Pyöräilyseuraa Helsingissä

Zygäileen

22v kaveri etsiskelee pyöräilyseuraa PK seudulle. Majailen itse Malminkartanossa, joten jos olet lähistöltä, niin se on aina bonusta.

Tavoitteena olis loppukesästä et sellanen 50 kilsan lenkki menee ilman tuskaa.

[email protected]

6

813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • josko nostaisit vähän

      50km lenkki keskinopeudella 35km/h olisi tavoitteena sentään jotain, noin kuntoilun kannalta.

      • Mukavasti painellen

        Tuossa olet oikeassa. ~24 kilsaa tunnissa menee ongelmitta, 35km/h on kyllä jo mulle ainakin aika kova tavoite. Siinä kun saa sotkea tosissaan ja kuntoakin pitäs olla. ;)

        Se riittää, että ajaa sen verran kun kulkee mukavasti. Ei mitään kidutuskuuria kannata ottaa.


    • Ripa

      50 kilsan pyörälenkki on kyllä nuorelle miehelle aivan liian kesy tavoite, sillä vasta tuon jälkeenhän lenkit yleensä alkavat. Pyörälenkkien pituus pitäisi olla tai siis vähintään pitäisi olla siina 100 kilsan molemmin puolin! Itse olen kohta 50v kuntopyöräilijä ja poljen vain kesäisin ja kyllä 5-6 viikon jälkeen vähänkin reippaamman lenkin keskari lähentelle tuota 35km/h ja hyvänä päivänä menee tuon ylikin.

      • Kokemusta on...

        On sitäkin kokeiltu, että lähdin 160 kilsan lenkille täysin kylmiltään keväällä. Koko talvi ajettu autolla, istuttu kotona ja töissä.

        Arvaa mikä oli kondis ton jälkeen. Polvet oli kaksi viikkoa kipeät ja taisin olla muutenkin ihan romuna seuraavat kaksi viikkoa. Juuri ja juuri tuosta nolla kunnolla hengissä selvisi. Eipä tullut sinä kesänä ajettua fillarilla metriäkään, mitta oli täynnä.

        Tavoitteet pitää aina suhteuttaa vallitsevaan tilanteeseen. ;)


    • masaTee__

      Jokaisella omat tavoitteensa, turha sitä on muihin verrata. Maasturilla jos liikenteessä olet niin mitään 35km/h keskinopeuksia ei tarvitse todellakaan tavoitella, 25km/h on ihan sopivaa tahtia. tuota päälle kolmeakymppiä keskarina lenkeillä ei kyllä polje juuri kukaan (maantietyypit erikseen), huuteli nimimerkkien takaa mitä hyvänsä. Ja matkana 50 km, mikäs siinä.

      Mutta niin, käy katsastamassa www.fillarifoorumi.fi löytyy jos jonkinlaista sakkia seuraksi.

    • ...^...

      HepoCom sivuilta vinkkejä retkipyöräilyyn.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe