Miten on? Kun on juteltu kuukausitolkulla, ollaan oltu ns. ystäviä chatissa. Sitten se toinen osapuoli suuttuu jostain....
Hän osaa laskea 1 1 =2
tuntee kenties jonkun riitakumppaninsa chattuttavan, ja sitä kautta onkii selville asioita, joiden perusteella pystyy laskemaan, että se riitakumppani on OIKEASSA LIVESSÄ HENKILö SE JA SE.
Kysymys kuuluu:
Voiko hän ilman mitään sanktioita tuoda tuon vihaamansa nikin henkilöllisyyden julki?
Voiko hän alkaa tuomaan yleiseen chat keskusteluun asioita, joita tietää toisen elämästä... vääristellen tosin niiden luonnetta? Antaa muiden vakkarien tiedoksi asioita, jotka on saanut salapoliisityön tuloksena selville ja jakaa niitä sitten muiden tietoon, vääristellen asioiden luonnetta haluamallaan tavalla?
Ei koskaan sano suoraan, että nikki se ja se... vaan kauttarantain vihjaten, siten, että VAKIPORUKKA kyllä tietää, kehen hän viittaa?
Nimittäin omasta mielestäni tällainen toiminta on ekaksikin raukkamaista....
mutta mutta
jos se on laillista, niin.....
silloin varmasti tulen itse toimimaan ihan samalla tavalla...ja parjaaja tulee jäämään toiseksi ainakin totuuksien suhteen.... valheet on eri asia...
Chatin
3
1685
Vastaukset
- kaikki tietää
Onko kyseessä taas murhainfo? Kuka nyt on PROFILOITU? Joillain ei ole elämää, ne käyttää kaiken aikansa johtolankojen selvittämiseen ja ilkkuvat sitten kun tietävät kuka kukin on. Pelottavaa kun tietää mitä kaikenmaailman narkkiksia ja väkivaltaisia ihmisiä siellä pyörii jopa vakoilemassa.
- Moikka.
Haitallisen tiedon ja vääristellyn tiedon ( jota sanoo viranomais tai varmaksi tiedoksi ) on rikos .
Rikos myös jos leikkii poliisia ja sanoo tietävänsä jotain vaikka henkilö ei ole poliisi .
Pitää ottaa se print ja toimittaa poliisille tutkittavaksi haitan teon yrityksestä . - Emily%
Olen itse ollut pitkään sitä mieltä, että chatit pitäisi poistaa kokonaan käytöstä: ihminen välttyy kiusaamiselta ja mm. uhkailuilta. Ihmiset osaavat valehdella internetissä niin paljon kuin he vaan voivat ja aiheuttaa toiselle myös mielipahaa.
Chateissä esiinnytään yleensä anonyyminä. Jotkut voivat käyttää tätä hyödyksi (jos tuntee henkilökohtaisesti tämän ihmisen): pääsee vielä lähemmäksi uhria ja pystytään kiusaamaan henkisesti. Luulisi nyt että ihmiset olisivat niin fiksuja, etteivät he kerro toisten ihmisten henkilökohtaisia asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705798KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2294512Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202547Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei262472Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111383Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT711315- 961295
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281286Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191151Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1461121