Miten on? Kun on juteltu kuukausitolkulla, ollaan oltu ns. ystäviä chatissa. Sitten se toinen osapuoli suuttuu jostain....
Hän osaa laskea 1 1 =2
tuntee kenties jonkun riitakumppaninsa chattuttavan, ja sitä kautta onkii selville asioita, joiden perusteella pystyy laskemaan, että se riitakumppani on OIKEASSA LIVESSÄ HENKILö SE JA SE.
Kysymys kuuluu:
Voiko hän ilman mitään sanktioita tuoda tuon vihaamansa nikin henkilöllisyyden julki?
Voiko hän alkaa tuomaan yleiseen chat keskusteluun asioita, joita tietää toisen elämästä... vääristellen tosin niiden luonnetta? Antaa muiden vakkarien tiedoksi asioita, jotka on saanut salapoliisityön tuloksena selville ja jakaa niitä sitten muiden tietoon, vääristellen asioiden luonnetta haluamallaan tavalla?
Ei koskaan sano suoraan, että nikki se ja se... vaan kauttarantain vihjaten, siten, että VAKIPORUKKA kyllä tietää, kehen hän viittaa?
Nimittäin omasta mielestäni tällainen toiminta on ekaksikin raukkamaista....
mutta mutta
jos se on laillista, niin.....
silloin varmasti tulen itse toimimaan ihan samalla tavalla...ja parjaaja tulee jäämään toiseksi ainakin totuuksien suhteen.... valheet on eri asia...
Chatin
3
1596
Vastaukset
- kaikki tietää
Onko kyseessä taas murhainfo? Kuka nyt on PROFILOITU? Joillain ei ole elämää, ne käyttää kaiken aikansa johtolankojen selvittämiseen ja ilkkuvat sitten kun tietävät kuka kukin on. Pelottavaa kun tietää mitä kaikenmaailman narkkiksia ja väkivaltaisia ihmisiä siellä pyörii jopa vakoilemassa.
- Moikka.
Haitallisen tiedon ja vääristellyn tiedon ( jota sanoo viranomais tai varmaksi tiedoksi ) on rikos .
Rikos myös jos leikkii poliisia ja sanoo tietävänsä jotain vaikka henkilö ei ole poliisi .
Pitää ottaa se print ja toimittaa poliisille tutkittavaksi haitan teon yrityksestä . - Emily%
Olen itse ollut pitkään sitä mieltä, että chatit pitäisi poistaa kokonaan käytöstä: ihminen välttyy kiusaamiselta ja mm. uhkailuilta. Ihmiset osaavat valehdella internetissä niin paljon kuin he vaan voivat ja aiheuttaa toiselle myös mielipahaa.
Chateissä esiinnytään yleensä anonyyminä. Jotkut voivat käyttää tätä hyödyksi (jos tuntee henkilökohtaisesti tämän ihmisen): pääsee vielä lähemmäksi uhria ja pystytään kiusaamaan henkisesti. Luulisi nyt että ihmiset olisivat niin fiksuja, etteivät he kerro toisten ihmisten henkilökohtaisia asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936617Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972