Kirppis

Äippä40v

Eli Te keillä on ollut Paikka Tuossa Robiinhoodin tilalle rakennetussa kirppiksessa:D Nii miten on tavara menny kaupaksi ? Kannattaako oottaa paikka ?(: Ja voiko sen tehdä silleen että sitten kun on ollut paikka Viikon.. nii siit summast jonka oot saannu, maksat sen paikan ? Muute paljon Paikka maksaa ?

T: Äippä 40 v.

14

1593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaupaksi.

      Meillä oli pöytä kolme kahden viikon jaksoa eli yht. kuusi viikkoa tuossa vuoden lopussa. Joulunaika oli hiljaista.
      Tavaraa meni mukavasti ainakin meillä ja rahaa jäi vielä käteenkin vähän yli satanen, jopa meidän ihme roinalla... :) Pari kolme jätesäkillistä saatiin kiertoon. Vaatteita ei mennyt yhtään, mutta taisivat olla liian vanhanaikaisia.
      Hinnat kun laittaa riittävän alhaisiksi niin tavara liikkuu.
      Enkä huomannut että mitään olisi varastettukaan, kuten kymppitorilla aikoinaan kävi...

      Viikko maksaa 25€, kaksi viikkoa 45€. Voi maksaa jälkikäteen.

      • köyhä sellainen

        Miksi ihmeessä suurin osa pyytää esim lasten kumisaappaista 4-5€ siis pienet koot?
        Hinnoitelkaa tavarat niin, että niitä viitsii ostaa. Moni ylihinnoittelee.


      • käyttökelpoista
        köyhä sellainen kirjoitti:

        Miksi ihmeessä suurin osa pyytää esim lasten kumisaappaista 4-5€ siis pienet koot?
        Hinnoitelkaa tavarat niin, että niitä viitsii ostaa. Moni ylihinnoittelee.

        tavaraa, kuten lasten vaatteita, huonekaluja, kirjoja, liinavaatteita, verhoja vaikka pienituloinen yh-äiti olenkin. En vaan viitsi lähteä myymään ja saan hyvän mielen siitä, kun voin minua vieläkin tukalammassa asemassa olevia ihmisiä auttaa.


      • on myös köyhä
        köyhä sellainen kirjoitti:

        Miksi ihmeessä suurin osa pyytää esim lasten kumisaappaista 4-5€ siis pienet koot?
        Hinnoitelkaa tavarat niin, että niitä viitsii ostaa. Moni ylihinnoittelee.

        Ja siksi laitankin hyväkuntoisiin (lue uudenveroisiin) vaatteisiin 4-5 euroa hintaa. Koska myyntipaikat eivät todellakaan ole ilmaisia, haluan myös saada edes pikkuisen voittoa. Ja maksan itsekin ihan mielellään hyväkuntoisista ja laadukkaista lasten vaatteista keskiverto kirppishintaa enemmän. Olen törmännyt myös sellaisiin ihmisiin jotka käyvät kirppikseltä hakemassa halpoja (hyväkuntoisia) lastenvaatteita ja pistävät omaan pöytäänsä myyntiin hieman korkeammalla hinnalla. Eli en halua, että taas joku toinen repii voittoa minun vaatteistani. Ja laitetaan nyt yksi esimerkki vaatteiden hinnoista: Reimatecin haalarit maksavat uutena pitkälti yli 100 euroa, mutta ovatkin sitten todella laadukkaita. Jos törmään oikean kokoiseen ja hyväkuntoiseen käytettyyn kirppiksellä, voin hyvin maksaa siitä 30-50 euroa. Ja jos ihmettelet kuinka vähävaraisena nyt puhun jostain kalliista merkkihaalareista, voit miettiä oletko ikinä kuullut sanottavan "köyhän ei kannata ostaa halpaa".


      • Työtön äiti
        käyttökelpoista kirjoitti:

        tavaraa, kuten lasten vaatteita, huonekaluja, kirjoja, liinavaatteita, verhoja vaikka pienituloinen yh-äiti olenkin. En vaan viitsi lähteä myymään ja saan hyvän mielen siitä, kun voin minua vieläkin tukalammassa asemassa olevia ihmisiä auttaa.

        Ottaisin hyvin mielelläni vastaan lasten vaatteita,verhoja,liinavaatteita sekä lasten leluja.Jos vain joltain löytyisi vielä peittoja,täkkejä ja tyynyjä.
        Olemme uusioperhe,suur sellainen,7 lasta.Osa lapsista on jo täysi-ikäsiä.


      • äippä -74
        on myös köyhä kirjoitti:

        Ja siksi laitankin hyväkuntoisiin (lue uudenveroisiin) vaatteisiin 4-5 euroa hintaa. Koska myyntipaikat eivät todellakaan ole ilmaisia, haluan myös saada edes pikkuisen voittoa. Ja maksan itsekin ihan mielellään hyväkuntoisista ja laadukkaista lasten vaatteista keskiverto kirppishintaa enemmän. Olen törmännyt myös sellaisiin ihmisiin jotka käyvät kirppikseltä hakemassa halpoja (hyväkuntoisia) lastenvaatteita ja pistävät omaan pöytäänsä myyntiin hieman korkeammalla hinnalla. Eli en halua, että taas joku toinen repii voittoa minun vaatteistani. Ja laitetaan nyt yksi esimerkki vaatteiden hinnoista: Reimatecin haalarit maksavat uutena pitkälti yli 100 euroa, mutta ovatkin sitten todella laadukkaita. Jos törmään oikean kokoiseen ja hyväkuntoiseen käytettyyn kirppiksellä, voin hyvin maksaa siitä 30-50 euroa. Ja jos ihmettelet kuinka vähävaraisena nyt puhun jostain kalliista merkkihaalareista, voit miettiä oletko ikinä kuullut sanottavan "köyhän ei kannata ostaa halpaa".

        Mutta sekin on totta, että toiset laittaa kulahtaneisiin, virttyneisiin jopa tahraisiin vaatteisiin hurjia hintoja. En edes katso pöytiin joissa huomaan tällaisia vaatteita, olkoot vaikka kuinka laadukkaita tai hyviä merkiltään!
        Jos taas vaatteet on hyviä, voi niistä pikkuisen maksaakin. Ikävä tosiasiahan on, että lastenvaatteet on kalliita.


      • äippä -74 kirjoitti:

        Mutta sekin on totta, että toiset laittaa kulahtaneisiin, virttyneisiin jopa tahraisiin vaatteisiin hurjia hintoja. En edes katso pöytiin joissa huomaan tällaisia vaatteita, olkoot vaikka kuinka laadukkaita tai hyviä merkiltään!
        Jos taas vaatteet on hyviä, voi niistä pikkuisen maksaakin. Ikävä tosiasiahan on, että lastenvaatteet on kalliita.

        varmaan kirppikselle lasten vaatteita vie, mutta saataa viedä UHF keräyslaatikkoon, jonne minäkin vanhoja (ehjiä ja puhtaita) vien. UHF myy näitä vaatteita myymälöissänsä edulliseen hintaan.Yksi myymälä ainakin itäkeskuksessa.


      • ................
        on myös köyhä kirjoitti:

        Ja siksi laitankin hyväkuntoisiin (lue uudenveroisiin) vaatteisiin 4-5 euroa hintaa. Koska myyntipaikat eivät todellakaan ole ilmaisia, haluan myös saada edes pikkuisen voittoa. Ja maksan itsekin ihan mielellään hyväkuntoisista ja laadukkaista lasten vaatteista keskiverto kirppishintaa enemmän. Olen törmännyt myös sellaisiin ihmisiin jotka käyvät kirppikseltä hakemassa halpoja (hyväkuntoisia) lastenvaatteita ja pistävät omaan pöytäänsä myyntiin hieman korkeammalla hinnalla. Eli en halua, että taas joku toinen repii voittoa minun vaatteistani. Ja laitetaan nyt yksi esimerkki vaatteiden hinnoista: Reimatecin haalarit maksavat uutena pitkälti yli 100 euroa, mutta ovatkin sitten todella laadukkaita. Jos törmään oikean kokoiseen ja hyväkuntoiseen käytettyyn kirppiksellä, voin hyvin maksaa siitä 30-50 euroa. Ja jos ihmettelet kuinka vähävaraisena nyt puhun jostain kalliista merkkihaalareista, voit miettiä oletko ikinä kuullut sanottavan "köyhän ei kannata ostaa halpaa".

