Lupaan

tomppa2006

Pidän sinusta huolta
jos sairaus sinut
sänkyyn kaataa
olen aina tavoitettavissa

Suureen suruun
en neuvoja
osaa antaa
mutta kuuntelen

Minä lupaan

Kaiken tämän
ja enemmän
vastaan kysymykseesi
rakastatko minua

Minuun voit luottaa
olen aina lähelläsi
vilpittömästi
rakastan Sinua

15

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      Pahoitteleme palautteen lyhyyttä mutta,
      Murukulta ottaa nyt lukua,,,*huokaa syvään*..
      *pientä kimmeltävää voi havaita silmäkulmasta*..

      "Minuun voit luottaa
      olen aina lähelläsi
      vilpittömästi
      rakastan Sinua"

      Voi kun kaunis lupaus! Tämä kyllä kannattaa *jonkun* kehystää...;)

      • tomppa2006

        ...pahoitteluja, palautteesi on aina yhtä suuri piriste, oli se sitten lyhyt tai pitkä...

        Sinä selvästi tiedät paljon rakkaudesta. Vaatii hellyyttä, huolenpitoa ja uskottavuutta. Siitä sanani ovat lähtöisin.


    • lindalinda1

      mutta kun rakkaus asuu ihmisessä, kyllä silloin
      on ihan itsestäänselvää hoitaa toista. Mutta on
      hyvä kirjoittaa se ja lausua ääneen, että toinen
      on varmasti siitä tietoinen.

      Rakkauden peruspilareita, huolenpito ja olla
      kuuntelijana mielestäni.

      Runosi oli kotoisen lämmin, josta ei voinut kuin
      pitää.

      • tomppa2006

        ...ihmiset jotka todella rakastavat toisiaan, jos toinen joutuu esim. johonkin hoitolaitokseen, saattaa tuo toisen hoitaminen unohtua...

        Ajattelin ylevästi runon alussa, että ihannetilanne olisi, jos olisi aina tavoitettavissa, tavallaan läsnä toisen vieressä koko ajan.

        Hyvä on pysähtyä ja pohtia toisen ihmisen tärkeyttä elämänkumppanina.

        Palautteestasi kiitän lämpimästi.


    • Elää neki vaikeudetki , yhdessä
      rakkaus sen kun syvenee,
      kypsyy vaikeuksien kautta.

      tomppa2006
      Rakkaudessa kieliä montakii
      miten kaunista yhteiselämän musiikkia
      kiitteleepi.....Liisa

      • tomppa2006

        ...rakkausrunoissa kirjoitetaan kauneudesta ja rakkauden ihanuudesta...

        Mielestäni rakkauteen sisältyy myös hoidettavia velvollisuuksia vaikeinakin aikoina.

        Kiitos Liisa hyvästä ja kannustavasta palautteesta.


    • Minanoita

      Se että voi luottaa
      toisen lupaukseen
      on todella iso asia..

      Ja sie kirjoitit
      vilpittömän rakkauden
      tunnustuksen.Hienoa!

      Runostasi tykkäs Noita =)

      • tomppa2006

        ...verran pitää miestä olla, että rakkauden tunnustuksen kirjoittaa...

        Luottamus on sitten niin iso asia, että sen voi menettää helpolla, mutta takaisin saaminen on vaikeata. Siksi lupaukset on myös pidettävä.

        Nimim. kunnioitus ja luottamus tallella.


    • kaaru

      ...lupaukset ovat usein vain sanoja
      lupaukset voidaan rikkoa
      syödä kuin ruisleipä
      hymy suussa

      mutta jos lupaukset pidät
      niin hieno mies olet
      sanojesi takana
      koska olet harvinaisuus
      siis lähes...
      tämä näkemys mulla on
      ihmisistä...valitettavasti

      ajankohtainen runo
      pidin...

      • tomppa2006

        ...jos elämä on kohdellut kaltoin ja petetyt lupaukset ovat tehneet lupauksista vain sanoja...

        Yleensä suomalainen mies on jämpti ja seisoo sanojensa takana. Ehkä sallit tälläisen puolustuspuheen miehisyyden nimissä miehen kirjoittamana.


    • padme_amidala

      ..naisen vaisto kertoo sen.

      Kauniisti olet läsnä näillä runoillasikin täällä. Niitä on oikein mukava lukea. Huolella mietittyä jämäkkää tyyliä.

      Pidin tästä runostasi ja etenkin tuo viimeinen säe "kuulosti" lukijan korvaan ihanalta : )

      Hymyillen on mukava nukahtaa, kiitos sinun runosi : )

      • tomppa2006

        ...on tullut näihin runoihin kirjoitettua...

        Yritän vaihdella aihevalintoja, mutta kovin itseni näköiseksi runot silti tulevat. Voisiko olla seurausta siitä, koska olen ne kaikki itse kirjoittanut? Ajattelin vielä jatkaa runoilua, koska ei ole pahoja soraääniä kuulunut ja itselleni tulee hyvä mieli runon valmistuttua.

        *hymyilee*


    • Sydämestä annettuja lupauksia ei tarvitse muuttaa ja katua..kaunista luettavaa..Kiitos
      Tarkkis

      • tomppa2006

        ...aivan samoilla linjoilla olen kanssasi...

        Sydämestä annetut lupaukset ovat erittäin tärkeitä. Kiitos sinulle Tarkkis palautteesta.


    • Belethiel

      hieno on runosi ja onnellinen se kenelle lupauksesi annat, uskon että olet sanojesi mittainen mies. Kyllähän tässä melkein tuli tippa silmään ja tulikin, todellisuus ei ole aina ollut noin auvoinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe