22v kaveri etsiskelee pyöräilyseuraa PK seudulle. Majailen itse Malminkartanossa, joten jos olet lähistöltä, niin se on aina bonusta.
Tavoitteena olis loppukesästä et sellanen 50 kilsan lenkki menee ilman tuskaa.
[email protected]
Pyöräilyseuraa Helsingissä
6
883
Vastaukset
- josko nostaisit vähän
50km lenkki keskinopeudella 35km/h olisi tavoitteena sentään jotain, noin kuntoilun kannalta.
- Mukavasti painellen
Tuossa olet oikeassa. ~24 kilsaa tunnissa menee ongelmitta, 35km/h on kyllä jo mulle ainakin aika kova tavoite. Siinä kun saa sotkea tosissaan ja kuntoakin pitäs olla. ;)
Se riittää, että ajaa sen verran kun kulkee mukavasti. Ei mitään kidutuskuuria kannata ottaa.
- Ripa
50 kilsan pyörälenkki on kyllä nuorelle miehelle aivan liian kesy tavoite, sillä vasta tuon jälkeenhän lenkit yleensä alkavat. Pyörälenkkien pituus pitäisi olla tai siis vähintään pitäisi olla siina 100 kilsan molemmin puolin! Itse olen kohta 50v kuntopyöräilijä ja poljen vain kesäisin ja kyllä 5-6 viikon jälkeen vähänkin reippaamman lenkin keskari lähentelle tuota 35km/h ja hyvänä päivänä menee tuon ylikin.
- Kokemusta on...
On sitäkin kokeiltu, että lähdin 160 kilsan lenkille täysin kylmiltään keväällä. Koko talvi ajettu autolla, istuttu kotona ja töissä.
Arvaa mikä oli kondis ton jälkeen. Polvet oli kaksi viikkoa kipeät ja taisin olla muutenkin ihan romuna seuraavat kaksi viikkoa. Juuri ja juuri tuosta nolla kunnolla hengissä selvisi. Eipä tullut sinä kesänä ajettua fillarilla metriäkään, mitta oli täynnä.
Tavoitteet pitää aina suhteuttaa vallitsevaan tilanteeseen. ;)
- masaTee__
Jokaisella omat tavoitteensa, turha sitä on muihin verrata. Maasturilla jos liikenteessä olet niin mitään 35km/h keskinopeuksia ei tarvitse todellakaan tavoitella, 25km/h on ihan sopivaa tahtia. tuota päälle kolmeakymppiä keskarina lenkeillä ei kyllä polje juuri kukaan (maantietyypit erikseen), huuteli nimimerkkien takaa mitä hyvänsä. Ja matkana 50 km, mikäs siinä.
Mutta niin, käy katsastamassa www.fillarifoorumi.fi löytyy jos jonkinlaista sakkia seuraksi. - ...^...
HepoCom sivuilta vinkkejä retkipyöräilyyn.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033853
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482751- 1142569
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392078Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu311840Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et261658- 271572
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?751395- 221368
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81311