Tarkoituksena on pitkällisen pohdinnan jälkeen pitää häät helmikuun loppupuolella. Mitään järjestelyjä ei ole vielä tehty, olenko totaalisesti myöhässä vai vieläkö minulla on mahdollisuus saada unelmahäät(yksinkertaiset)? Tietääkö kukaan hyviä hääviettopaikkoja(talvella) Iisalmesta noin 120-130 hengelle?
Helmihäät?
4
1732
Vastaukset
- Vaimo-03
Iisalmen juhlapaikoista en tiedä mutta häät kerkiät vielä hyvin järjestää. Järjestelyissä ei kauaa mene vaikka tuntuu siltä että tälläkin palstalla suurin osa niin luulee.
Hauskoja häiden järjestelyhetkiä!- Salla
En ymmärrä miksi häiden järjestelyihin pitäisi käyttää yli vuosi, niinkuin useimmat tuntuvat tekevän. siinä vaiheessa tuntuu, että tärkeämpää taitaakin olla itse hääjuhla ja morsiamen prinsessähörhelöleikit kuin kahden ihmisen välinen rakkaus ja sitoutuminen.
Kuukaudessa on loihidttu ikimuistoiset kekkerit kasaan ilman turhia paineita. Kutsut postiin, ruoka pitopalvelusta 80:lle hengelle ja hääpuku teetetty käsinpiirretystä mallista. Tosin näihin juhliin ei askarreltu kaiken maailman jonninjoutavia paperijoutsenia ja pöytäkoristeita/muistolahjoja. Kaasoa ja bestmaniakaan ei tarvinnut vaivata turhilla juoksutuksilla, sillä näitä ei valittu.
- naimisiin
Heippa! Meillä on häät helmikuussa 2005. Minusta on aivan ihanaa mennä naimisiin talvella ja järjestää juhlat kaikille läheisille pimeään vuodenaikaan, kun kaikki uinuvat muutenkin hiljaiseloaan. Paljon kynttilöitä ja lyhtyjä sisällä ja ulkona, tiedä vaikka rekiajelua hevosella! Ystävänpäivän seutu on tärkeä ajankohta, koska ensitreffimme olivat aikanaan ystävänpäivänä. Kirkko & juhlapaikka varattu, vieraslista tehty (130henkilöä), ruoka- & juomatarjoilu ja pitopalvelu mietinnässä. Minusta on aivan ihanaa suunnitella häitä jo nyt ja elää tätä häähuumaa yli vuoden verran. Joillekkin voi sopia lyhyempikin järjestelyaika. Ystäväni meni naimisiin kahden viikon varoitusajalla maistraatissa lähimpien ystävien läsnäollessa, ruokailu ravintolassa ja sitten jatkoille baarikierrokselle. Se oli heidän unelmiensa päivä! Ja kerkesimme järjestämään vielä polttaritkin.
- minä
En ite asu Iisalmessa mut sama ongelma tulossa.Eli juhlapaikka Iisalmessa.Sinä oot vissiin jo löytäny sen?Ite oon kuullu häitä järjestettävän mm.Raatihuoneella(siinä Halpa-hallin vieressä),Runnin kylpylällä,koljonvirralla on joku tila pöpilän läheisyydessä,leirintäalueella,olvihallilla,olutmestarissa ja sit siinä pohjolankadun varressa(shellistä vähä kaupunkiin päin on sellanen puurakennus)en tiiä paikan nimee...
Ilmottele mitä sait irti kun kyselit paikkoja!vois olla hyötyä muillekki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628