Minkä ikäisenä rakastutaan?

Pantse...

Voiko 11-vuotias jo aloittaa seurustelun?

11

866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • almasty

Todellakaan voi missään mielessä vaikka kai tuonkin ikäiset muksut jo sellaista leikkii.

• voi aloittaa

seurustelun voi aloittaa ihan minkä ikäisenä tahansa ja esim seurusteluun yleisesti liittyvä seksin harjoittaminenkin on täysin laillista kahden saman ikäisen henkilön välillä.
      joten ei edes sillä saralla ole mitään esteitä aloittaa seurustelua.
      t. F_C
      P.S
      ottaen huomioon että kysyjäkin on melkoisella todennäköisyydellä naispuolinen henkilö joka on saanut ensimmäisen lapsensa jo 7 luokalla keisarinleikkauksella nii kai se nuorempi polvi on aina vanhempaa edistyksellisempi silläkin saralla?

• on oikeastaan ihan

turhaa, ei voi vastata. Kävin hakemassa 6 v poikaa ja 4 v tyttöä tarhasta. Poika ehti sitten huutamaan äitinsä mukana kulkevalle 5 v tytölle: "Mä rakstan sua, kiiltokuvien vaihto kesken".

Että aika varhain se tykästyninen voi alkaa eikä sitten lopu vaikka ikkääkin karttuu. Minäkin jo vanhus yli 60 v, huvikseni katselin sivuja.

Kierroksessa mummeli 58 v, rinnassa roihuavaa rakkautta ei sammuta edes palokunta.

Jos tässä pian vanhainkotiin ja samaan kerrokseen, mitähän ne hoitsutkin sitten sanoisivat yhsistetytästä vieri- ja saattohoidosta.

• ????
        on oikeastaan ihan kirjoitti:

turhaa, ei voi vastata. Kävin hakemassa 6 v poikaa ja 4 v tyttöä tarhasta. Poika ehti sitten huutamaan äitinsä mukana kulkevalle 5 v tytölle: "Mä rakstan sua, kiiltokuvien vaihto kesken".

Että aika varhain se tykästyninen voi alkaa eikä sitten lopu vaikka ikkääkin karttuu. Minäkin jo vanhus yli 60 v, huvikseni katselin sivuja.

Kierroksessa mummeli 58 v, rinnassa roihuavaa rakkautta ei sammuta edes palokunta.

Jos tässä pian vanhainkotiin ja samaan kerrokseen, mitähän ne hoitsutkin sitten sanoisivat yhsistetytästä vieri- ja saattohoidosta.

Olet täysin väärällä palstalla (16 ) eikä se todellakaan tarkoita 16-60.

Rakastuminen pitäisi lain voimin ajaa vain ja ainoastaan yli 18-vuotiaille. Alle 18-vuotiailla ipanoilla kyse on vain huonosta vitsistä ja edelliselle henkilölle; 35-vuotiaana olisi jo hyvä lopettaa, 40 on viimeinen raja. Luulisi, että elämänkokemus olisi tuonut vähän viisautta päähän?

• Nimetön
        ???? kirjoitti:

Olet täysin väärällä palstalla (16 ) eikä se todellakaan tarkoita 16-60.

Rakastuminen pitäisi lain voimin ajaa vain ja ainoastaan yli 18-vuotiaille. Alle 18-vuotiailla ipanoilla kyse on vain huonosta vitsistä ja edelliselle henkilölle; 35-vuotiaana olisi jo hyvä lopettaa, 40 on viimeinen raja. Luulisi, että elämänkokemus olisi tuonut vähän viisautta päähän?

Kelaaks sä ihminen yhtää milt noi sun jutut oikein kuulostaa ja kuinka paljon ihmiset nauraa sulle noitte ikärajojes kans ku ne ei kuitenkaa tuu toimimaa. Et vedä vaa vittu päähäs noitte juttujes kans jollet muuta keksi! :D

• ...
        Nimetön kirjoitti:

Kelaaks sä ihminen yhtää milt noi sun jutut oikein kuulostaa ja kuinka paljon ihmiset nauraa sulle noitte ikärajojes kans ku ne ei kuitenkaa tuu toimimaa. Et vedä vaa vittu päähäs noitte juttujes kans jollet muuta keksi! :D

>>Kelaaks sä ihminen yhtää milt noi sun jutut oikein kuulostaa ja kuinka paljon ihmiset nauraa sulle noitte ikärajojes kans ku ne ei kuitenkaa tuu toimimaa.>Et vedä vaa vittu päähäs noitte juttujes kans jollet muuta keksi! :D

• muutama mielipide
        ... kirjoitti:

>>Kelaaks sä ihminen yhtää milt noi sun jutut oikein kuulostaa ja kuinka paljon ihmiset nauraa sulle noitte ikärajojes kans ku ne ei kuitenkaa tuu toimimaa.>Et vedä vaa vittu päähäs noitte juttujes kans jollet muuta keksi! :D

Todellakin nämä edellisen kirjoittajan jutut ovat mielestäni naurettavia ja valtavirrasta poikkeavia. Vai ovatko ne vain julmia vitsejä, koska ei kai kukaan "valistunut ihminen" voi oikeasti olla tota mieltä.

Yksi argumenttisi hyppäsi silmilleni erityisesti:

>>Rakastuminen pitäisi lain voimin ajaa vain ja ainoastaan yli 18-vuotiaille.>Eli onko 11-vuotias valmis seurustelaan? Vastaus: Ei.

• moi-oon-hölmö

no kyllä voi ei rakatuneita saa estellä

• RANDOM 99

Joo kyl voi itte seurustelin ekaa kertaa 11 vuotiaana xd

• 11V

Oon 11v. Ja oon tykännyt jo kauan yhestä pojasta ja haluaisin vain seurustella. Ja on aika epäreilua kun te jotkut pälpätätte siellä että " ei 11v:t voi seurustella " ja blääblää. Mutta ne jotka eivät ole sitä vastaan niin kiitos. Ja se tuntuu kyl vähän pahalta et ei muka vois. Ihmiset saa mun mielestä ite päättää miten seurustelee ja milloin !!!!

• ....

Mä oon samaa mieltä. Jos haluu seukata 11 vuotiaana nii siitä vaa. Sen saa ihan ite päättää millo alottaa. Ei rakastumiselle oo mitää ikä rajaa. Siitä vaa jos tuntuu et on valmis. Ja en oikei usko et 11 vuotiailla se mitää vakavaa on. Ehkä pientä pussailuu ja kädestä pitämistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      152
      8913
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2649
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      48
      2427
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2427
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1833
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1827
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1723
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      45
      1259
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe