Mikä sisustuslehti on mielestäsi yli muiden?
Olen hiljattain ruvennut suurella innolla suunnittelemaan oman yksiöni sisustamista ja nyt aikomuksenani on tilata lehti, josta voisin löytää uusia ideoita. Olen kuitenkin täysin tietämätön sisustuslehtien suhteen, joten kaipaan apua.
Etsin lehteä, joka esittelee myös opiskelijan budjetille sopivia ideoita, ei pelkkiä design juttuja. Myös monipuolisuus on valttia, olisi mukava lukea juttuja rohkeista ja erilaisista sisustuksista sekä pienistä asunnoista, ei vain hillitysti ja pelkistetysti sisustetuista palatseista.
Mikä siis olisi minulle sopivin lehti?
Sisustuslehdet
6
554
Vastaukset
- lehtihyllylle ja
selaile siellä sisustuslehtiä. Tilaa se, joka miellytti eniten.
- klik
mutta ton keksin jo itsekin. Ideana olikin nyt kartoittaa eri lehtien yleistä suuntautumista ja löytää sopivin lehti pidemmälle aikavälille, ei vain yhden irtonumeron verran (;
- tuulikki74
jotain tuollaista etsinyt. Mutta en löytänyt. Kotivinkissä JOSKUS jotain hyviä juttuja.
- aaaaaaaaa11
Käy katsomassa lehtihyllystä sisustuslehtiä. Omia suosikkeja Avotakka ja Deco. Myös ulkomaisia lehtiä tulee ostettua. Lehtien sisustusjutut on melkein aina öky hintaisia, mutta ainahan voi hankkia samantyylisiä halvemmasta kaupasta.Nythän on vielä alekin:)
- ei opiskelija
aaaaaaaaa11 kirjoitti:
Käy katsomassa lehtihyllystä sisustuslehtiä. Omia suosikkeja Avotakka ja Deco. Myös ulkomaisia lehtiä tulee ostettua. Lehtien sisustusjutut on melkein aina öky hintaisia, mutta ainahan voi hankkia samantyylisiä halvemmasta kaupasta.Nythän on vielä alekin:)
Avotakka sisustaa opiskelijan yksiön ja käyttää pelkästään mattoon jo ainakin 500€...;-
- sisustaja-x
Itse pidän suomalaisista lehdistä Koti ja keittiöstä ja Glorian kodista, Plazasta, Divaanista ja Oma kotilehdestä ostan joskus irtonumeroita. Deko oli aluksi mielestäni parempi kuin nyt.
Ulkolaisista luen mm. Living etc-, Sköna Hem- ja Inside out-hehtiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624362Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141543Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381317Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681083- 58929
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.169847Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791