Lennot

neiti pippuri

Mieleni minun tekevi Ecuadoriin ja ajattelin viipyä siellä vähän pitempään:) Nyt kyselisin lennoista. Osaisitteko neuvoa mitä kautta voisi löytää halvempia lentoja kuin esim finski-iberia -kombinaatiolla espanjan kautta? Ja osaako joku kertoa vähän E-A:n sisäisistä lentohinnoista?

5

2075

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teppis77

Tutkisin juuri noita lentoja Espanjan kautta. Joskus minulla oli ruotsalaisen matkatoimiston yhteystiedot mikä järjesti melkoisen edullisia reissuja Etelä-Amerikkaan ja lentojakin sai pelkästään, mutta nyt kadoksissa. Pahoittelen.
      Lentovertailu.info:n tyypit kirjoitteli jossain vaiheessa, että vertailua juuri tämäntyyppisillä komboilla lentämisestä Etelä-Amerikkaan ja Väli-Amerikkaan tulossa, mutta nyt en huomannut sivustolla mitään asiasta. Liekö juttua ja vertailu tulossa myöhemmin.

• Leppis

supersaver.fi

• Leppis

ebookers.fi
        kilroy.fi

• Joannaelisa

Halvimmat lennot löytyvät yleensä välillä Helsinki-Madrid-Quito tai sitten USA:n kautta. Tosin siellä on niin kauheaa sähläystä lentokentillä etten suosittele vaikka halvemmaksi tulisikin. Kaikkein mukavimmat ja yksinkertaisimmat lennot löydät KLM:ltä Amsterdamin kautta. Itse ainakin tykkään matkustaa niillä lennoilla vaikka hinta ei olekaan halvin, Iberian palvelut eivät päätä huimaa ja Madridissa pitää yöpyä ja maksaa hotelli joka nostaa lipun hintaa. Jos taas pelkästään hinta merkitsee kannattaa katsoa USAlaisten lentoyhtiöiden suuntaan.
      Ecuadorin sisäisistä lennoista osaan kertoa sen verran että tällä hetkellä Quitosta mihintahansa ja takaisin pääsee runsaalla $100 dollarilla. Muiden maiden välisiä lentoja kannattaa tarkistaa netistä, LANilla on ainakin ihan hyviä tarjouksia ja se lentää useimpiin maihin.

• Aproximadamente

Itse sain vuosi sitten Quitoon lennot 700 egellä: Hel-Fra-Mad-Bog-Uio. Otin Euroopan sisäset ja Etelä-Amerikan sisäset omille lipuilleen, näin satuin saamaan hintaakin alaspäin. Euroopan sisänen oli Luftalla ja Madridista eteenpäin Avianca.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      702
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      605
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe