-- mikä se on --
Tracking cookie
9
401
Vastaukset
- Marja Erik Lund
sillä seurataan millä sivuilla surffaat ja sen mukaan sulle esitetään täsmämainoksia. Jos surffaat paljon urheilusivuilla, niin sulle aletaan esittämään urheilumainoksia ja sukkahousu mainokset jätetään rauhaan.
- mainoxia sitte
tälläävät siihen sivun reunoihin ?
- Hörhör..
Seurantaevästeiden avulla ei kenellekään kohdenneta mitään henk.koht.-mainostamista tai roskaposteja, vaan niiden avulla kartoitetaan nettikäyttäytymistä mainonnan ja markkinoinnin suunnitteluun.
Itse käyttäjästä niiden avulla ei selvitetä mitään. - Harja-Tuulikki
Hörhör.. kirjoitti:
Seurantaevästeiden avulla ei kenellekään kohdenneta mitään henk.koht.-mainostamista tai roskaposteja, vaan niiden avulla kartoitetaan nettikäyttäytymistä mainonnan ja markkinoinnin suunnitteluun.
Itse käyttäjästä niiden avulla ei selvitetä mitään.Jos (kun) kävijä saadaan identifioitua niin aivan varmasti selvitetään. Ja kohdennetaan.
- Hörhör..
Harja-Tuulikki kirjoitti:
Jos (kun) kävijä saadaan identifioitua niin aivan varmasti selvitetään. Ja kohdennetaan.
Tracking cookies/seurantaevästeillä ei ketään identifioida, eikä selvitetä kenenkään henkilöstä tai liittymästä mitään.
Haittaohjelmat ovat eri asia. Niitä voi saada epämääräisistä verkkoskannauksista ja -sivustoista, ja sen seurauksena ponnahdusmainoksia ja muuta krääsää silmilleen.
Toinen tehokas konsti saada mainosvyöry niskaansa on jaella sähköpostiosoitteitaan joka pyynnöstä mihin sattuu. - Teppo-Kyllikki
Hörhör.. kirjoitti:
Tracking cookies/seurantaevästeillä ei ketään identifioida, eikä selvitetä kenenkään henkilöstä tai liittymästä mitään.
Haittaohjelmat ovat eri asia. Niitä voi saada epämääräisistä verkkoskannauksista ja -sivustoista, ja sen seurauksena ponnahdusmainoksia ja muuta krääsää silmilleen.
Toinen tehokas konsti saada mainosvyöry niskaansa on jaella sähköpostiosoitteitaan joka pyynnöstä mihin sattuu.Ei varsinaisesti tunnisteta, mutta sivut jotka vaativat tunnistuksen voivat aivan hyvin kerätä tietoja cookieista, ja keräävät sekä käyttävät niitä myös.
Haittaohjelmista ja tuosta viimeisestä olen samaa mieltä, niistä on kyllä enemmän harmia.
häiritsee sua niin estä se:
C/windows/system32/drivers/etc/hosts
avaa hosts notepadilla ja lisää sinne esto:
127.0.0.1- alkuperäinen kirjoittaja
toimiiko spywareblaster vistassa? (4.1)
- peräinen
alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
toimiiko spywareblaster vistassa? (4.1)
>toimiiko spywareblaster vistassa?(4.1)<
Luulen että toimii. Minä asensin sen windows 7:n ja toimii siinäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482