sinkut naiset

sinkku mies

Missähän täällä Loviisassa voisi tutustua aikuisiin sinkkuihin naisiin. Olen itse vasta tänne muuttanut ja olisi kiva tietää onko täällä edes sinkkuja naisia ja missä heitä tapaisi? Nyt joku voisi antaa vinkkiä ;)

90

6891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikkakunnan

      paras iskupaikka siellä on se oikea.

      • suosittlen

        PORVOOSSA VOI


    • seurakunnalla

      ole joku sinkkukerho, taisi just olla lovarissa juttua ?

      • viina ei maistu

        En kyllä kapakoissa käy. Ziltonia koluaa ne samat epätoivoset naamat, maksulliset keikkanaiset feikkiä myymässä ja nuoret vasta täysi-ikäiset hurjastelijat.

        Yksi hyvä paikka on kirjaston lukusali, siellä voi vähän heittää kommenttia oman ikäiselle tyypille ja siitä voi siirtyä kahville torin laitaan. tervetuloa vaan pikkukaupunkiin, rohkeesti vaan juttelemaan vaikka kassajonossa.


      • turinaklouni
        viina ei maistu kirjoitti:

        En kyllä kapakoissa käy. Ziltonia koluaa ne samat epätoivoset naamat, maksulliset keikkanaiset feikkiä myymässä ja nuoret vasta täysi-ikäiset hurjastelijat.

        Yksi hyvä paikka on kirjaston lukusali, siellä voi vähän heittää kommenttia oman ikäiselle tyypille ja siitä voi siirtyä kahville torin laitaan. tervetuloa vaan pikkukaupunkiin, rohkeesti vaan juttelemaan vaikka kassajonossa.

        Loviisalaisilla on tapana esittää tuiskunaamaa ja niiden ilmeestä ei voi lukea kuin pelkästään negatiivista näkökulmaa tähän maailmaan.. ne näyttävät zombeilta,vaikeasti tapettavilta ja harmailta muureilta,värittömine ajatuksineen. Tuon kuoren alle on vaikea päästä ja se vaatii jo aikamoista ihmistuntemusta,rohkeutta ja tietynlaista välinpitämättömyyttä lähteä edes yrittämään pientä keskustelua..
        Mutta jos sisälle pääsee,niin vaikeaa on pois päästä.. Tuon kivettyneen kuoren alta löytyykin..oikea ihminen..JUMALAUTA IHMINEN. Rakkaus syttyy ja sen roihu on sammuttamaton, se palaa kuin helvetintuli.


      • Loviisalainenutelias
        turinaklouni kirjoitti:

        Loviisalaisilla on tapana esittää tuiskunaamaa ja niiden ilmeestä ei voi lukea kuin pelkästään negatiivista näkökulmaa tähän maailmaan.. ne näyttävät zombeilta,vaikeasti tapettavilta ja harmailta muureilta,värittömine ajatuksineen. Tuon kuoren alle on vaikea päästä ja se vaatii jo aikamoista ihmistuntemusta,rohkeutta ja tietynlaista välinpitämättömyyttä lähteä edes yrittämään pientä keskustelua..
        Mutta jos sisälle pääsee,niin vaikeaa on pois päästä.. Tuon kivettyneen kuoren alta löytyykin..oikea ihminen..JUMALAUTA IHMINEN. Rakkaus syttyy ja sen roihu on sammuttamaton, se palaa kuin helvetintuli.

        Aika totta höpiset, Loviisalaisuus on aika vaikea mielen tila. En tiedä muuttuuko yhtään nyt kun tulossa tää SUURLOVIISA..... jännityksellä odttaen


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Loviisalainenutelias kirjoitti:

        Aika totta höpiset, Loviisalaisuus on aika vaikea mielen tila. En tiedä muuttuuko yhtään nyt kun tulossa tää SUURLOVIISA..... jännityksellä odttaen

        Loviisassa naiset lapsenraiskaajia et kannattaa miettiä tarkkaan


    • mie vaan

      ....Loviisalaiset sinkut on muuttanut Kotkaan ;)

      • seuraa tätä

        taantukmuksellista 60,l meininkiä aparhait on jo afriikasta. pomo t


      • jaaaaaaanaaaaa

        itteäs parhaana,hyvä et itseluottamust löytyy...


      • .Mutta
        jaaaaaaanaaaaa kirjoitti:

        itteäs parhaana,hyvä et itseluottamust löytyy...

        Kyllä oon aina saanut.


      • tuskimpa vaan
        .Mutta kirjoitti:

        Kyllä oon aina saanut.

        Tuskimpa olet aina saanut,äläpä nyt viitsi...


    • rakastan luontoa

      enpä suosittele kapakast ettimää,onhan koiranulkoiluttaja-sinkkuja,koiran kautta alkanu moni suhde...

      • lounasaikaan myös

        Sinkuilla on usein koira kaverinaan. Mene myös lounaspaikkoihin ja kattele ketkä käy lounastamassa yksin. Siinähän voi keksiä jotain kommenttia lihapadan äärellä.


      • lkjhvs
        lounasaikaan myös kirjoitti:

        Sinkuilla on usein koira kaverinaan. Mene myös lounaspaikkoihin ja kattele ketkä käy lounastamassa yksin. Siinähän voi keksiä jotain kommenttia lihapadan äärellä.

        Sinkkumiehiä ei täältä löydy kuin liian nuoria ja liian vanhoja. Nuoret aikuiset puuttuvat.


      • sinkkufani
        lkjhvs kirjoitti:

        Sinkkumiehiä ei täältä löydy kuin liian nuoria ja liian vanhoja. Nuoret aikuiset puuttuvat.

        Varsinkin sellaisiin mitkä ovat naisten suosiossa.
        Vaikkei paljoa olisi porukkaa niin aina jotain jos rohkeutta riittää.


      • vinkiksi vaan
        sinkkufani kirjoitti:

        Varsinkin sellaisiin mitkä ovat naisten suosiossa.
        Vaikkei paljoa olisi porukkaa niin aina jotain jos rohkeutta riittää.

        Moni antoisa suhde on alkanut koirankusetuksesta. Sinkuilla on paljon koiria seuranpitäjinä ja keskustelu käynnistyy luontevasti yhteisen harrastuksen tiimoilta ja ulkoilutustilanteessa yleensä vielä selvin päin.


      • koiratonna
        vinkiksi vaan kirjoitti:

        Moni antoisa suhde on alkanut koirankusetuksesta. Sinkuilla on paljon koiria seuranpitäjinä ja keskustelu käynnistyy luontevasti yhteisen harrastuksen tiimoilta ja ulkoilutustilanteessa yleensä vielä selvin päin.

        Oiskohan Loviisassa koiravuokraamoa, kun ei ole omaa koiraa?


      • hätäkeino
        koiratonna kirjoitti:

        Oiskohan Loviisassa koiravuokraamoa, kun ei ole omaa koiraa?

        sellainen leikki fifi anttilasta tai cittarista ja eiku pokaamaan, sanot vaan, että se on niin hiljaista sorttia ja olet vasta kouluttamassa sitä :D


      • Kurakenkä
        koiratonna kirjoitti:

        Oiskohan Loviisassa koiravuokraamoa, kun ei ole omaa koiraa?

        Ja olen kyllä sinkkukin..


      • koiratonna
        Kurakenkä kirjoitti:

        Ja olen kyllä sinkkukin..

        Käykö sen kanssa flaksi :)


      • koirien ystävä
        koiratonna kirjoitti:

        Käykö sen kanssa flaksi :)

        Jos edellinen kirjoittaja on sinkku vieläkin, niin ehkä ei ole flaksi käynyt.


      • burb burb
        lkjhvs kirjoitti:

        Sinkkumiehiä ei täältä löydy kuin liian nuoria ja liian vanhoja. Nuoret aikuiset puuttuvat.

        liian vanha tai liian nuori? Mikä mahtanee olla sinun skaala?


      • Kumppania vailla
        burb burb kirjoitti:

        liian vanha tai liian nuori? Mikä mahtanee olla sinun skaala?

        Minä ole juuri 40 täyttänyt katseenkestävä, muodokas muttei paksu, vaalea suomalainen nainen. Yksi jo vuosikymmen sitten hajonnut liitto takana ja kahden opiskelun takia äskettäin kotoa pois muuttaneen hienon tyttären äiti. Nyt olisi aikaa ja aika löytää elämääni uusi mies, mutta mistä? Ihan tavallista 30-50v suomalaista jörrikkää äidinkieleen katsomatta kaipaisin. Huumorintajua pitäisi olla ja positiivista asennetta elämään. Jos rakastaisit luontoa ja merta, niin helpommin löytäisimme yhteisen sävelen, mutta sekään ei ole ehto. Itse en sauhuttele, mutta en sitä sinulta kiellä. Alkoholia käytän kohtuudella, enkä halua sinunkaan ryyppäävän päivätöiksesi. Saat olla pitkä tai pätkä ja minkä näköinen hyvänsä, kunhan sydämesi on kultaa. Yhteiset kävelyretket ja veneretket mökilleni olisivat mieleeni ja samoin pitkät keskustelut kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä, tai sitten toisinaan vain hiljaisen yhdessäolon hetket. Laiheliinikin voit olla, mutta pidän erityisesti hiukan vantterammista, jopa vatsakkaista miehistä. Toimintojesikin pitäisi olla kunnossa, sillä 10v miehettömän yksinhuoltajuuden jälkeen minulla on PALJON säästynyttä annettavaa silläkin saralla. Saisit olla kotoisin mistä tahansa, mutta jos juttumme alkaisi toimia, niin sinun pitäisi muuttaa kaveriksi talooni Loviisaan, sillä itse en halua lähteä täältä muualle. Kunnossa oleva talous olisi plussaa, mutta ei välttämätöntä, sillä minä olen vakavarainen.

        VAAN MISTÄ LÖYTÄISIN SINUT TAVALLINEN SUOMALAINEN MIES?


      • Martin1963
        Kumppania vailla kirjoitti:

        Minä ole juuri 40 täyttänyt katseenkestävä, muodokas muttei paksu, vaalea suomalainen nainen. Yksi jo vuosikymmen sitten hajonnut liitto takana ja kahden opiskelun takia äskettäin kotoa pois muuttaneen hienon tyttären äiti. Nyt olisi aikaa ja aika löytää elämääni uusi mies, mutta mistä? Ihan tavallista 30-50v suomalaista jörrikkää äidinkieleen katsomatta kaipaisin. Huumorintajua pitäisi olla ja positiivista asennetta elämään. Jos rakastaisit luontoa ja merta, niin helpommin löytäisimme yhteisen sävelen, mutta sekään ei ole ehto. Itse en sauhuttele, mutta en sitä sinulta kiellä. Alkoholia käytän kohtuudella, enkä halua sinunkaan ryyppäävän päivätöiksesi. Saat olla pitkä tai pätkä ja minkä näköinen hyvänsä, kunhan sydämesi on kultaa. Yhteiset kävelyretket ja veneretket mökilleni olisivat mieleeni ja samoin pitkät keskustelut kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä, tai sitten toisinaan vain hiljaisen yhdessäolon hetket. Laiheliinikin voit olla, mutta pidän erityisesti hiukan vantterammista, jopa vatsakkaista miehistä. Toimintojesikin pitäisi olla kunnossa, sillä 10v miehettömän yksinhuoltajuuden jälkeen minulla on PALJON säästynyttä annettavaa silläkin saralla. Saisit olla kotoisin mistä tahansa, mutta jos juttumme alkaisi toimia, niin sinun pitäisi muuttaa kaveriksi talooni Loviisaan, sillä itse en halua lähteä täältä muualle. Kunnossa oleva talous olisi plussaa, mutta ei välttämätöntä, sillä minä olen vakavarainen.

        VAAN MISTÄ LÖYTÄISIN SINUT TAVALLINEN SUOMALAINEN MIES?

        Varsin vakuuttava seuranhakuviesti. Voisin olla hyvinkin kiinnostunut tutustumaan sinuun.Vaan miten päästä tästä etenemään?Siinä pulma koska tuskinpa kumpikaan meistä ole kiinnostunut jakamaan yhteystietojaan tällä palstalla...:)


      • sinkku+koira
        koirien ystävä kirjoitti:

        Jos edellinen kirjoittaja on sinkku vieläkin, niin ehkä ei ole flaksi käynyt.

        Täälläpäin ei kyllä ihmiset paljon ala toisilleen juttelemaan, oli koiraa tai ei..tai no, jos vastaan tulee toinen koiranomistaja ja koirat haistelee toisiaan, niin silloin kyllä jutellaan mutta koirattomat harvemmin.´.


      • sinkkuiita
        Kumppania vailla kirjoitti:

        Minä ole juuri 40 täyttänyt katseenkestävä, muodokas muttei paksu, vaalea suomalainen nainen. Yksi jo vuosikymmen sitten hajonnut liitto takana ja kahden opiskelun takia äskettäin kotoa pois muuttaneen hienon tyttären äiti. Nyt olisi aikaa ja aika löytää elämääni uusi mies, mutta mistä? Ihan tavallista 30-50v suomalaista jörrikkää äidinkieleen katsomatta kaipaisin. Huumorintajua pitäisi olla ja positiivista asennetta elämään. Jos rakastaisit luontoa ja merta, niin helpommin löytäisimme yhteisen sävelen, mutta sekään ei ole ehto. Itse en sauhuttele, mutta en sitä sinulta kiellä. Alkoholia käytän kohtuudella, enkä halua sinunkaan ryyppäävän päivätöiksesi. Saat olla pitkä tai pätkä ja minkä näköinen hyvänsä, kunhan sydämesi on kultaa. Yhteiset kävelyretket ja veneretket mökilleni olisivat mieleeni ja samoin pitkät keskustelut kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä, tai sitten toisinaan vain hiljaisen yhdessäolon hetket. Laiheliinikin voit olla, mutta pidän erityisesti hiukan vantterammista, jopa vatsakkaista miehistä. Toimintojesikin pitäisi olla kunnossa, sillä 10v miehettömän yksinhuoltajuuden jälkeen minulla on PALJON säästynyttä annettavaa silläkin saralla. Saisit olla kotoisin mistä tahansa, mutta jos juttumme alkaisi toimia, niin sinun pitäisi muuttaa kaveriksi talooni Loviisaan, sillä itse en halua lähteä täältä muualle. Kunnossa oleva talous olisi plussaa, mutta ei välttämätöntä, sillä minä olen vakavarainen.

        VAAN MISTÄ LÖYTÄISIN SINUT TAVALLINEN SUOMALAINEN MIES?

        Tuo"vakavarainen", miehellä EI tarvitse olla talous kunnossa on hyvä! Varmaan löytyy ehdokkaita!!Minulla taas myös sen miehen täytyy olla työssäkäyvä ja elättää itsensä, en todellakaan ala ketään ylläpitämään- enkä odota sitä mieheltäkään minun suhteeni.


      • kumppaniton
        Kumppania vailla kirjoitti:

        Minä ole juuri 40 täyttänyt katseenkestävä, muodokas muttei paksu, vaalea suomalainen nainen. Yksi jo vuosikymmen sitten hajonnut liitto takana ja kahden opiskelun takia äskettäin kotoa pois muuttaneen hienon tyttären äiti. Nyt olisi aikaa ja aika löytää elämääni uusi mies, mutta mistä? Ihan tavallista 30-50v suomalaista jörrikkää äidinkieleen katsomatta kaipaisin. Huumorintajua pitäisi olla ja positiivista asennetta elämään. Jos rakastaisit luontoa ja merta, niin helpommin löytäisimme yhteisen sävelen, mutta sekään ei ole ehto. Itse en sauhuttele, mutta en sitä sinulta kiellä. Alkoholia käytän kohtuudella, enkä halua sinunkaan ryyppäävän päivätöiksesi. Saat olla pitkä tai pätkä ja minkä näköinen hyvänsä, kunhan sydämesi on kultaa. Yhteiset kävelyretket ja veneretket mökilleni olisivat mieleeni ja samoin pitkät keskustelut kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä, tai sitten toisinaan vain hiljaisen yhdessäolon hetket. Laiheliinikin voit olla, mutta pidän erityisesti hiukan vantterammista, jopa vatsakkaista miehistä. Toimintojesikin pitäisi olla kunnossa, sillä 10v miehettömän yksinhuoltajuuden jälkeen minulla on PALJON säästynyttä annettavaa silläkin saralla. Saisit olla kotoisin mistä tahansa, mutta jos juttumme alkaisi toimia, niin sinun pitäisi muuttaa kaveriksi talooni Loviisaan, sillä itse en halua lähteä täältä muualle. Kunnossa oleva talous olisi plussaa, mutta ei välttämätöntä, sillä minä olen vakavarainen.

        VAAN MISTÄ LÖYTÄISIN SINUT TAVALLINEN SUOMALAINEN MIES?

        Sinäpä vasta unelmanainen. Tekisi mieleni lähteä riiuureissulle luoksesi,
        mutta mihinhän tässä nyt osaisi suunnistaa, että polkumme risteäisivät? Kas siinäpä kysymystä kerrakseen :)


      • sinkkuiita
        kumppaniton kirjoitti:

        Sinäpä vasta unelmanainen. Tekisi mieleni lähteä riiuureissulle luoksesi,
        mutta mihinhän tässä nyt osaisi suunnistaa, että polkumme risteäisivät? Kas siinäpä kysymystä kerrakseen :)

        Puhut nyt tuosta "vakavaraisesta"? Tämä menee "kumppanittomalle".


      • Martin1963
        sinkkuiita kirjoitti:

        Puhut nyt tuosta "vakavaraisesta"? Tämä menee "kumppanittomalle".

        Kyllähän sinuunkin voisi tehdä tuttavuutta...


      • sinkkuiita
        Martin1963 kirjoitti:

        Kyllähän sinuunkin voisi tehdä tuttavuutta...

        Ei muuta kuin aamulenkille klo 06.00 joka aamu.. siellä nähdään!


      • pää1
        sinkkuiita kirjoitti:

        Ei muuta kuin aamulenkille klo 06.00 joka aamu.. siellä nähdään!

        Löytyisi tällainen laita viestiä.


      • Martin1963
        sinkkuiita kirjoitti:

        Ei muuta kuin aamulenkille klo 06.00 joka aamu.. siellä nähdään!

        ...siihen aikaan aamua viriiliystaso on vähän mitä sattuu.Voi olla ettei minusta ole niin paljon iloa vielä sellaisena kellonajalla...:)


      • meikitön
        pää1 kirjoitti:

        Löytyisi tällainen laita viestiä.

        Täälläkin yksi sinkku yksin isossa kodissaan, ei ryyppää eikä kapakassa käy, saunoo yksin omassa saunassaan ja ihmettelee kun joku todella luulee että kapakasta löytäisi ihmissuhteen??

        Jotain muuta sieltä kyllä saattaisi löytää. Ja minut kohtaa vaikka Harmaakallion pururadalla
        tai joskus myös kuntosalissa siinä pankin naapurissa.


      • sinkkuiita
        Martin1963 kirjoitti:

        ...siihen aikaan aamua viriiliystaso on vähän mitä sattuu.Voi olla ettei minusta ole niin paljon iloa vielä sellaisena kellonajalla...:)

        No sitten kuntosalille illemmalla, niinkuin tuo "meikitön" ehdottaa, siellä meitä sinkkuja naisia on ainaklin useita..Ja aina on kiva saada uutta porukkaa sinnekin!


      • mister jakopää
        lkjhvs kirjoitti:

        Sinkkumiehiä ei täältä löydy kuin liian nuoria ja liian vanhoja. Nuoret aikuiset puuttuvat.

        sävel kommonikoikoikss
        fits vaimoni .adlfon @ soini .fi


      • Kumppania vailla
        Kumppania vailla kirjoitti:

        Minä ole juuri 40 täyttänyt katseenkestävä, muodokas muttei paksu, vaalea suomalainen nainen. Yksi jo vuosikymmen sitten hajonnut liitto takana ja kahden opiskelun takia äskettäin kotoa pois muuttaneen hienon tyttären äiti. Nyt olisi aikaa ja aika löytää elämääni uusi mies, mutta mistä? Ihan tavallista 30-50v suomalaista jörrikkää äidinkieleen katsomatta kaipaisin. Huumorintajua pitäisi olla ja positiivista asennetta elämään. Jos rakastaisit luontoa ja merta, niin helpommin löytäisimme yhteisen sävelen, mutta sekään ei ole ehto. Itse en sauhuttele, mutta en sitä sinulta kiellä. Alkoholia käytän kohtuudella, enkä halua sinunkaan ryyppäävän päivätöiksesi. Saat olla pitkä tai pätkä ja minkä näköinen hyvänsä, kunhan sydämesi on kultaa. Yhteiset kävelyretket ja veneretket mökilleni olisivat mieleeni ja samoin pitkät keskustelut kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä, tai sitten toisinaan vain hiljaisen yhdessäolon hetket. Laiheliinikin voit olla, mutta pidän erityisesti hiukan vantterammista, jopa vatsakkaista miehistä. Toimintojesikin pitäisi olla kunnossa, sillä 10v miehettömän yksinhuoltajuuden jälkeen minulla on PALJON säästynyttä annettavaa silläkin saralla. Saisit olla kotoisin mistä tahansa, mutta jos juttumme alkaisi toimia, niin sinun pitäisi muuttaa kaveriksi talooni Loviisaan, sillä itse en halua lähteä täältä muualle. Kunnossa oleva talous olisi plussaa, mutta ei välttämätöntä, sillä minä olen vakavarainen.

        VAAN MISTÄ LÖYTÄISIN SINUT TAVALLINEN SUOMALAINEN MIES?

        Martinille tiedoksi, että taisin jo löytää kumppanin. Eräs herra oli tehnyt salapoliisityötä antamieni vähien tietojen pohjalta ja ilmestyi ruusujen kanssa ovelleni. Lapsuuden ystävä vieläpä :-) Niin että kuherrusvaihe menossa täällä ja ensi viikolla kaksi "työtöntä" yhdessä Venetsiaan kahdeksi viikoksi :-)


      • Martin 1963
        sinkkuiita kirjoitti:

        No sitten kuntosalille illemmalla, niinkuin tuo "meikitön" ehdottaa, siellä meitä sinkkuja naisia on ainaklin useita..Ja aina on kiva saada uutta porukkaa sinnekin!

        Täytyypi tulla katsastamaan. Kunhan ette naura minut ulos kun näette olemattomat bicepsit...:)


      • sinkkuiita
        Martin 1963 kirjoitti:

        Täytyypi tulla katsastamaan. Kunhan ette naura minut ulos kun näette olemattomat bicepsit...:)

        Tervetuloa!! ja eihän ne kauan olemattomat ole jos siellä alat viihtymään;)


      • sinkkuiita
        Kumppania vailla kirjoitti:

        Martinille tiedoksi, että taisin jo löytää kumppanin. Eräs herra oli tehnyt salapoliisityötä antamieni vähien tietojen pohjalta ja ilmestyi ruusujen kanssa ovelleni. Lapsuuden ystävä vieläpä :-) Niin että kuherrusvaihe menossa täällä ja ensi viikolla kaksi "työtöntä" yhdessä Venetsiaan kahdeksi viikoksi :-)

        Onnittelut!! nimim. "víhreä kateudesta"


      • Varsinainen piski
        meikitön kirjoitti:

        Täälläkin yksi sinkku yksin isossa kodissaan, ei ryyppää eikä kapakassa käy, saunoo yksin omassa saunassaan ja ihmettelee kun joku todella luulee että kapakasta löytäisi ihmissuhteen??

        Jotain muuta sieltä kyllä saattaisi löytää. Ja minut kohtaa vaikka Harmaakallion pururadalla
        tai joskus myös kuntosalissa siinä pankin naapurissa.

        Ei muuta kun tuut vaikka saunomaan välillä mun luokse , niin ei tartte yksikseen siellä lauteilla kököttää. Onneksi Loviisa on senverran pieni paikka et kävellenkin pääsee melkein joka paikkaan ja tosiaan lenkkeilyn päälle onkin mukavampi saunoa .


      • veis11
        Martin1963 kirjoitti:

        Varsin vakuuttava seuranhakuviesti. Voisin olla hyvinkin kiinnostunut tutustumaan sinuun.Vaan miten päästä tästä etenemään?Siinä pulma koska tuskinpa kumpikaan meistä ole kiinnostunut jakamaan yhteystietojaan tällä palstalla...:)

        tulen lauteelles olen 48v sinkku katseen kestävä mies.eilee zilttonis


      • Anonyymi
        koiratonna kirjoitti:

        Oiskohan Loviisassa koiravuokraamoa, kun ei ole omaa koiraa?

        Siltähän voisit saadakin...


      • Anonyymi
        lkjhvs kirjoitti:

        Sinkkumiehiä ei täältä löydy kuin liian nuoria ja liian vanhoja. Nuoret aikuiset puuttuvat.

        Ne on töissä ja illat menee toipuessa seuraavaan työpäivään. Suuri osa myös vuorotöissä ja siinä toipuminen kestää kauan... Tiedän 34 v kokemuksella. Ei sitä mihinkään lähdetä silloin harvoin, kun aikatauluun muuten sopisi.


    • Gastafiore

      Meitä kaiken ikäisiä sinkkunaisia on runsaasti esim. kuorossa. Tulkaa ihmeessä mukaan kaikki mukavat miehet. Laulajapojalla käy varmasti flaksi ;-)

      • neljäkolmonen

        ai mamas vai? Ei taida olla miehille........Vai onko täällä joku kirkkokuoro?
        Hei, ja seurakunnan sinkkuillat! Sinne vaan jos kiinnostaa, en tiedä onko siellä montaa ihmistä, itseäni ei kyllä kiinnosta tuollainen liian alleviivattu sinkkusitä ja sinkkutätä, mut varmaan sopii joillekin.
        Mites uusi ravintola, nehän lupaa järjestää kaikenmaailman teemailtoja joten miten ois sinkkubileet?, no joo, taas alleviivattua..ei sovi mulle, höh. Huonoja ideoita tänään pukkaa !!
        ´Kyllä minä toivon, että sieltä harrastusten parista vielä joskus jonkun löydän, onpahan yhteisiä mielenkiinnon kohteita.. toivossa on hyvä elää!


      • Jaakko ja se varsi

        Joo mä voin tulla laulattamaan koko naiskuoron samalla kertaa ;D toivottavasti kyseessä ei kuitenkaan ole kirkkokuoro kun kirkkoon mua ei varmaan edes päästetä ,koska olen aivan liian syntinen. Ps tuon kyllä oman mikrofonin mukana. Heh heh noh tää oli torstai päivän kevennys siis.


      • ehkä iku sinkkumies

        No varmaan kuka tahansa tulee laulamaan teille. Kiitos kauniista ehdotuksesta, mutta aattele jos ääni lähinnä muistuttaa korpin riekuntaa :( Sitä ei teillä kauaa jaksettaisi kuunnella.
        Voiko teitä ollenkaan tulla kuuntelemaan mihinkään tai jonnekin, missä te ihanat kultakurkut sulosointujanne ihmisten iloksi suotte? Siinä voisi sitten ehkä jälkeenpäin yrittää päästä juttusille silleen varovaisesti, katsomon puolelta ensin ihastuneena :)
        Hmm, olikohan tääkin nyt tyhmä idea....


      • 42vee
        ehkä iku sinkkumies kirjoitti:

        No varmaan kuka tahansa tulee laulamaan teille. Kiitos kauniista ehdotuksesta, mutta aattele jos ääni lähinnä muistuttaa korpin riekuntaa :( Sitä ei teillä kauaa jaksettaisi kuunnella.
        Voiko teitä ollenkaan tulla kuuntelemaan mihinkään tai jonnekin, missä te ihanat kultakurkut sulosointujanne ihmisten iloksi suotte? Siinä voisi sitten ehkä jälkeenpäin yrittää päästä juttusille silleen varovaisesti, katsomon puolelta ensin ihastuneena :)
        Hmm, olikohan tääkin nyt tyhmä idea....

        ..ai niin, mutta laulanhan minä karaokea. Tarkoitan että vinkkejä missä sinkkumiehet sitten aikaansa viettää? Ravintoloissa tuntuu olevan vaan niitä varattuja tyrkyllä ja niitä en kyllä huoli! Sinkut istuu kotona..vai?


      • Martin1963
        42vee kirjoitti:

        ..ai niin, mutta laulanhan minä karaokea. Tarkoitan että vinkkejä missä sinkkumiehet sitten aikaansa viettää? Ravintoloissa tuntuu olevan vaan niitä varattuja tyrkyllä ja niitä en kyllä huoli! Sinkut istuu kotona..vai?

        Minullakin on valitettavasti kovin käheä ääni. Tosin, kyllä naiset kehuvat sitä seksikkääksi kun kuiskaan korvaan jotain kun ollaan hmm...lähekkäin...:)


      • LiianNuoriLoviisaan?
        Martin1963 kirjoitti:

        Minullakin on valitettavasti kovin käheä ääni. Tosin, kyllä naiset kehuvat sitä seksikkääksi kun kuiskaan korvaan jotain kun ollaan hmm...lähekkäin...:)

        Hyvältähän tämä Loviisan sinkkurepertuaari kuulostaa =) Kyllä kypsien miesten ja naisten kanssa pääsee helposti juttuun, mutta toista ovat nämä 25-35 v, jotka vehtaa ympäriinsä. Tällai pikkukaupungissa kaik on suhautellu toisensa ainakin kertaalleen läpi. Hyvin on tiiviit "kaveri"piirit täällä. Onko todella sitoutuminen mennyttä aikaa...


      • Sinkkuiskä alle 40
        LiianNuoriLoviisaan? kirjoitti:

        Hyvältähän tämä Loviisan sinkkurepertuaari kuulostaa =) Kyllä kypsien miesten ja naisten kanssa pääsee helposti juttuun, mutta toista ovat nämä 25-35 v, jotka vehtaa ympäriinsä. Tällai pikkukaupungissa kaik on suhautellu toisensa ainakin kertaalleen läpi. Hyvin on tiiviit "kaveri"piirit täällä. Onko todella sitoutuminen mennyttä aikaa...

        Kyllä mä voisin sitoutua mutta ei täällä Loviisasa nyt vaan satu olemaan yhtään sellaista sopivaa misua , niinpä käynkin ennemmin suhauttelemassa noissa naapurikaupungeissa, eli summasummaarum Loviisassa on kiva asua mutta aina on kyllä hinku jonnekkin muualle.Nimimerkillä eilenkin jouduin käymään paikallisessa baarissa ja Blaaaaah.


      • Mukava tyyppi
        LiianNuoriLoviisaan? kirjoitti:

        Hyvältähän tämä Loviisan sinkkurepertuaari kuulostaa =) Kyllä kypsien miesten ja naisten kanssa pääsee helposti juttuun, mutta toista ovat nämä 25-35 v, jotka vehtaa ympäriinsä. Tällai pikkukaupungissa kaik on suhautellu toisensa ainakin kertaalleen läpi. Hyvin on tiiviit "kaveri"piirit täällä. Onko todella sitoutuminen mennyttä aikaa...

        Eli kaikki sinkkunaiset tai sinkkuäiskät mä haastan teidät vaikka lenkkikaveriksi , siitähän se sit lähtee ja koskaan ei tiedä mihin se päättyy.


      • sinkkuiita
        Mukava tyyppi kirjoitti:

        Eli kaikki sinkkunaiset tai sinkkuäiskät mä haastan teidät vaikka lenkkikaveriksi , siitähän se sit lähtee ja koskaan ei tiedä mihin se päättyy.

        No lenkillähän tulee ravattua lähes harva se päivä mutta ei siellä kyllä miehiä paljon näy..Jotain pariskuntia vaan yleensä.
        Ja sinkkuiskä alle 40- siksi varmaan "Blaaaaah" kun mä ja mun pari kaveria ei oltu siellä ;) Ei kyllä jaksa paljon paikallisessa istuskellakaan, yllättää nimittäin sama fiilis kuin sinullakin.


      • Martin1963
        sinkkuiita kirjoitti:

        No lenkillähän tulee ravattua lähes harva se päivä mutta ei siellä kyllä miehiä paljon näy..Jotain pariskuntia vaan yleensä.
        Ja sinkkuiskä alle 40- siksi varmaan "Blaaaaah" kun mä ja mun pari kaveria ei oltu siellä ;) Ei kyllä jaksa paljon paikallisessa istuskellakaan, yllättää nimittäin sama fiilis kuin sinullakin.

        Jos vaikka rohkaisisit mielesi ja kertoisit sähköpostiosoitteesi niin voisi tutustuminen onnistua kätevästi eikä tarvitsisi täällä julkisesti "huudella"..:)


      • Sinkkuiskä alle 40
        sinkkuiita kirjoitti:

        No lenkillähän tulee ravattua lähes harva se päivä mutta ei siellä kyllä miehiä paljon näy..Jotain pariskuntia vaan yleensä.
        Ja sinkkuiskä alle 40- siksi varmaan "Blaaaaah" kun mä ja mun pari kaveria ei oltu siellä ;) Ei kyllä jaksa paljon paikallisessa istuskellakaan, yllättää nimittäin sama fiilis kuin sinullakin.

        Veit jalat suustani , olinnkin huomaavinani että paikallisesta baarista puuttui kaikki sanavalmiit naikkoset joten jouduin siis höpöttelemään melkein yksikseni :D , onneks ei tule sentäs ravattua liian usein siellä höpötämässä muuten saisin kohta varmaan semmosen varttihullun leiman otsaani , no pari seuraavaa viikonloppua voiki sit taas viettää torkkupeiton alla leffoja katellessa ja nenää valkaistessa. PS mäkin käyn kyllä ahkerasti lenkillä mut meillä taitaa olla eri lenkkipolku.


      • sinkkuiita
        Sinkkuiskä alle 40 kirjoitti:

        Veit jalat suustani , olinnkin huomaavinani että paikallisesta baarista puuttui kaikki sanavalmiit naikkoset joten jouduin siis höpöttelemään melkein yksikseni :D , onneks ei tule sentäs ravattua liian usein siellä höpötämässä muuten saisin kohta varmaan semmosen varttihullun leiman otsaani , no pari seuraavaa viikonloppua voiki sit taas viettää torkkupeiton alla leffoja katellessa ja nenää valkaistessa. PS mäkin käyn kyllä ahkerasti lenkillä mut meillä taitaa olla eri lenkkipolku.

        Harmi, niin taitaa. Siis olla eri lenkkipolut.. Eipä minullakaan taida olla menoa paikalliseen lähiaikoina, seuraavat pirskeet on varmaan firman pikkujoulut.(jippii...).

        Martin: joutuu vielä hiukan keräilemään rohkeutta..
        Nytpä näyttääkin olevan sen verran sumuinen ilma ettei tuonne parane lenkille mennä! Eksyy vielä:).


      • Sinkkuiskä alle 40
        sinkkuiita kirjoitti:

        Harmi, niin taitaa. Siis olla eri lenkkipolut.. Eipä minullakaan taida olla menoa paikalliseen lähiaikoina, seuraavat pirskeet on varmaan firman pikkujoulut.(jippii...).

        Martin: joutuu vielä hiukan keräilemään rohkeutta..
        Nytpä näyttääkin olevan sen verran sumuinen ilma ettei tuonne parane lenkille mennä! Eksyy vielä:).

        Ei paljo sumu haitannut korkeintaan eksymisestä seuraa se että tulee tehtyä sitten pidempi lenkki. Mistäs teidän firma teitä rankaisee kun pikkujouluja joudutte paikalliseen viettämään :D no mut kyllähän siis paikallisestakin saa aina ........... vähintään hyvät päänsäryt seuraavaksi aamuksi.


      • ja onnea vaan
        42vee kirjoitti:

        ..ai niin, mutta laulanhan minä karaokea. Tarkoitan että vinkkejä missä sinkkumiehet sitten aikaansa viettää? Ravintoloissa tuntuu olevan vaan niitä varattuja tyrkyllä ja niitä en kyllä huoli! Sinkut istuu kotona..vai?

        Sunnuntaina Marilyniin laulamaan karaokea. Ei tarvitse olla edes sinkku mutta sinne kaikki niin ei tarvii sähköposteja udella kun voi tehdä tuttavuutta vaikka hyvillä aplodeilla.


      • sinkkuiita
        Sinkkuiskä alle 40 kirjoitti:

        Ei paljo sumu haitannut korkeintaan eksymisestä seuraa se että tulee tehtyä sitten pidempi lenkki. Mistäs teidän firma teitä rankaisee kun pikkujouluja joudutte paikalliseen viettämään :D no mut kyllähän siis paikallisestakin saa aina ........... vähintään hyvät päänsäryt seuraavaksi aamuksi.

        Firma taitaa rangaista meitä tästä lamasta..Olkaamme kiitollisia että kuitenkin pikkujoulut järkkäävät..Aamen!!
        Etpä ole näköjään sinkkuiskä eksynyt kun tänne vielä kirjoittelet, hyvä juttu:), tänään saatkin tarpoa sitten hiukan raskaammassa kelissä, onkohan tuolla jo polveen asti lunta kun töistä pääsee..ja auto varmaan hautautunut lumen alle. Ei siinä mitään, kiva päästä talvisiin harrastuksiin välillä!-enkä nyt puhu auton kaivamisesta lumen alta:(
        Mikähän kaaoke tuolla Marilynissä sunnuntaina on -mennyt ihan ohi tieto tuosta tilaisuudesta (niinkuin kyllä moni muukin asia...), karaoke on kyllä kivaa, jos sattuu olemaan tekemisen puutetta niin voisihan sinne vaikka mennä.


      • Sinkkuiskä alle 40
        sinkkuiita kirjoitti:

        Firma taitaa rangaista meitä tästä lamasta..Olkaamme kiitollisia että kuitenkin pikkujoulut järkkäävät..Aamen!!
        Etpä ole näköjään sinkkuiskä eksynyt kun tänne vielä kirjoittelet, hyvä juttu:), tänään saatkin tarpoa sitten hiukan raskaammassa kelissä, onkohan tuolla jo polveen asti lunta kun töistä pääsee..ja auto varmaan hautautunut lumen alle. Ei siinä mitään, kiva päästä talvisiin harrastuksiin välillä!-enkä nyt puhu auton kaivamisesta lumen alta:(
        Mikähän kaaoke tuolla Marilynissä sunnuntaina on -mennyt ihan ohi tieto tuosta tilaisuudesta (niinkuin kyllä moni muukin asia...), karaoke on kyllä kivaa, jos sattuu olemaan tekemisen puutetta niin voisihan sinne vaikka mennä.

        Juu näitä talvisia harrastuksia riittää esimerkiksi lumenluonti pihalta ,niin ja tietty pitää tosiaan se autokin siitä lumikasasta esiin kaivella , joten oikein lumisina päivinä voinkin siis hyvällä syyllä skipata lenkkeilyn kokonaan. Onneks mua ei tekemisen puute vaivaa eikä välillä edes haittaakkaan joten vältyn siltä karaokelaulannalta , tai siis kanssakuuntelijat välttyy :D


      • sinkkuiita
        Sinkkuiskä alle 40 kirjoitti:

        Juu näitä talvisia harrastuksia riittää esimerkiksi lumenluonti pihalta ,niin ja tietty pitää tosiaan se autokin siitä lumikasasta esiin kaivella , joten oikein lumisina päivinä voinkin siis hyvällä syyllä skipata lenkkeilyn kokonaan. Onneks mua ei tekemisen puute vaivaa eikä välillä edes haittaakkaan joten vältyn siltä karaokelaulannalta , tai siis kanssakuuntelijat välttyy :D

        Liika itsekritiikki nurkkaan vaan ja laulamaan! Ties mikä kultakurkku sieltä kuoriutuisi:)
        ..mitäs muuta sinkkuiskä harrastelet kun lenkkeilyä? Vaikka onhan siinäkin harrastusta ihan riittävästi varsinkin jos kovin on vannoutunut maratoonari.-ajattelin vaan kun et ole tekemisen puutteesta kärsinyt..
        Nyt on kai lähdettävä pikkuhiljaa tosiaan sitä autoa kaivamaan tuolta lumen alta, siinähän sitä mukavasti taas piristyy (herää koomasta) näin työpäivän päätteeksi.


      • Sinkkuiskä alle 40
        sinkkuiita kirjoitti:

        Liika itsekritiikki nurkkaan vaan ja laulamaan! Ties mikä kultakurkku sieltä kuoriutuisi:)
        ..mitäs muuta sinkkuiskä harrastelet kun lenkkeilyä? Vaikka onhan siinäkin harrastusta ihan riittävästi varsinkin jos kovin on vannoutunut maratoonari.-ajattelin vaan kun et ole tekemisen puutteesta kärsinyt..
        Nyt on kai lähdettävä pikkuhiljaa tosiaan sitä autoa kaivamaan tuolta lumen alta, siinähän sitä mukavasti taas piristyy (herää koomasta) näin työpäivän päätteeksi.

        Heh heh harakat pitäis mua kyll kultakurkkuna , ainakin ne mun kanssani metsässä kuorosotaa vetelee:D . No harrastan vähän kaikkea ja noh maratoonariksi en ihan itseäni kehuis :p ja mitä tulee tohon koomaan niin totesin että oli sitä lumihommaa näköjään täksi illaksi siunaantunut että enköhän mäkin siitä koomasta herää viimeistään siinnä vaiheessa kun pitäis mennä nukkumaan .


      • laulua kaikille
        ja onnea vaan kirjoitti:

        Sunnuntaina Marilyniin laulamaan karaokea. Ei tarvitse olla edes sinkku mutta sinne kaikki niin ei tarvii sähköposteja udella kun voi tehdä tuttavuutta vaikka hyvillä aplodeilla.

        Se Marilynhän on elokuvateatteri. Pääseekö siellä parrasvaloihin kuin filmitähti konsanaan?
        Siis onko nyt mahdollisuus paljastaa lauluntaitonsa kaikille elokuvamiljöössä lähes kuin valkokankaalla ja saada nämä vanhat ja entiset musikaalimestarit kuten Gene Kellyt ja Fred Astairet varjoonsa laulun saralla :)


      • Testannut
        laulua kaikille kirjoitti:

        Se Marilynhän on elokuvateatteri. Pääseekö siellä parrasvaloihin kuin filmitähti konsanaan?
        Siis onko nyt mahdollisuus paljastaa lauluntaitonsa kaikille elokuvamiljöössä lähes kuin valkokankaalla ja saada nämä vanhat ja entiset musikaalimestarit kuten Gene Kellyt ja Fred Astairet varjoonsa laulun saralla :)

        Jos nyt ei ihan valkokankaalle niin hienosti estradilla kuitenkin.
        Sunnuntaina klo 13 vaan paikalle sinkut ja kaikki tutut mukaan.


      • Sinkkuiskä alle 40
        ja onnea vaan kirjoitti:

        Sunnuntaina Marilyniin laulamaan karaokea. Ei tarvitse olla edes sinkku mutta sinne kaikki niin ei tarvii sähköposteja udella kun voi tehdä tuttavuutta vaikka hyvillä aplodeilla.

        Sattupas tässä youtybea selaillessa tarttumaan vanha biisi soimaan ja viellä sanoilla et jos joku vetäsee tän karaookessa niin lupaan tulla kuuntelemaan :D
        http://www.youtube.com/watch?v=fQXOediW1Mg&feature=fvw
        Mun ääniala ei riitä valitettavasti , pirun hyvät sanatkin viellä olis .


      • Halloween for ever
        Sinkkuiskä alle 40 kirjoitti:

        Sattupas tässä youtybea selaillessa tarttumaan vanha biisi soimaan ja viellä sanoilla et jos joku vetäsee tän karaookessa niin lupaan tulla kuuntelemaan :D
        http://www.youtube.com/watch?v=fQXOediW1Mg&feature=fvw
        Mun ääniala ei riitä valitettavasti , pirun hyvät sanatkin viellä olis .

        Ylläoleva viesti toivoisi tällaista. Ei paha mutta pitäisi olla hevikaralevyjä joita tuskin on.
        Teema ei huono, porukkaa vaan kasaan niin varmaan heviäkin saatavilla, tosin ovat aika kalliita nuo levyt.


      • mitään en tunnusta
        Halloween for ever kirjoitti:

        Ylläoleva viesti toivoisi tällaista. Ei paha mutta pitäisi olla hevikaralevyjä joita tuskin on.
        Teema ei huono, porukkaa vaan kasaan niin varmaan heviäkin saatavilla, tosin ovat aika kalliita nuo levyt.

        Näitäkin vois lauleskella ja tietysti viellä niinkuin tän videon esittäjät eli smokki päällä.
        http://www.youtube.com/watch?v=RcOPbZ23004&feature=related

        Positiivinen puoli on se että sanatkin on suomeksi


      • toopentuubi

      • Jeppe eräs

      • sinkkuiita
        Jeppe eräs kirjoitti:

        eli tästä lähtee
        http://www.youtube.com/watch?v=CosVEcg8MAc

        Niin, että hiukan sivuraiteille eksynyt tämä sinkkukeskustelu!
        No mites muuten arvon sinkut, onko kaikki jo käyneet katsastamassa Alexian? itse kävin viime lauantaina ja komea oli paikka, melkein kuin olisi ollut jollain toisella paikkakunnalla!! Keskimäärin aika nuorta väkeä, mutta oli siellä onneksi myös tällaista "varttuneempaakin" porukkaa, jää nähtäväksi tietysti onko siellä meikäläiselle jatkossa mitään, vaikka onhan niillä tarkoitus siellä pitää teemailtoja ja bändejä järkätä..Toivotaan.
        -Muuten Martin1963, jokos olet salilla poikennut? Ei siellä (valitettavasti) ole liiemmin uusia käynyt - ainakaan samaan aikaan minun kanssa.


      • Kuukuppi
        sinkkuiita kirjoitti:

        Niin, että hiukan sivuraiteille eksynyt tämä sinkkukeskustelu!
        No mites muuten arvon sinkut, onko kaikki jo käyneet katsastamassa Alexian? itse kävin viime lauantaina ja komea oli paikka, melkein kuin olisi ollut jollain toisella paikkakunnalla!! Keskimäärin aika nuorta väkeä, mutta oli siellä onneksi myös tällaista "varttuneempaakin" porukkaa, jää nähtäväksi tietysti onko siellä meikäläiselle jatkossa mitään, vaikka onhan niillä tarkoitus siellä pitää teemailtoja ja bändejä järkätä..Toivotaan.
        -Muuten Martin1963, jokos olet salilla poikennut? Ei siellä (valitettavasti) ole liiemmin uusia käynyt - ainakaan samaan aikaan minun kanssa.

        Kelpais se seura minullekin, mutta missä vois tavata fiksuja miehiä? Raflasta en oo löytäny!


    • Reissari2011

      Missä nykyisin venäjän tytöt menee ennen olivat lapinjärvellä ym mis ny?

    • Sassuz

      Täällä aikuinen sinkkunainen ihmettelee, missä luuravat kaikki aikuisen sinkkumiehet?? Ravintoloissa en käy , mistä Hänet siis löydän ;)

      • Siellä ne "viisaat"

        Lovarin keskustelupalstalta. Avaa sinne deittitopikki


    • Ilola Illby

      Asiahan eiminulle kuulu mutta nuorempana olin koukussa hierontapaikkoihin.kumi kuuluu liisinkiin ja omistajatar ,madam vinkkasi että on hänellä kukkopoikiiki että jos jos haluan tuoda sinkkunaisia tullessa.Lahti on aina in,ei tarvi yksin höpöttää kolmella kielellä,mutta jos on nuuka ettei halua tarjota muuta kuin saunaa ja alaselkää niin kannattaa pysyä itsenäisenä.ja miksei koirakin kaverina,se kuuntelee sujuvasti.

    • 12

      Et sitten taida rakkautta kaivatakaan.

    • Uusia tuulia

      Karvan alle nelikymppinen urheilullinen mies tarjolla. Kaksi aikuista lasta jo maailmalla, kun tuli jo nuorena hoidettua tuo lastenteko. Nuorempi muutti kotoa viime syksynä. Nyt kolmatta vuotta sinkkuna ja puoli vuotta vapaalla yksinhuoltajan hommista, kun lasteni äiti löysi elämänsä rakkauden työympyröistään ja jätti silloin ilokseni lapset minulle. Sovussa erottiin, enkä haikaile perään, mutta lapsia on ikävä vaikka usein käyvätkin.

      Talous ok ja vakinainen työ. Harrastuksena ulkoilu, tanssi, veneily, lukeminen, netti, puutyöt, laulu, judo nykyään kuntoiluna mutta aikanaan kilpailinkin, runoilu ja muu kirjoittaminen, yhdistystoiminta, ulkomailla tai lapissa kerran tai pari vuodessa ja mielialan mukaan joskus enemmän ja joskus vähemmän muutakin.

      Normaalin suomalaisen miehen mittainen ja painoinen. Hiukset ja hampaat omat ;-) Perusterve. Vaalea ja sinisilmäinen. Puhun suomen lisäksi melko sujuvasti ruotsia, englantia, saksaa ja espanjaa ja alkeet osaat italiasta, ranskasta ja virosta. Voisi kai sanoa, että kieletkin ovat siis harrastus joka on alkanut matkakuumeen seurauksena. Nyt opiskelen japanin alkeita, koska haaveena on matkustaa sinne vuoden kuluttua.

      Pitkä litania tuli, enkä tiedä menikö höpötykseksi. Eka deitti-ilmoitukseni kyseessä. Minut voi tavata tulevana lauantaina Aleksiassa. Ekaa kertaa sitten olen sielläkin. Toivottavasti saan ainakin tanssiseuraa. Muuhunkin on hyvät valmiudet. Jopa loppuelämän kestävään parisuhteeseen. Ikärajoja en laita, kunhan on täysi-ikäinen ja vielä alle eläkeiän. Ulkonäölläkään ei ole merkitystä. Pääasia on että meillä synkkaa.

      • Uusia tuulia

        Lisäisin vielä, että saat mielellään olla yksinhuoltajakin. Minä pidän lapsista ja allergioitakaan ei ole. Lemmikkieläimetkään eivät siis ole este yhteisille illanvietoille, vaikka itselläni ei nyt lemmikkiä olekaan kun nuoremman lapsen mukana muutti myös koiramme. Ja kyllä tuon oman ilmoitukseni luettuani haluan vielä tarkentaa tuota ikäjuttua jonka taisin ilmoittaa hiukan epäselvästi. En oikein usko, että kovin helposti minulla synkkaisi reilusti alle kolmekymppisen naisen kanssa. Kuin sanoin täysi-ikäinen niin en tarkoittanut 18v, vaan sellaista ihmistä joka on jo ainakin vuosikymmenen tai pari elänyt aikuisen kirjoissa. Ja vielä sellainen asia, että jos Amorin nuoli osuu syvälle, niin isäksikin voin vielä alkaa. Se ei kuitenkaan ole nyt suunnitelmissa tietenkään, mutta ei myöskään ehdoton ei.


      • kaunottarallekulkuri
        Uusia tuulia kirjoitti:

        Lisäisin vielä, että saat mielellään olla yksinhuoltajakin. Minä pidän lapsista ja allergioitakaan ei ole. Lemmikkieläimetkään eivät siis ole este yhteisille illanvietoille, vaikka itselläni ei nyt lemmikkiä olekaan kun nuoremman lapsen mukana muutti myös koiramme. Ja kyllä tuon oman ilmoitukseni luettuani haluan vielä tarkentaa tuota ikäjuttua jonka taisin ilmoittaa hiukan epäselvästi. En oikein usko, että kovin helposti minulla synkkaisi reilusti alle kolmekymppisen naisen kanssa. Kuin sanoin täysi-ikäinen niin en tarkoittanut 18v, vaan sellaista ihmistä joka on jo ainakin vuosikymmenen tai pari elänyt aikuisen kirjoissa. Ja vielä sellainen asia, että jos Amorin nuoli osuu syvälle, niin isäksikin voin vielä alkaa. Se ei kuitenkaan ole nyt suunnitelmissa tietenkään, mutta ei myöskään ehdoton ei.

        Ihanan rohkeita te loviisalaiset...jos kotkan palstalle laitettaisiin tällainen ketju niin kakkaa tulis silmille...olishan se mukavaa ukottua toivoo vuosia yyhoona elellyt sulotar


    • Nai(selli)nen38

      Vieläkö "Uusia tuulia" on vapaana?

    • Sviddunääs

      Sviddunääs on vapaana!

    • Uusia tuulia

      Vapaana olen yhä, tai oikeastaan jälleen ja perjantaina ravintolakierroksella Loviisassa. Lilasta solmiosta voi tunnistaa ja tulla juttusille. Tarkoitus on tanssia, mutta aina on mukavaa tutustua uusiin ihmisiinkin. Varsin kauniimman sukupuolen edustajiin ;-)

    • MikkoMallisuoja

      Ottakaapa naiset nyt sitten yhteyksiä. Kunnollinen 35 mies huhuilee... :)

    • Kerjäätussua

      Mee viis vaille marketin rapulle.Ne epätoivoiset naiset on aina jonon lopussa,kun handeli meni sulki.

      • Taasmuitaparempi

        No missä tuollaiset parempaa ainesta olevat urokset sitten pyörii?


    • Anonyymi

      Onkos Loviisassa niitä maksullisia naisia? En jaksa vaivata itteäni kaikenlaisissa väännöissä ni take my 💸 ja antakee helepotusta... Nimen saa ku kysyy mut todellakin etin niitä maksullisia ni tarvii turhaa säätöä

    • Anonyymi

      Hough ikää on riittävästi pokkaa ... Löytyisikö täältä Loviisasta mukavan naisen yökylän kautta jatkoon ? No joo oon siis muuttanu Loviisaan n.vuis sit ja nyt erin naikkosta minkä kanssa voisi yrittää tutustua / ihastua ja suunnitella vaikka jotain jatkoa elon tielle t. [email protected]

    • Anonyymi

      Kyllä Loviisassa asuu paljonkin sinkkuja naisia.
      Sinkkuja miehiäkin täällä asuu.
      Aikuiset ovat jo sen verran fiksuja, että hakevat seuraa vähän kauempaa. Käyvät viikonloppuisin kulttuurin pyörteissä muualla Suomessa ja lomillaan ulkomailla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      74
      3374
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3190
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2762
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2062
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      313
      1864
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1855
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1795
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      136
      1442
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1261
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1248
    Aihe