää virustorjunta, sitten alkoikin ongelmat kun sattuu olemaan norton koneessa, yritin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, se on tehty todella vaikeaksi, puhelimella pääsee soittamaan numeroon jonka minuuttiveloitus on HUIKEAT 9e minuutti! viimein sain netin kautta yhteyden tukeen ja minua alkoi palvella lars-erkki, kerroin että pitäisi saada päivityksiä, lars-erkki kehoitti soittamaan asikaspalveluun siihen samaan numeroon jonka minuuttiveloitus on 9e min, soitin uudelleen siihen, siellä naisääni kertoi luettuaan ensin pitkät liirumlaarumit että puhelun hinta olisi 9e min, mutta voin olla ilmaiseksi yhteydessä asiakaspalveluun netinkautta, koska minulla oli nettiyhteys auki palveluun kysyin lars-erkiltä että miksi puhelu maksaa ja miksi minä en saa hoitaa asiaani tässä netin kautta, lars-erkki vastasi että minun tulee esittää netissä kysymykseni ruotsiksi tai englanninkielellä? kerroin että olen Suomessa ja olen Suomalainen haluan palvelun Suomeksi, lars-erkki vastasi englanninkielellä jotain mitä en ymmärtänyt, kysyin lars-erkiltä uudelleen että miten saan koneelleni nortonin päivityksen ja kuinka pitää menetellä? lars-erkki vastaa taas englanninkielellä, tai saattoi se olla ruotsiakin, mutta kun olen Suomalainen niin en ymmärtänyt, tosin olihan lars-erkkikin unohtanut suomenkielen tuon "keskustelumme" aikana.

Ilmoitin sitten Lars-erkille että emme pääse asiassa eteenpäin kun puhumme eri kieltä, samaan syssyyn ilmoitin että hankin koneeseeni F-SECUREN se kun on Suomalainen ja palvelukin kuuluu pelaavan, siihen lars-erkki vastasi sulkemalla yhteyden.

Olen tullut siihen tulokseen ettei kenenkään pitäisi käyttää NORTON virusturva-palveluja, asiakaspalvelu on perseestä ja täysin ala-arvoista.

Koneellani on nyt F-SECURE se toimii ja sain alle satasella 2 vuoden turvan kun Nortonilla olisin samalla hinnalla saanut vain 1 vuoden turvan.

21

4457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaa käyttää

      Kannattaa käyttää chattia. Se on maksuton ja kokemukseni mukaan toimi hyvin. Neuvot löytyivät nopeasti.

      http://www.symantec.com/fi/fi/norton/support/selectproduct_ts.jsp

      Klikkaat oikeata tuotetta ja jatkat etenpäin. Esimerkiksi Nortonin Antivirus 2008:

      http://www.symantec.com/fi/fi/norton/support/productdetail/index.jsp?pvid=nav_2008

      ja edelleen

      "Ota yhteyttä Symantecin tukeen" ->

      http://www.symantec.com/fi/fi/norton/support/productdetail/contact_ts.jsp?pvid=nav_2008

      Sieltä "Väliton verkkojuttelu MAKSUTON"

      • Anonyymi

        Minulla ainakin toimii Norton erinomaisen hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ainakin toimii Norton erinomaisen hyvin.

        Ainakin se hoitaa hommansa eli vie rahaa tililtä tekemättä mitään muuta oikeasti hyödyllistä:)


    • fak!

      aivan käsittämätön asiakaspalvelu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!menee hermo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Reisiposki

      Itse viestittelin myös tuolla lars-erikille. Englanniksi juteltiin ja homma selvisi ihan parissa minuutissa. Eipä ole nortonin suhteen muutenkaan valitettavaa. Jo 4 vuosi tulossa peräkkäin nortonilla ilman ainuttakaan ongelmaa, jumitusta tai häiriötä. Tuolloinkin keskustelin lars-erikin kanssa uusinta tilauksesta. F-secure kävi kannettavassa, muta se veti koneen niin jumiin ettei sillä voinut tehdä mitään. Nyt on kannettavassa Microsoft essential ja pöytäkoneessa Norton.

    • HUH!!!

      Saanko Nortonin poistotyökaluineen poistettua koneestani?

      • mkiopu

        Saat.


    • norttonitoni

      minun kokeiluversio on jo loppunut enkä ymmärrä mihin tuo uusi koodi laitetaan ostin nimittäin kaupasta 1 vuoden virustorjunnan ai että kun tämä on vaikeaa ja jos asiakaspalvelu on tuota tasoa niin voi huh huh olisin todella kiitollinen j0os joku voisi auttaa versio on siis INTERNET SECURITY 2012

    • norttonitoni

      okei päivitetty on mutta kun painan uudista ja yritän laittaa koodia se ei anna laittaa koodini ensimmäistä numeroa tietokoneesta kuuluu vain piip ääni olen varmasti todella tyhmä kun en tajua mitä pitää tehdä mutta apu olisi tarpeen

    • norttonitoni

      minulla ensimmäinen merkki on numero ja käytän eri versiota kuin noissa kuvissa norton internet security ja kyllä siihen voi laittaa ensimmäiseksi jotain muuta mutta ei esimerkiksi edes kaikkia kirjaimia

    • Testasin äsken ja Norton ei anna laittaa kaikkia numeroita tai kirjaimia siihen koodinkirjoitus kohtaan. Mutta kirjoititko varmasti oikein sen koodin kirjaimet? Entä oikeinpäin?

    • norttonitoni

      kyllä muutkoodin merkit se antaa laitttaa mutta ensimmäistä nollaa ei ja on testattu että se ei ole oo kirjain sitäkään ei voi laitta harmittaa vähän kun suojaus loppuu tänään anteeksi ensimmäisessä viestissä sanoin virheellisesti että se olisi jo loppunut

    • norttonitoni

      nortonin tukisivustolla lukee että koodi on 19 merkkinen minulla toisin on 20 merkkiä koodissa olen yrittänyt laittaa koodin ilman nollaa mutta eipä sekään onnistu NYT MENEE HERMOT !!!

    • Anonyymi

      Aivan sama kokemus ja lopputulos: ei ikinä Nortonia kenenkään koneelle! Aivan mahdoton rahastusmeininki.

    • Anonyymi

      Olen ostanut liian kalliin virustorjunnan ja haluan peruuttaa sen.

    • Anonyymi

      Norton oli kova sana joskus yli 30 vuotta sitten.

    • Anonyymi

      Huijaus jatkuvasti sähköpostiin tulee: tietoturvasi on vaarassa, vaikka en ole koskaan ollut missään tekemisissä tämän yhtiön kanssa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe