Elikäs nyt on ajeltu pari kesää cbr 600:sella ja nyt sitten vaihto isompaan ja vaihto ehtoja olisi Honda 900rr Fireblade N:vm 03,
Suzuki GSX-R 750 K-4
Yamaha YZF-R1
Viisaammilta vähän vinkkejä :) mikä olisi ehkä paras vaihtoehto, olen 170cm pitkä, vakuutusten hintoja yms kivaa.......
Mikä nnäistä
Ei osaa päätää
2
402
Vastaukset
- Kokemusta on
Jammusta ja Suzukista ja 600 jälkeen suosittelisin gigseriä ja varsinkin tuota k4 tai k5:sta Nättejä, kevyitä ja helppoja ajaa. Taittuu mutkaan jopa paremmin kuin vastaava tonninen.Jammu myös hyvä mutta ehkä hivenen liikaa tehoja 600 jälkeen ja vastaava vm hinnaltaan arvokkaampia.
- hrhrhrhrhrhr
Honda on pyörien mersu :) Laadukas ja viimeistelty, luotettava tekniikka ja muutenkin tuo 02 alkaen oleva malli on nätti ns ankanpyrstö malli.Huolto ja varaosat muita hivenen arvokkaampia, muita miinuksia ei sitten olekkaan.Tietenkin ulkonäkö on katsojan silmässä........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289