Jukka Raitasen musiikin ystävät,kuunnelkaapa Yleareenasta eilinen Sekahaku. Siellä soi varsinainen "helmi" 70-luvun lopulta Tanssi vain.
Jukka Raitanen!!
6
508
Vastaukset
- Vangin toive
Mainio laulaja. Yksi parhaista suomalaisista. Toinen vähän saman tyyppinen ja saman aikakauden mahtava laulaja on Jarno Sarjanen. Näkyy Sarjasen laulut poistetun YouTubesta mutta MySpacesta löytyy http://www.myspace.com/jarnosarjanen
- <<<
TARTTEE KUUNNELLA < OMA SUOSIKKI KUN ON JUKKA RAITANEN TOINEN ON JARNO SARJANEN < OLISI ITSE UPEAA OLLA SELLAINEN LAULAVA KONSTAAPELI
- tulen luokses tietenkin
Jukalla oli kyllä täynnä tunnetta oleva ääni.
"Kerran saavun takaisin" on yksi hänen parhaitaan.- ????
Tosi hyvä laulaja yksi mun suosikeista!Mutta "oli" onko hän kuollut???
- raitanen
???? kirjoitti:
Tosi hyvä laulaja yksi mun suosikeista!Mutta "oli" onko hän kuollut???
ole vielä elossa kuunnelkaa myös jukan kappaletta nimeltä en epäillyt mitään sekä sarjasen mustat kaleerit
- wonderToMutch
Missä voi kuulla kappaleen "En epäillyt mitään"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628