Sellainen asia tarttis saada tietää, kun miten täältä Janakkalasta saisi muuttoauton lainaksi ?
Muuttoauto ??
6
600
Vastaukset
- saa kun
maksaa ihan mistä tahansa autovuokraamosta. Toiset kiskoo vaan siivottoman hinnan ja toiset vie 3 kertaa halvemmalla, joten älä ota ensimmäistä, vaan vertaile huolella.
- tietäisin
sopivan autoilijan siihen hommaan.
En vaan tällä palstalla viittis kertoilla.
- etkai
meinaa pois muuttaa?
a) riippuu kuka kysyy ?
b) en Janakkalasta, korkeintaan Turengista. Syy on että voi työpaikka olla siitä kiinni.- tervakoskelle
VaasanJaakkoo kirjoitti:
a) riippuu kuka kysyy ?
b) en Janakkalasta, korkeintaan Turengista. Syy on että voi työpaikka olla siitä kiinni.muuta tänne vaan
- rohkeasti vaan
tervakoskelle kirjoitti:
muuta tänne vaan
Tule Hämeenlinnaan. Sulaudut ajan mittaan joukkoon vaikka puheessasi olisi selvä Janakkala-aksentti. Hämeenlinnassa on senverran kansainvälinen meininki, että täällä on totuttu melkein mihin vaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294