koiruudeiden kokoa

rottis-poju

varmaan aika yleinen kysymys, mutta minkä kokoisia teidän pojat ja miksi ei tytötkin on ollut n. 11kk ikäisenä? jos vaan millään muistaa niin olisi kiva tietää..Meillä 11kk poika säkä (noin mitattuna) 62 cm ja painoa 40,4kg (tarkka luku, koska tänään punnittu lekurilla)
Poika on todella huono syömään, mutta eipä se päälle päin siltä näytä ja painoa kuitenkin on sopivasti.
Ja pystyykö joku sanomaan jo nyt tässä vaiheessa, tuleeko tästä meitin pojusta isokin yksilö? näillä kertomillani lukemilla..Vaiko aika näyttää?

16

1590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rotikkaneiti

      Meillä narttu 9kk säkä 62cm ja painoa 33kg. Rottweilerihan useimmiten kasvaa ja jykevöityy ainakin 2vuotiaaseen asti, joten hankala sanoa sinun pennustasi tuleeko siitä iso kokoinen. Pentu aikanahan tärkeää on että koira saa kasvaa ja kehittyä rauhassa.

      • Roitikka

        meidän poika on nyt 10kk ja säkä on n65-66 (säkän mittaushan suoritetaan koiran korkeimmalta kohdalta kuitenkaan ei etujalkojen etupuolellta) ja painoa n.50kg (punnittu normaali puntarilla sylissä). poika käy lenkillä aika säännöllisesti ja hiekkamontussa heitetään keppejä hakee rinnettä ylös muutamia kertoja päivässä! kuitenkin vielä koiran ehdoilla. Komea poika varmasti tulee teillekkin. Rotikka kasvaa n. 2-3 vuotiaaksi asti !


      • hiljaa hyvä
        Roitikka kirjoitti:

        meidän poika on nyt 10kk ja säkä on n65-66 (säkän mittaushan suoritetaan koiran korkeimmalta kohdalta kuitenkaan ei etujalkojen etupuolellta) ja painoa n.50kg (punnittu normaali puntarilla sylissä). poika käy lenkillä aika säännöllisesti ja hiekkamontussa heitetään keppejä hakee rinnettä ylös muutamia kertoja päivässä! kuitenkin vielä koiran ehdoilla. Komea poika varmasti tulee teillekkin. Rotikka kasvaa n. 2-3 vuotiaaksi asti !

        tulee.


      • rottis-poju
        Roitikka kirjoitti:

        meidän poika on nyt 10kk ja säkä on n65-66 (säkän mittaushan suoritetaan koiran korkeimmalta kohdalta kuitenkaan ei etujalkojen etupuolellta) ja painoa n.50kg (punnittu normaali puntarilla sylissä). poika käy lenkillä aika säännöllisesti ja hiekkamontussa heitetään keppejä hakee rinnettä ylös muutamia kertoja päivässä! kuitenkin vielä koiran ehdoilla. Komea poika varmasti tulee teillekkin. Rotikka kasvaa n. 2-3 vuotiaaksi asti !

        aattelin myös että aika jättiläinen on..


      • Roitikka
        rottis-poju kirjoitti:

        aattelin myös että aika jättiläinen on..

        Tottakai mun koiralla paperit!. Kenneliä en viitsi mainita tässä yhteydessä koska menee mainostuksen puolelle ! En edes harkitsisi paperitonta koiraa !!!!!muutkin samasta pentueesta on kookkaita. emä 62cm ja isä 65, mut emän emä 64 ja isän isä 67. Kasvaakohan koirani vielä kauan korkeutta ?


      • oudolle
        Roitikka kirjoitti:

        Tottakai mun koiralla paperit!. Kenneliä en viitsi mainita tässä yhteydessä koska menee mainostuksen puolelle ! En edes harkitsisi paperitonta koiraa !!!!!muutkin samasta pentueesta on kookkaita. emä 62cm ja isä 65, mut emän emä 64 ja isän isä 67. Kasvaakohan koirani vielä kauan korkeutta ?

        kun 10 kuinen on valmis kooltaan. rotikat yleensä on valmiita noin 2-3vuotiaina. mitä ruokaa syötät?


      • Roitikka
        oudolle kirjoitti:

        kun 10 kuinen on valmis kooltaan. rotikat yleensä on valmiita noin 2-3vuotiaina. mitä ruokaa syötät?

        1st Choise Puppy Growth Large Breed 15kg


        Tuota raksua olen syöttänyt koko ajan ja myös edelliselle rotikalla(narttu)joka oli säkältään 63 paino 42. Syötän n. vuoden ikäiseksi saakka papya ja sen jälkeen vaihdan hiljalleen adulttiin. mut onhan tonne ylämittaan vielä n 4cm matkaa se on kuitenkin aika paljon =)


      • ..p..
        Roitikka kirjoitti:

        1st Choise Puppy Growth Large Breed 15kg


        Tuota raksua olen syöttänyt koko ajan ja myös edelliselle rotikalla(narttu)joka oli säkältään 63 paino 42. Syötän n. vuoden ikäiseksi saakka papya ja sen jälkeen vaihdan hiljalleen adulttiin. mut onhan tonne ylämittaan vielä n 4cm matkaa se on kuitenkin aika paljon =)

        kattelin että sulla ollut tyttö ton kokoinen, muistatko yhtään minkä painonen oli 6kk:sena? meidän tyttö vk päästä 5kk ja nyt 23kg, säkä n.49-50cm.kylkiluut tuntuu ja lääkärin mukaan sopusuhtainen ja veikkas et isoks tulee. siskonsa on kuulemma n. 16kg!? meillä kun entinen oli uros ja 42kg loppujen lopuks eli suht pikkunen. mietiskelin kanssa et meinaakohan tää isokskin kasvaa..


      • ..P..
        ..p.. kirjoitti:

        kattelin että sulla ollut tyttö ton kokoinen, muistatko yhtään minkä painonen oli 6kk:sena? meidän tyttö vk päästä 5kk ja nyt 23kg, säkä n.49-50cm.kylkiluut tuntuu ja lääkärin mukaan sopusuhtainen ja veikkas et isoks tulee. siskonsa on kuulemma n. 16kg!? meillä kun entinen oli uros ja 42kg loppujen lopuks eli suht pikkunen. mietiskelin kanssa et meinaakohan tää isokskin kasvaa..

        siis poika oli n.48kg..


      • Roitikka
        ..P.. kirjoitti:

        siis poika oli n.48kg..

        Eihän 48kg mikään pieni ole ! =)

        Rotikka painaa (kun on sopusuhtaisessa kunnossa) 6kk iässä n.50% aikuisiän painosta ja on n.8kk ikäisenä 80% aikuisiän korkeudesta ! lueskelin just tosta aiheesta.

        Narttuni kasvoi hitaasti oli varmaa noita samoja korkeuksia kuin sun koiras tossa iässä. komea tyttö tulee sulle =)


    • Rottweileristi

      Joku jo taas ennättikin vastata...=) Ja pitää muistaa, ettei laiha/lihava ole hyväkuntoisen synonyymi.;)

    • RW-u

      Meillä rwu 8kk. painoa 45kg ja säkä 64cm.

    • eyhe

      meillä tyty 6kk ja 29kg :)

    • Roti

      Täällä on 13kk. ikäinen uros, säkä 66cm, painoa 52kiloa. Samoissa mitoissa menty jo parisen kuukautta!

      • rottboy

        huh,huh minä olen 1,5 v. 63 cm ja 40 kg ! toivon kuitenkin että pikkaisen tästä vielä kasvaisin..en sitten tiedä onko syömättömyyteni ottanut osansa kun olen näin pieneksi jäänyt (vikaa kropassa ei ole,olen vain nirso ruoan suhteen!)


      • rottikset
        rottboy kirjoitti:

        huh,huh minä olen 1,5 v. 63 cm ja 40 kg ! toivon kuitenkin että pikkaisen tästä vielä kasvaisin..en sitten tiedä onko syömättömyyteni ottanut osansa kun olen näin pieneksi jäänyt (vikaa kropassa ei ole,olen vain nirso ruoan suhteen!)

        Meillä kohta 6kk Rotikka uros, painoa nyt 30kg ja säkä 56cm.. Rakenteeltaan nyt sopusuhtainen.. Tuleekohan tästä iso?:>

        Meillä myös reilu 2 vuotias pieni rotikka narttu, jolla säkä 58cm ja painoa 35kg. Hyvässä lihassa, mutta aika pieneksi jäi. Ruuasta osaa kyllä nirsoilla pienemmänkin edestä!:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe