Mailma pelastuu

Pentti Nelonen

Kun USA saa uuden, tai kun maailma saa uuden demokraatisen presidentin.

9

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      ...vieläpä sosiaalidemokraattisen! Eli hyvinvointia, terveydenhuoltoa ja koulutusta myös vähäosaisille.

    • Olis jo.

      Päivitysaika.
      Pena on ollut nelonen niin kauan, että eikös olisi aika vaihtaa jo prossua?

      • mutta jos

        ei paljoa pelaa tai muuten harrasta ns. heavy duty käyttöä niin pentti nelosellakin pärjää hyvin. enkä nyt tarkoita nettitrolli Pentti Nelosta vaan tuota saman nimistä prossua.


      • mutta jos kirjoitti:

        ei paljoa pelaa tai muuten harrasta ns. heavy duty käyttöä niin pentti nelosellakin pärjää hyvin. enkä nyt tarkoita nettitrolli Pentti Nelosta vaan tuota saman nimistä prossua.

        antaa Penalle ns. siviiliylennys, tässä tapauksessa Nelosesta Vitoseksi!


      • vaikka nollaksi
        ThreeMice kirjoitti:

        antaa Penalle ns. siviiliylennys, tässä tapauksessa Nelosesta Vitoseksi!

        silloin se vastaisi paremmin todellisuutta! :D Huom...aloittaja tuskin on SE Pentti josta me tässä puhutaan.. Aloittajan teksti on sen verran fiksua ettei kyseessä voi olla oikea Pentti Nelonen.


      • The Real J.
        vaikka nollaksi kirjoitti:

        silloin se vastaisi paremmin todellisuutta! :D Huom...aloittaja tuskin on SE Pentti josta me tässä puhutaan.. Aloittajan teksti on sen verran fiksua ettei kyseessä voi olla oikea Pentti Nelonen.

        Eihän aloituksessa mainittu nimiä ja aikaisemmin se kaikkien tuntema trolli-pena valitti sosialisti/kommunisti/tiesmikä-Obamasta. Kenties pena odottaa jo tulevaa kun Obaman tilalle tulee enempi Bushin tyylinen pressa.


      • Penguin
        The Real J. kirjoitti:

        Eihän aloituksessa mainittu nimiä ja aikaisemmin se kaikkien tuntema trolli-pena valitti sosialisti/kommunisti/tiesmikä-Obamasta. Kenties pena odottaa jo tulevaa kun Obaman tilalle tulee enempi Bushin tyylinen pressa.

        Entä jos kansa olisi oppinut jotain, ja seuraavaksi tuleekin vielä parempi pressa! Eikä ole sula mahdottomuuskaan, että Obama jatkaa...


      • The Real J.
        Penguin kirjoitti:

        Entä jos kansa olisi oppinut jotain, ja seuraavaksi tuleekin vielä parempi pressa! Eikä ole sula mahdottomuuskaan, että Obama jatkaa...

        Käsittääkseni Jenkkilässäkin on rajoitettu presidentin virkakausien määrää. Eli vaikka kansa rakastaisi Obamaa sydämensä pohjasta joutuu mies väistymään aikanaan.

        Tosin sai jenkkilä paremman presidentin kuin edellinen. Bushista tosin olisi voinut mennä huonommaksi...


      • The Real J.
        The Real J. kirjoitti:

        Käsittääkseni Jenkkilässäkin on rajoitettu presidentin virkakausien määrää. Eli vaikka kansa rakastaisi Obamaa sydämensä pohjasta joutuu mies väistymään aikanaan.

        Tosin sai jenkkilä paremman presidentin kuin edellinen. Bushista tosin olisi voinut mennä huonommaksi...

        Siis Bushista TUSKIN olisi voinut mennä huonommaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe