koska ovulaatio

triljoona kertaa yritystä t...

Mietityttää koska se ovulaatio oikein on/oli.

Pari päivää sitten oli kirkasta venyvää limaista vuotoa ja mieliala oli äksy ja mahaa hiukan nipisteli oikealta puolelta, tänään taas on valkovuodon seassa ollut hiukan verta (ehkä munasolu irronnut).

Eli koska voisi olettaa, että on ollut ovulaatio?

5

1116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ite laskea

kukaan ei voi sulle varmasti sanoa millon ovulaatio tapahtuu, koska se pitais itse lampoa mittaamalla ja valkovuotoa tutkimalla selvittaa (itse tein tata vuoden verran ja opin tuntemaan kiertoni hyvin tarkkaan). juuri ennen ovulaatiota tulee sellaista venyvaa vuotoa, ja se on tosiaan se missa siittiot pystyvan uimaan. sitten kun vuoto muuttuu paksummaksi eika ole enaa venyvaa, eika niin halutakaan niinkuin juuri ennen ovulointia, ei kannata enaa yrittaa. jos verta on tullut ovulaation aikaan, se saattaa olla kiinnittymisvuoto ja voit olla jo raskaana.

• ginari

ovulaatiosi on tasan tarkasti 10-14 päivää ENNEN seuraavia kuukautisiasi, joten jos säännöllinen kierto, tämä pitäisi olal helposti laskettavissa..

• Yksilöllistä

Tuo laskutapa toimii vain, jos omaa oppikirjan mukaisen kuukautiskierron.

• Pinja-Annastiina

Ovulaatiovuotoa tulee pari päivää ennen ovulaatiota eli sitä venyvää kirkasta limaa.

Itse ovulaatio kestää vain muutaman minuutin, ovulaatiolla tarkoitetaan sitä, kun munasolu irtoaa ja silloin saattaa tulla muutama tippa verta.

Munasolu on hedelmöittymiskykyinen ovulaation (irtoamisen) jälkeen noin 24 tuntia, eli jos on yhdynnässä, kun havaitsee munasolun irtoamisen on erittäin hyvät mahdollisuudet tulla raskaaksi.

Eli siis:
      Ovulaatiosi on ollut hiukan ennen kuin sinulta tuli ovulaatio veret ja ovulaation tapahduttua sulla on mahdollisuus tulla raskaaksi noin 24 tuntia.

• Sonja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3724
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3385
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2691
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2358
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1849
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1749
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      184
      1712
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1437
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1357
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1178
    Aihe