Tällä palstalla aktiivisesti kirjoittelevien ihmisten keski-ikä on mielestäni noin 51 vuotta. Mitä mieltä olet?
Minkä ikäinen kirjoittaja olet?
Ikä vuosina:
A) 10-20
B) 20-30
C) 30-40
D) 40-50
E) 50
Olen C.
Ikähaitari
10
336
Vastaukset
- irwin.b
C,
mutta tasosta päätellen suurin osa kirjoittajista kuuluu ryhmän A alkupuolelle. Mikä saa sinut uskomaan kirjoittajien keski-iän olevan noin suuri?Joosua kirjoitti:
Minä en ainakaan pilaile. Tää on faktaa.
En epäile ikääsi, vaan sitä että suurin osa kirjoittajista kuuluisi ryhmään E.
Tai sitten he elävät uutta nuoruutta...- tuota jälkimmäistä?
Näin saamme tietysti keskustelun sivuraiteelle.
d) - huo23
Olen lähempänä kirjoittelijoiden keski-ikää kuin sinä.
Lue kommentteja, sieltä voit arvioida ikähaitaria. Ei tähän tarvinnut muuta vastata kuin kysymykseen. - Antti.H
tuota jälkimmäistä? kirjoitti:
Näin saamme tietysti keskustelun sivuraiteelle.
d)>Tällä palstalla aktiivisesti kirjoittelevien >ihmisten keski-ikä on mielestäni noin 51 vuotta. >Mitä mieltä olet?
>
>Minkä ikäinen kirjoittaja olet?
>
Siinähän on selkeästi kaksi kysymystä.
- selvää syntiä
1) odotan tieteellisiä tutkimustuloksia
2) E) - B)))))
Myö oon B
- Seppo - ei se rekisteröity ...
Vastustan.
E) - vastaaja...
Olen keskisarjaa,E-luokkainen.Nainen.Et-Pohjanmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132