Meillä on tuollainen reilu 5v vanha Igniksen perusmikro,alkoi joulun alla hyytyy eli ei oikeen lämmittänyt ellei tehot ollu isolla. Nyt sitten lakkasi lämmittämästä ruokaa kokonaan.
Mikro hurisee,siis virta tulee ja valo palaa ja lautanen pyörii mutta ei lämmitä yhtään. Onko kyse sulakkeesta vai menikö mikro uusiksi..
Kattelin noita mikron sulakkeita netistä;ei ollu mitään sen näköistä koko kopan sisällä. Ei minkäänlaista edes sulaketta muistuttavaa piirikortissa tms...
Mikron sulake?
4
3143
Vastaukset
- korjailet
Ymmärsinkö oikein? Ekana !!! siellä saattaa olla aika suuri varaus sähköä, vaikka pistotulppa olisi irroitettu verkosta. On vähän kyseealaista mennä niitä sulakkeita etsiin, jos et ole sähköalaan koulutusta saanut, edes vähän.
Jos ei niitä sulakkeita sieltä mikrosta löytynyt, piirikortissa se voi silti olla tinattuna/kätkettynä vaihto ei aina edes mahdollista. Vikakuvauksesi viittaisi muuhun kuin sulakevikaan. Epäilyksenalaisia ovat: Magnektroni, piirikortti, oven rajakytkimet.- Enkä ole korjailemassa
Sulakkeen vaihtoon annettiin ohjeita eikä siihen todellakaan tarvitse ammattilaista;kysyin siksi neuvoa että onko kyseessä edes sulake ja jollei ole niin ostan uuden. Ja tiedän kyllä minkä näkönen sen kuuluisi olla.
Että pitää mennä heti huutamaan kuin euroopan omistaja.. - äääöäöäöä
Enkä ole korjailemassa kirjoitti:
Sulakkeen vaihtoon annettiin ohjeita eikä siihen todellakaan tarvitse ammattilaista;kysyin siksi neuvoa että onko kyseessä edes sulake ja jollei ole niin ostan uuden. Ja tiedän kyllä minkä näkönen sen kuuluisi olla.
Että pitää mennä heti huutamaan kuin euroopan omistaja..en kyllä itse menisi mitään sähkövempeleitten kuoria availemaan, siihen kun ei ole oikeasti lupaa kuin valtuutetulla sähköalan koulutuksen omaavalla.
Kyllä on kotiäideillä nykyään hommat! - D-mies
Enkä ole korjailemassa kirjoitti:
Että pitää mennä heti huutamaan kuin euroopan omistaja..Toisiopuolen konkka varaa korkeajännitteen ja asiaa tuntemattoman ei todellakaan kannata mennä tekemään mitään sähköosiin.
99 sadasta voi onnistua, mutta lapsesi eivät halua, että sinä olet se sadas.
Sulake yleensä vie kokonaan jonkun, tai kaikki toiminnot pois, joten epäilen, että vika toisiopuolella, jonka korjaaminen on kallista.
Uuden hyvän perusmikron saat alle 100,-
Ystävällisesti neuvoo hän ; käänny huollon, tai kauppiaan puoleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760