        En ostaisi reiman haalareita 100€ hintaan, kun ajattelee, että pienelle lapselle käyttöikä on aika pieni.Minulla ei varaa sellaiseen. Eri juttu jos perheessä useampi lapsi.


    • äiti 28

      myös itsekiin mietinyt.voihan sitä ainna kokeilla ja katsoa mitten menee.

      • vaatteita riittää?

        Itse käytän kaikki vaatteeni loppuun, ovat sitten niin huonokuntoisia, ettei niitä myydä voi, roskis on oikea osoite. Onko teillä liikaa rahaa kun on varaa ostella uusia vaatteita vaikka entisetkään ei ole vielä loppuun käytetty?


      • ......
        vaatteita riittää? kirjoitti:

        Itse käytän kaikki vaatteeni loppuun, ovat sitten niin huonokuntoisia, ettei niitä myydä voi, roskis on oikea osoite. Onko teillä liikaa rahaa kun on varaa ostella uusia vaatteita vaikka entisetkään ei ole vielä loppuun käytetty?

        Itse haen vaatteita kirppikseltä lapselleni ja usein nämä kirppis vaatteet sitten laitan kiertoon muille.
        En maksa uudenveroisestakaan vaatteesta älyttömiä, koska ale myynnistä saa esim lindexiltä ihan muutamalla eurolla esim bodeja.
        Käytetty on aina käytetty.


      • jonka vateitta myyn en omia
        vaatteita riittää? kirjoitti:

        Itse käytän kaikki vaatteeni loppuun, ovat sitten niin huonokuntoisia, ettei niitä myydä voi, roskis on oikea osoite. Onko teillä liikaa rahaa kun on varaa ostella uusia vaatteita vaikka entisetkään ei ole vielä loppuun käytetty?

        mun poika kasva enkä voi kaikkia liian pieniä vateitta säästä kun ei ole ylimäräistä tilaa.että sillen ylimmäräistä raha ei todellakan ole.taidat itse olla katkera ihminen antaisit vaan toisten tehdä niin kuin halua mitää otat sitää ongelma.


    • Pieni on Kevätkumpu

      Noin pari viikkoa sitten minulta varastettiin sieltä poikien Lindexin musta-harmaa takki.
      Takki oli uutta vastaava viime vuoden malli ja hinta oli 8 euroa. Kaikenmoiset kusipäät kun harrastavat myös sitä, että "sullotaan" omiin tavaroihin toisten omaisuutta paikkaa tyhjennettäessä, tai lastenrattaisiin siellä asioidessa. Kuultu on myös, kun asiakas kassalla sanookin vievänsä omasta loosista jonkun tavaran takaisin kotiin- outoa!
      Multa jäi tuosta takista rahat saamatta, mutta saihan tämä äiti joka takin varasti silläkin rahalla pari askia tupakkaa. Toivottavasti omistaja jatkossa erottaa röyhkeät ihmiset rehellisistä, niin silloin paikka palvelee oikein.

      • vähän kantaa

        Ihmettelit, että joku vie tavaraa omasta loossista takaisin kotiin. Itselläni on sattunut parikin kertaa näin, syystä että; olenkin alkanut katumaan jonkun tavaran myyntiin viemistä ja kerran ystävätär halusinkin ostaa haalarin minulta omalle muksulleen. Ja silloin olen hakenut takaisin. Ja vain OMIA tavaroitani. Mutta se on kyllä totta, että kirppiksiltä varastetaan hävyttömän paljon. Eipä niissä taida tuo valvonta kovin kummoista olla. Omistajille taitaa riittää, että ovat maksun paikoista saaneet ja kiinnostus loppuu siihen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1639
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1401
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1109
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1071
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      3
      964
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    8. 5
      945
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe