vatkaaminen

ei kiinnosta

Erittäin rasittavaksi erektioprobleemat tekee se, että pitää koko ajan suhtautua mieheen ja hoitaa itsetuntoakin.Mitään ei saa sanoa tai tehdä, ettei vaan pikku polo pahastu.
Myöskään vatkaaminen harvoin innostaa naista (ainakaan minua) oikeasti.

Tahdon kunnon penetraatiota vailla pelkoa ja vääntöä. Kun tahdon hiplailua, olen naisen kanssa. Pehmeys ja hellittely on silloin parasta - ja niin myös huolettomuus ynnä naisen nautinto!

18

2830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedät,

      millaisen puhepelon kanssa miehet joutuvat olemaan. Sanakin väärin ja siitä saa kuulla vähintään seuraavat seitsemän vuotta.

      • että näin

        mielestäni miehen pitää saada puhua jos suomalainen mies puhuu niin silloin muilta suut kiinni.eikä se nyt aina miehessä ole vika jos....helppoa se meidän naisten on.


      • ihmeessä
        että näin kirjoitti:

        mielestäni miehen pitää saada puhua jos suomalainen mies puhuu niin silloin muilta suut kiinni.eikä se nyt aina miehessä ole vika jos....helppoa se meidän naisten on.

        minkähän takia muilta suut kiinni jos mies puhuu? Ei ne pippelien omistajien avaukset mitään kultakimpaleita sen enempää ole kuin naistenkaan tunnot. Tuo jalustalle nostaminen, paapominen ja vähään tyytyminen ihmetyttää. Jos mies johonkin pystyy, pitäisi paijata päätä ja kiittää. Olla hiljaakin. Naisille moinen selviytyminen on selvyys.

        Joitakin naisia ikuinen äidin rooli miellyttää, ja miehille se rooli tarjoaa masentavan mahdollisuuden pysyä poikana.
        Eipä ihme jos ei panot onnistu.


      • ohitit-
        ihmeessä kirjoitti:

        minkähän takia muilta suut kiinni jos mies puhuu? Ei ne pippelien omistajien avaukset mitään kultakimpaleita sen enempää ole kuin naistenkaan tunnot. Tuo jalustalle nostaminen, paapominen ja vähään tyytyminen ihmetyttää. Jos mies johonkin pystyy, pitäisi paijata päätä ja kiittää. Olla hiljaakin. Naisille moinen selviytyminen on selvyys.

        Joitakin naisia ikuinen äidin rooli miellyttää, ja miehille se rooli tarjoaa masentavan mahdollisuuden pysyä poikana.
        Eipä ihme jos ei panot onnistu.

        Niin ohitit sitten tuon edellisen naisen kirjoituksen ihan kokonaan. Pystytkö ymmärtämään sen asian että se vika ei olekaan aina siinä miehessä jos peli ei seiso kunnolla...kyllä se penis on miehessä kiinni, mutta vastuu sen toimimisesta ja kovana kestämisestä on myös naisella, ei ainoastaan miehellä.


      • kirjoittajan
        ohitit- kirjoitti:

        Niin ohitit sitten tuon edellisen naisen kirjoituksen ihan kokonaan. Pystytkö ymmärtämään sen asian että se vika ei olekaan aina siinä miehessä jos peli ei seiso kunnolla...kyllä se penis on miehessä kiinni, mutta vastuu sen toimimisesta ja kovana kestämisestä on myös naisella, ei ainoastaan miehellä.

        kaltaisten vuoksi olen valmis jättämään seksin mieheen kokonaan. Miten niin vastuu miehen värkkien toimimisesta on naisella? Ei kenelläkään ole vastuuta minunkaan sukupuolielimeni toiminnasta enkä sitä edellytäkään.
        Tuntuu pelottavalta tuo vastuu ja vaatimus, mieluummin masturboin yksin. Saat kuulostamaan naisen ja miehen seksin juuri niin hankalalta kuin miksi sen koen.
        Olen suht kaunis ja koulutettukin, empatiaakin on, mutta vaatimuksiin vastaan terveellä pelolla ja vetäytymisellä.
        Toivotonta tämä toisen sukupuolen ymmärtäminen.
        Arvasinkin, jos miehellä ei suju ja hän väittää, että olen viehättävä ja että hän rakastaa kovasti....vastuu on kuitenkin minun! Ja siis myös syy.

        Olen lopen kyllästynyt sanomattomiin ja nyt sanottuun syytökseen. Ja uskon, etten ole ainoa, jonka moinen vastuutus saa kuivumaan... Kenen syy?


      • ihan-
        kirjoittajan kirjoitti:

        kaltaisten vuoksi olen valmis jättämään seksin mieheen kokonaan. Miten niin vastuu miehen värkkien toimimisesta on naisella? Ei kenelläkään ole vastuuta minunkaan sukupuolielimeni toiminnasta enkä sitä edellytäkään.
        Tuntuu pelottavalta tuo vastuu ja vaatimus, mieluummin masturboin yksin. Saat kuulostamaan naisen ja miehen seksin juuri niin hankalalta kuin miksi sen koen.
        Olen suht kaunis ja koulutettukin, empatiaakin on, mutta vaatimuksiin vastaan terveellä pelolla ja vetäytymisellä.
        Toivotonta tämä toisen sukupuolen ymmärtäminen.
        Arvasinkin, jos miehellä ei suju ja hän väittää, että olen viehättävä ja että hän rakastaa kovasti....vastuu on kuitenkin minun! Ja siis myös syy.

        Olen lopen kyllästynyt sanomattomiin ja nyt sanottuun syytökseen. Ja uskon, etten ole ainoa, jonka moinen vastuutus saa kuivumaan... Kenen syy?

        Se on ihan samalla tavalla sinulla se vastuu siitä että penis seisoo, kuin se on miehellä siitä että sinä olet kostea ja valmis. Aika harva nainen on ihan valmis harrastamaan seksiä ilman esileikkiä ja koskettelua, miksi sen peniksen pitäisi pompata ylös ilman että se huomioidaan esileikissä...


      • ja ilotonta
        ihan- kirjoitti:

        Se on ihan samalla tavalla sinulla se vastuu siitä että penis seisoo, kuin se on miehellä siitä että sinä olet kostea ja valmis. Aika harva nainen on ihan valmis harrastamaan seksiä ilman esileikkiä ja koskettelua, miksi sen peniksen pitäisi pompata ylös ilman että se huomioidaan esileikissä...

        näyttää olevan seksin toteutus. Kosken siihen heppiin ihan nautinnosta, EN VASTUUN VUOKSI. siinä vaiheessa kun vastuuta vaihtaen kosketellaan toisia, toisen koskettelun voi lopettaa.

        Vaan entäpäs kun koko ajan on aatoksissa, että koska se jorma lerpahtaa ja kestääkö mies sitä. Siinä ei paljon ole tilaa naispuolen fantasioille ja nautinnoille.

        Niin, ja olen ihan tavallinen nainen epävarmuuksineni ha ulkonäköpelkoineni, en mikään seksityöläinen tai psykoterapeutti.

        Nyt voin vielä miettiä, että on todellakin minun VASTUULLANI miehen seisokki. Sen lisäksi, että mietin onko tekemisissäni, vartalossani ja kaikessa muussa vikaa. Kyllä me naiset varmasti syyllistämme itseämme yllin kyllin. Mutta tuo asenne ei sympatiaa kerää.


      • et sitten-
        ja ilotonta kirjoitti:

        näyttää olevan seksin toteutus. Kosken siihen heppiin ihan nautinnosta, EN VASTUUN VUOKSI. siinä vaiheessa kun vastuuta vaihtaen kosketellaan toisia, toisen koskettelun voi lopettaa.

        Vaan entäpäs kun koko ajan on aatoksissa, että koska se jorma lerpahtaa ja kestääkö mies sitä. Siinä ei paljon ole tilaa naispuolen fantasioille ja nautinnoille.

        Niin, ja olen ihan tavallinen nainen epävarmuuksineni ha ulkonäköpelkoineni, en mikään seksityöläinen tai psykoterapeutti.

        Nyt voin vielä miettiä, että on todellakin minun VASTUULLANI miehen seisokki. Sen lisäksi, että mietin onko tekemisissäni, vartalossani ja kaikessa muussa vikaa. Kyllä me naiset varmasti syyllistämme itseämme yllin kyllin. Mutta tuo asenne ei sympatiaa kerää.

        Niin et sitten vastannut ollenkaan tuohon edelliseen viestiin. Kokeileppa seuraavan kerran harrastaa seksiä niin, että mies ei koskettele ja kiihota sinua ollenkaan ja sitten vaan alkaa panna...ei välttämättä ole kauhean toimivaa joo. Jokohan se pointti nyt meni perille, vai jatkatko sen odottelua että saat lottovoiton vaikka unohdit lotota.


      • sanonut
        et sitten- kirjoitti:

        Niin et sitten vastannut ollenkaan tuohon edelliseen viestiin. Kokeileppa seuraavan kerran harrastaa seksiä niin, että mies ei koskettele ja kiihota sinua ollenkaan ja sitten vaan alkaa panna...ei välttämättä ole kauhean toimivaa joo. Jokohan se pointti nyt meni perille, vai jatkatko sen odottelua että saat lottovoiton vaikka unohdit lotota.

        että ei koske ja kiihota miestä??? ja miksi naisen pitäisi kokeilla seksin harrastamista ilman kosketusta?
        Vastasin viestiisi, sen vastuuvaatimukseen ja kirjoitin nimenomaan KOSKEVANI heppiin, mutta nautinnosta, enkä vastuusta.

        Luepa kirjoitukseni uudelleen, niin ymmärrät että tulkitset niitä täysin joistakin omista lähtökohdistasi ja näet niissä sellaista mitä niissä ei ole.

        Onneksi en ole laisesi ohittavan jäärän kanssa sentään kontaktissa. Alapään seisomattomuus sittenkin helpompaa.

        Siis rautalangasta (viimeisen kerran):
        Minä kosken ja mies koskee (koskeminen käsittää voimakkaampaakin stimulaatiota), mutta minä kostun ja miehellä lurpahtaa.
        En koe, että miehen seisokki on tässä tilanteessa tai muutenkaan VASTUULLANI. Siitä kirjoitin. Toki voimme ja yritämmekin yhdessä löytää ratkaisua. Myöskään minun kiihotukseni ei ole miehen vastuulla. Minun aivoni, pääni, haluni ja fantasiani kostuttavat minut - siis minä hoidan asian - miehen kanssa ollessani.
        Viime kädessä ihminen on vastuussa itsestään. Onneksi mies ei vedäkään minua vastuuseen seisokistaan, koskapa saisi jäädä lopullisesti yksin tuon vaateensa kanssa.

        Joko ymmärsit? Hyvästi.


      • kaikenlaistakokenut
        sanonut kirjoitti:

        että ei koske ja kiihota miestä??? ja miksi naisen pitäisi kokeilla seksin harrastamista ilman kosketusta?
        Vastasin viestiisi, sen vastuuvaatimukseen ja kirjoitin nimenomaan KOSKEVANI heppiin, mutta nautinnosta, enkä vastuusta.

        Luepa kirjoitukseni uudelleen, niin ymmärrät että tulkitset niitä täysin joistakin omista lähtökohdistasi ja näet niissä sellaista mitä niissä ei ole.

        Onneksi en ole laisesi ohittavan jäärän kanssa sentään kontaktissa. Alapään seisomattomuus sittenkin helpompaa.

        Siis rautalangasta (viimeisen kerran):
        Minä kosken ja mies koskee (koskeminen käsittää voimakkaampaakin stimulaatiota), mutta minä kostun ja miehellä lurpahtaa.
        En koe, että miehen seisokki on tässä tilanteessa tai muutenkaan VASTUULLANI. Siitä kirjoitin. Toki voimme ja yritämmekin yhdessä löytää ratkaisua. Myöskään minun kiihotukseni ei ole miehen vastuulla. Minun aivoni, pääni, haluni ja fantasiani kostuttavat minut - siis minä hoidan asian - miehen kanssa ollessani.
        Viime kädessä ihminen on vastuussa itsestään. Onneksi mies ei vedäkään minua vastuuseen seisokistaan, koskapa saisi jäädä lopullisesti yksin tuon vaateensa kanssa.

        Joko ymmärsit? Hyvästi.

        Oletko koskaan kysynyt saako miehesi erektion silloin kun masturboi. Vaikka kuinka sitä kullia "koskettelee", jos on vibat huonona niin ei varmasti auta. Tiedätkö miehestäsi sen vertaa,mistä se oikeasti fantasioi? En tarkoita sitä normaalia bluffia jota miehet suoltaa kun niiltä tällaisista asioista kysytään. Uskaltaakoha hän edes sanoa että fantasioi jostain todella tuhmasta. Jostain johon sinä et aina liity? Oletko sellainen kaunis nainen joka kuvittelee että se korea ulkokuori on yhtä kuin taattu kiihoitus miehelle. Voin kokemuksesta sanoa, että kiihottavimmat seksikokemukseni eivät liity kauniimpiin naisiini. En tarkoita että kaunis nainen ei kiihota, mutta joskus se voi aiheuttaa paineita miehille. Koettakaa päästä seksissänne sille sisemmälle tasolle että vähän aavistatte missä toisen ajatukset pyörii silloin kun näyttää siltä että toinen on poissaoleva. Antaudu joskus miehen salaiseen fantasiaan (tiedän melko paljon vaadittu molemmilta). Oman vaimoni kanssa meidän fantasiat ainakin osittain osuvat kohdalleen, ja ne ovat ihanaa vaihtelua oikein käytettynä (ei saa tuntea mustasukkaisuutta kuin positiivisessa mielessä)


      • syyllisen etsintä
        kaikenlaistakokenut kirjoitti:

        Oletko koskaan kysynyt saako miehesi erektion silloin kun masturboi. Vaikka kuinka sitä kullia "koskettelee", jos on vibat huonona niin ei varmasti auta. Tiedätkö miehestäsi sen vertaa,mistä se oikeasti fantasioi? En tarkoita sitä normaalia bluffia jota miehet suoltaa kun niiltä tällaisista asioista kysytään. Uskaltaakoha hän edes sanoa että fantasioi jostain todella tuhmasta. Jostain johon sinä et aina liity? Oletko sellainen kaunis nainen joka kuvittelee että se korea ulkokuori on yhtä kuin taattu kiihoitus miehelle. Voin kokemuksesta sanoa, että kiihottavimmat seksikokemukseni eivät liity kauniimpiin naisiini. En tarkoita että kaunis nainen ei kiihota, mutta joskus se voi aiheuttaa paineita miehille. Koettakaa päästä seksissänne sille sisemmälle tasolle että vähän aavistatte missä toisen ajatukset pyörii silloin kun näyttää siltä että toinen on poissaoleva. Antaudu joskus miehen salaiseen fantasiaan (tiedän melko paljon vaadittu molemmilta). Oman vaimoni kanssa meidän fantasiat ainakin osittain osuvat kohdalleen, ja ne ovat ihanaa vaihtelua oikein käytettynä (ei saa tuntea mustasukkaisuutta kuin positiivisessa mielessä)

        Niin, ilmeisesti syyllisen etsintä on tämän ketjun keskeisin tavoite. Ja syyllinenhän tietenkin on nainen. Lukekaapa huviksenne nämä miehen vuorovastailut.

        Siis: Tiedän miehen masturboinnista ja fantasioinnista sen minkä mies tahtoo minun tietävän. En voi tietää mitä en tiedä. Edes mies ei voi tietää, tietääkö kaikkea vaimon fantasioista. Eri asia on vielä, kannattaako kaikea tietääkään.

        Poissaolevuus ei ole minun suhteeni ongelma. Se oli sinun oletuksesi. Nyt ei jooga tai filosofia auta - ne kuuluvat repertuaariimme ja jälkimmäinen sivuaa työtämme muutenkin.

        Voi olla, että olen kaunis, enkä siis kiihota, kuten sanoit. Tätä en ole osannut vielä surra loppuun.

        Oli kaunis tai ruma, aina saadaan syyn ydin kohdistettua naiseen. Huomaatko?

        Onko muuten mahdotonta ajatella, että miehen mielessä olisi jokin sellainen ongelma, jonka ratkaisun avaimet eivät ole naisella?

        Kaikki pointtisi keskittyvät naisen toiminnan, naisen aiheuttamien paineiden ja ymmärtämättömyyden ympärille.

        En muuten kaipaa vinkkejäsi.


      • äijä
        syyllisen etsintä kirjoitti:

        Niin, ilmeisesti syyllisen etsintä on tämän ketjun keskeisin tavoite. Ja syyllinenhän tietenkin on nainen. Lukekaapa huviksenne nämä miehen vuorovastailut.

        Siis: Tiedän miehen masturboinnista ja fantasioinnista sen minkä mies tahtoo minun tietävän. En voi tietää mitä en tiedä. Edes mies ei voi tietää, tietääkö kaikkea vaimon fantasioista. Eri asia on vielä, kannattaako kaikea tietääkään.

        Poissaolevuus ei ole minun suhteeni ongelma. Se oli sinun oletuksesi. Nyt ei jooga tai filosofia auta - ne kuuluvat repertuaariimme ja jälkimmäinen sivuaa työtämme muutenkin.

        Voi olla, että olen kaunis, enkä siis kiihota, kuten sanoit. Tätä en ole osannut vielä surra loppuun.

        Oli kaunis tai ruma, aina saadaan syyn ydin kohdistettua naiseen. Huomaatko?

        Onko muuten mahdotonta ajatella, että miehen mielessä olisi jokin sellainen ongelma, jonka ratkaisun avaimet eivät ole naisella?

        Kaikki pointtisi keskittyvät naisen toiminnan, naisen aiheuttamien paineiden ja ymmärtämättömyyden ympärille.

        En muuten kaipaa vinkkejäsi.

        joo, älä välitä edellisen miehen kirjoituksesta. Ei tohon itsetyytyväisyyteen voi edes vastata. Voi vaan ihmetellä jos miehet on niin kiinni fantasioissaan, ettei huomaa naista jota voisi panna. Miksei sitten vedä käteen? eipä ihme, että se onnaa parhaiten, jos kauniin anaisen aikana kaipaa rumaa, jollain lailla pannessaan jotain muuta..

        Onko se nainen jokin pimpero jota nytkitään ajatukset muualla? Huh huh.

        Noi lainauksetj´kin on ylemmyyttä: " jos fibat on huonona...", " tiedätkö miehestäsi sen vertaa..", "koettakaa päästä seksissä sille tasolle.."

        Mistä päättelet et edellisen kirjoittajan äijän fibat on huonona tai että nainen ei tiedä paljon mitään miehestään?

        Mä veikkaan, et sun 25 päivä kirjoittaneen miehen nainen feikkaa hulluna hyvää seksielämää, vaikka unelmoi tulevaisuudesta jonkun muun kuin besser wisserin ja rumista kiksinsä saavan kanssa.


      • kun ny aloitin
        syyllisen etsintä kirjoitti:

        Niin, ilmeisesti syyllisen etsintä on tämän ketjun keskeisin tavoite. Ja syyllinenhän tietenkin on nainen. Lukekaapa huviksenne nämä miehen vuorovastailut.

        Siis: Tiedän miehen masturboinnista ja fantasioinnista sen minkä mies tahtoo minun tietävän. En voi tietää mitä en tiedä. Edes mies ei voi tietää, tietääkö kaikkea vaimon fantasioista. Eri asia on vielä, kannattaako kaikea tietääkään.

        Poissaolevuus ei ole minun suhteeni ongelma. Se oli sinun oletuksesi. Nyt ei jooga tai filosofia auta - ne kuuluvat repertuaariimme ja jälkimmäinen sivuaa työtämme muutenkin.

        Voi olla, että olen kaunis, enkä siis kiihota, kuten sanoit. Tätä en ole osannut vielä surra loppuun.

        Oli kaunis tai ruma, aina saadaan syyn ydin kohdistettua naiseen. Huomaatko?

        Onko muuten mahdotonta ajatella, että miehen mielessä olisi jokin sellainen ongelma, jonka ratkaisun avaimet eivät ole naisella?

        Kaikki pointtisi keskittyvät naisen toiminnan, naisen aiheuttamien paineiden ja ymmärtämättömyyden ympärille.

        En muuten kaipaa vinkkejäsi.

        halua ketään syyllistää, en sinua enkä miestäsi. Btw olen vastannut vain kerran, mihin sinä kommentoit. Se mitä ja miten tarinaasi kerroit, sai minut asettumaan miehesi housuihin. Itse tuntisin sinun laittavan miehen seksuaalisuuden koetukselle. Voin kokemuksesta sanoa että jos tuntee heikkoa itsetuntoa, on tuolla asenteella seksistä "suoriutuminen" haastavaa. Tai mahdotonta. En tarkoita tällä sen kummempaa kuin jos sinun seksuaalisuutesi haluaa että mies ottaa sinut kuin mies, mutta tapasi tuoda seksuaalisuutesi esille kyseenalaistaa miehesi miehenä, niin se on niinku patti tilanne. Halut toteuttaa seksiä ei toimi. Ei ole sinun eikä miehesi syy.Minäkin elin pitkälle siinä uskossa että ainainen "hellä" seksi on sitä mitä nainen haluaa.Kunnes jossain vaiheessa elämää tajusin naisen aika ajoin haluavan miehen vain ottavan ja näyttävän sen että haluaa naista koska nainen kiihottaa. Se miten se sitten onnistuu, on kuitenkin osattava kimpassa joko että molempien mieltymykset ja luonne mätsää. Tais jos ei niin sitten on opeteltava.


      • myöntää
        kun ny aloitin kirjoitti:

        halua ketään syyllistää, en sinua enkä miestäsi. Btw olen vastannut vain kerran, mihin sinä kommentoit. Se mitä ja miten tarinaasi kerroit, sai minut asettumaan miehesi housuihin. Itse tuntisin sinun laittavan miehen seksuaalisuuden koetukselle. Voin kokemuksesta sanoa että jos tuntee heikkoa itsetuntoa, on tuolla asenteella seksistä "suoriutuminen" haastavaa. Tai mahdotonta. En tarkoita tällä sen kummempaa kuin jos sinun seksuaalisuutesi haluaa että mies ottaa sinut kuin mies, mutta tapasi tuoda seksuaalisuutesi esille kyseenalaistaa miehesi miehenä, niin se on niinku patti tilanne. Halut toteuttaa seksiä ei toimi. Ei ole sinun eikä miehesi syy.Minäkin elin pitkälle siinä uskossa että ainainen "hellä" seksi on sitä mitä nainen haluaa.Kunnes jossain vaiheessa elämää tajusin naisen aika ajoin haluavan miehen vain ottavan ja näyttävän sen että haluaa naista koska nainen kiihottaa. Se miten se sitten onnistuu, on kuitenkin osattava kimpassa joko että molempien mieltymykset ja luonne mätsää. Tais jos ei niin sitten on opeteltava.

        Kirjoitit, että haluan miehen ottavan minut kuin mies, mutta seksuaalisuuteni kyseenalaistaa tai mitätöi miehuuden tai jotakin sen tapaista.
        Pakko myöntää, että tulkintasi osuu juuri oikeaan.

        Mun on vaikea yhdistää samaan mieheen hellyyttä, älyllistä kiinnostusta ja seksuaalista halua. On aika huonoja kokemuksia miehistä rakastajina, mutta hyviä ystävinä. Yhtä ystävää olen rakastanut vuosia, mutta suhteemme on platoninen. Ehkä pohjimmiltani pelkään, hänen olevan liian hyvä minulle tai että hän ei aluakaan minua ns. tositilanteessa. Kauna jota purin koski entistä miessuhdettani.

        Ja kyllä, olen luultavasti melko kaunis, nuorekas ikäisekseni ja sivistynyt. Molemmat tajuan tiesdollisella, en tunteellisella tasolla. Miehet ovat ns. halunneet paljon, mutta suhteita elämässä on ollut vain vähän. Ja olen jo kolmenkympin ja neljänkympin välillä.

        Varmasti voisin muodostaa suhteen mieheen, joka "ottaisi minut kuin mies", karskisti ja kiimaisesti piittaamatta siitä, että en kestä miehisyyttä. Ehkä moinen itsevarmuus jopa sulattaisi sydämeni, jos karskius sitten kuitenkin olisi rooli. Hellyyteen kykenisin kyllä varmaan myöhemmin. En pysty mihinkään jos en ole varma, että minua halutaan aivan hirveästi. Älä kerro, että se on vamma, tiedän.

        Kirjoitan tämän, koskapa edellä tuli tuota syyllistämätöntä halua ymmärtää. Luultavasti en kykene moniulotteiseen tasa-arvoiseen suhteeseen. mutta toivon, että löytäisin miehen joka kykenisi fantasiaani. sen kautta voisi aueta jotain. Rakastavat miehet ovat niin kovin kilttejä.

        En tiedä muistutanko sisäisesti miestä pornofantasioineni. Ulkoisesti en muistuta muuta kuin naista. ja vielä melko itsevarmaa sellaista.
        Mulla on ura ja ystäviä, en ole onnetonkaan.

        Mutta en keksi tähän ratkaisua. Ehkäpä älähdin, kun joku ehdiótti rivien välissä, että olen huono sängyssä. Tiedän että olenkin. Seksiä kuitenkin tekee kovasti mieli.
        Dilemmaa kerrakseen...


      • TääVieläJatkaa
        myöntää kirjoitti:

        Kirjoitit, että haluan miehen ottavan minut kuin mies, mutta seksuaalisuuteni kyseenalaistaa tai mitätöi miehuuden tai jotakin sen tapaista.
        Pakko myöntää, että tulkintasi osuu juuri oikeaan.

        Mun on vaikea yhdistää samaan mieheen hellyyttä, älyllistä kiinnostusta ja seksuaalista halua. On aika huonoja kokemuksia miehistä rakastajina, mutta hyviä ystävinä. Yhtä ystävää olen rakastanut vuosia, mutta suhteemme on platoninen. Ehkä pohjimmiltani pelkään, hänen olevan liian hyvä minulle tai että hän ei aluakaan minua ns. tositilanteessa. Kauna jota purin koski entistä miessuhdettani.

        Ja kyllä, olen luultavasti melko kaunis, nuorekas ikäisekseni ja sivistynyt. Molemmat tajuan tiesdollisella, en tunteellisella tasolla. Miehet ovat ns. halunneet paljon, mutta suhteita elämässä on ollut vain vähän. Ja olen jo kolmenkympin ja neljänkympin välillä.

        Varmasti voisin muodostaa suhteen mieheen, joka "ottaisi minut kuin mies", karskisti ja kiimaisesti piittaamatta siitä, että en kestä miehisyyttä. Ehkä moinen itsevarmuus jopa sulattaisi sydämeni, jos karskius sitten kuitenkin olisi rooli. Hellyyteen kykenisin kyllä varmaan myöhemmin. En pysty mihinkään jos en ole varma, että minua halutaan aivan hirveästi. Älä kerro, että se on vamma, tiedän.

        Kirjoitan tämän, koskapa edellä tuli tuota syyllistämätöntä halua ymmärtää. Luultavasti en kykene moniulotteiseen tasa-arvoiseen suhteeseen. mutta toivon, että löytäisin miehen joka kykenisi fantasiaani. sen kautta voisi aueta jotain. Rakastavat miehet ovat niin kovin kilttejä.

        En tiedä muistutanko sisäisesti miestä pornofantasioineni. Ulkoisesti en muistuta muuta kuin naista. ja vielä melko itsevarmaa sellaista.
        Mulla on ura ja ystäviä, en ole onnetonkaan.

        Mutta en keksi tähän ratkaisua. Ehkäpä älähdin, kun joku ehdiótti rivien välissä, että olen huono sängyssä. Tiedän että olenkin. Seksiä kuitenkin tekee kovasti mieli.
        Dilemmaa kerrakseen...

        vielä jatkaa. Itse olen kohta viisikymppinen, elän suhteessa vajaa parikymmentä vuotta nuoremman naisen kanssa. Meillä suhde toimii siinä suhteessa samankaltaisesti, että minun haluamiseni saa hänet kiihottumaan. Olemme hyvin rakastavainen pari, mutta seksissämme sallimme kaikenlaisen leikin. Jos se tuntuu molemmista kiihottavalta, voin käyttäytyä häntä kohtaan hyvin alistavasti. Ajoittain rakastelua voisi kuvailla paremmin nussimisena, oman kiimani hakemisena.Häntä kiihottaa se että seksiaktissamme olen dominoiva ja kohtelen häntä verbaalisesti todella alentavasti. Saan hänet myöntämään hänen pettäneen minua vaikka kenen kanssa. Olen mustasukkainen, mutta meidän seksissämme se kiihottaa meitä molempia. On ihanaa kun saa olla mustasukkainen sallitusti. Kaikkein kiihottavinta on meidän yhteiset kielletyt fantasiamme. En ole aiemmin uskaltanut uskoutua kenellekkään kuten hänelle. Kun sen tein, en ollut uskoa mikä vaikutus sillä oli daamiini. Puhuin kaikkea mitä likainen ja kiimainen mielikuvitus keksi. Hän oli oikeasti polviväliin asti märkä, ja sai orgasmin alle minuutin päästä työntyessäni häneen. Itse kestin ehkä puolitoista minuuttia. Miellä todella osuivat fantasiat yhteen. Se on ollut kaikin tavoin meille molemmille juttu, jota emme olisi uskoneet kokevamme. Mutta se vaati kyllä rohkeutta. Kuten sanoin se oli ensimmäinen kerta 50 vuoteen.


    • sitä.

      Eipä sitä tarvitse kauheasti vatkata jos tietää mitä tekee...saattaa riippua tosin miehestä kanssa...jos se ei käynnisty ei sitten millään, niin lääkäriinhän sieltä on mentävä eikä jatkaa sitä vatkaamista.

    • valinnanvapaus

      Aika masentava kirjoitussarja - etenkin jos kaikki naisena kirjoitetut viestit ovat saman naisen kirjoittamia.

      Nainen toistaa muutamaa asiaa: Haluaa kunnon penetraatiota vailla vääntöä ja "vastuuta" sekä toisaalta jos haluaa hiplailua, niin on sitten naisen kanssa?. Paha juttu myös, mitä nainen toistaa on se, että hän koskettelee kalua vain OMASTA NAUTINNOSTA. Näistä kirjoituksista paljastuu aika itsekäs ajattelu, anteeksi vain.

      Seksi on kahden ihimisen toimintaa yhteiseksi hyväksi. Se vaatii molemmilta ns. rakkauden tekoja yhteisymmärryksessä. Luulen, että kaikille miehille on kunnia-asia aiheuttaa naiselleen tyydytystä ja hyvää oloa. Tämä onnistuu parhaiten toimivalla yhteispelillä, missä molemmat seuraavat toistensa reaktioita. Itse olen 50-vuotiaana onneksi vielä niin hyvässä asemassa, että erektio ei tuota mitään ongelmia, eikä enää erektion riittävä kestävyyskään. Näin ollen penetraation ENSISIJAINEN tarkoitus on tuottaa naiselleni rentoa nautintoa. Toisella sijalla on yhteinen nautinto siitä, että saa tuottaa naiselleni nautintoa. Oma orgasmi on sitten vasta kolmannella sijalla....

      Mikäli seksi ei toimi, niin sitä pitäisi yritää korjata. Korjaaminen ei tarkoita itsekkäitä uhkavaatimuksia tai välitöntä vaihtoehtojen etsimistä (esim vaihtamista naispartneriin). Hyviä korjaustapoja on rento ja vaatimukseton olo seksin seksin aikana, sekä erektiolääkkeet.

      Tehdäänpä tämä hyöty/vastuuvertailu vähän seksin ulkopuolelta. Mies ja nainen lähtevät melomaan kanoottia yhdessä, mies edellä ja nainen takana. Alkuperäisenä yhteisenä tavoitteena liikkeelle lähdettäessä on siirtää kanootti toiseen paikkaan, vaikkapa saareen.

      Nyt molempien pitäisi meloa, ja samaan tahtiin. Molemmat ovat vastuussa tavoitteesta, suunnasta ja tahdista. Jos toisella suunta karkaa, niin toinen voi aina korjata kurssia vähän. Takana oleva ei voi väittää, että vastuu kanootin kulusta kuuluisi koko ajan vain edessä melovalle. Takanaistuvan melominen ei myöskään saa riippua siitä, että onko se juuri tällä hetkellä nautinnollista, vai olisiko kivempi ottaa välillä aurinkoa. Pahimmassa tapauksessa takanaistuva toteaa, että pääsisi nopeammin kohteeseen, jos ottaisi soutuveneen moottorilla (vrt. vaihtaminen naiskumpaaniin hellyyden tarpeessa).

      Kanoottimatka onnistuu ja tuottaa molemmille tyydytystä silloin, kun molemmat ovat sisäistäneet sen tavoitteet itseä ja toista kohtaan. Sama pätee seksiin.

    • Anonyymi

      Ohje vatkaa jonkin aikaa,euron päällekkäin 5 minuuttia syöte siirrot ammattikoulu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1820
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe