Elikäs nyt on ajeltu pari kesää cbr 600:sella ja nyt sitten vaihto isompaan ja vaihto ehtoja olisi Honda 900rr Fireblade N:vm 03,
Suzuki GSX-R 750 K-4
Yamaha YZF-R1
Viisaammilta vähän vinkkejä :) mikä olisi ehkä paras vaihtoehto, olen 170cm pitkä, vakuutusten hintoja yms kivaa.......
Mikä nnäistä
Ei osaa päätää
2
415
Vastaukset
- Kokemusta on
Jammusta ja Suzukista ja 600 jälkeen suosittelisin gigseriä ja varsinkin tuota k4 tai k5:sta Nättejä, kevyitä ja helppoja ajaa. Taittuu mutkaan jopa paremmin kuin vastaava tonninen.Jammu myös hyvä mutta ehkä hivenen liikaa tehoja 600 jälkeen ja vastaava vm hinnaltaan arvokkaampia.
- hrhrhrhrhrhr
Honda on pyörien mersu :) Laadukas ja viimeistelty, luotettava tekniikka ja muutenkin tuo 02 alkaen oleva malli on nätti ns ankanpyrstö malli.Huolto ja varaosat muita hivenen arvokkaampia, muita miinuksia ei sitten olekkaan.Tietenkin ulkonäkö on katsojan silmässä........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001710Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571350Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761298Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108850
- 72833