Tietäiskö joku miten päästä Etiopiasta meritse tai maitse Israeliin ja miten kalliiksi tulee?
etiopiasta israeliin!!!
3
907
Vastaukset
- PZ
Vähän erikoinen ja vaikea suunnitelma. Eritreaan et pääse Etiopiasta. Ja vaikka pääsisit ja menisit sieltä jollain laivalla mitä ei todennäköisesti ole niin et pääse Saudi-Arabiaan jne. Somalia sama juttu.
Maateitse Sudanin läpi on teoriassa mahdollista mennä. Sitten laivalla Lake Nasserin läpi. Sitten Egyptin rannikolta lähtee laivoja esim Aqabaan Jordaniaan. Jordanialla ja Israelilla on raja auki, joten teoriassa mahdollista.
Mitä maksaa? Mahdoton sanoa, mutta aikaan tuohon menee muutama viikko todennäköisesti. - Kaikki kukat
Israilissa asuu paljon Etiopian juutalaisia joten uskon että jonkinlaista lento yhteyttä on.
Mustaa väkeä ovat mutta saivat juutalais statuksen .Kysy maiden lähetystöistä, molemmat kunnianhimoista kansaa.- ota paperi vain
Kun onnistut saapumaan Israeliin, muista tama passin leima. Eli jos otat leiman passiisi, et voi vierailla arabimaissa samalla passilla sen jalkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352156
- 841283
- 561258
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 631151
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122749- 27694
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541