Tietäiskö joku miten päästä Etiopiasta meritse tai maitse Israeliin ja miten kalliiksi tulee?
etiopiasta israeliin!!!
3
874
Vastaukset
- PZ
Vähän erikoinen ja vaikea suunnitelma. Eritreaan et pääse Etiopiasta. Ja vaikka pääsisit ja menisit sieltä jollain laivalla mitä ei todennäköisesti ole niin et pääse Saudi-Arabiaan jne. Somalia sama juttu.
Maateitse Sudanin läpi on teoriassa mahdollista mennä. Sitten laivalla Lake Nasserin läpi. Sitten Egyptin rannikolta lähtee laivoja esim Aqabaan Jordaniaan. Jordanialla ja Israelilla on raja auki, joten teoriassa mahdollista.
Mitä maksaa? Mahdoton sanoa, mutta aikaan tuohon menee muutama viikko todennäköisesti. - Kaikki kukat
Israilissa asuu paljon Etiopian juutalaisia joten uskon että jonkinlaista lento yhteyttä on.
Mustaa väkeä ovat mutta saivat juutalais statuksen .Kysy maiden lähetystöistä, molemmat kunnianhimoista kansaa.- ota paperi vain
Kun onnistut saapumaan Israeliin, muista tama passin leima. Eli jos otat leiman passiisi, et voi vierailla arabimaissa samalla passilla sen jalkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904