Itse olen lähdössä Panaman yhdistelmä matkalle 12.3. ja olisin kiinnostunut tietämään millaiset ostos mahdollisuudet ovat Radisson Decapolisin Multicentro ostoskeskuksessa? Lähinnä itseäni kiinnostais merkkivaatteet (farkut, paidat, kengät). Siis kannattaako sieltä niitä raahata? Olin vuosi sitten Thaimaassa ja sillähän tunnetusti feikki kuteita ja todella halpoja. Olisin todella kiitollinen jos joku siellä käynyt kertoisi vähän infoa. KIITOS jo etukäteen!! :)
RADISSON DECAPOLISIN OSTOSKESKUS
1
631
Vastaukset
- Saltti
Olimme vuosi sitten Decapolis-hotellissa ja kävimme ahkeraan viereisessä ostoskeskuksessa. Mukaan lähti paljon aitoja merkkivaatteita, dollarin alhainen kurssi lisäsi ostovoimaa kummasti. Keskuksessa oli hyviä retkeilykauppoja, joitain merkkikauppoja mm. Hilfigerin liike. Farkut taisivat olla 30 €:n luokkaa. Multicentro on vielä aika inhimillisen kokoinen paikka. Noin 10 min matkan päässä hotellista on sitten järjettömän kokoinen kompleksi, josta saa kaikkia mahdollisia merkkituotteita. Eurooppalaiset tuotteet kuten esim. Zara olisi sitten Suomen hintatasoa kalliimpaa. Hauskaa reissua, Panama City oli mukava paikka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069