Jukka Raitasen musiikin ystävät,kuunnelkaapa Yleareenasta eilinen Sekahaku. Siellä soi varsinainen "helmi" 70-luvun lopulta Tanssi vain.
Jukka Raitanen!!
6
468
Vastaukset
- Vangin toive
Mainio laulaja. Yksi parhaista suomalaisista. Toinen vähän saman tyyppinen ja saman aikakauden mahtava laulaja on Jarno Sarjanen. Näkyy Sarjasen laulut poistetun YouTubesta mutta MySpacesta löytyy http://www.myspace.com/jarnosarjanen
- <<<
TARTTEE KUUNNELLA < OMA SUOSIKKI KUN ON JUKKA RAITANEN TOINEN ON JARNO SARJANEN < OLISI ITSE UPEAA OLLA SELLAINEN LAULAVA KONSTAAPELI
- tulen luokses tietenkin
Jukalla oli kyllä täynnä tunnetta oleva ääni.
"Kerran saavun takaisin" on yksi hänen parhaitaan.- ????
Tosi hyvä laulaja yksi mun suosikeista!Mutta "oli" onko hän kuollut???
- raitanen
???? kirjoitti:
Tosi hyvä laulaja yksi mun suosikeista!Mutta "oli" onko hän kuollut???
ole vielä elossa kuunnelkaa myös jukan kappaletta nimeltä en epäillyt mitään sekä sarjasen mustat kaleerit
- wonderToMutch
Missä voi kuulla kappaleen "En epäillyt mitään"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818