Kelohirsimökki 42 m2 parvi 19 m2 :
Makuupaikat 6 2 (2 varapaikkaa)
Sauna,takka, auton lämpöpistokepaikka, astiat 8 :lle ja liinavaatteet.
400m Rinnebussille ja murtsikkalatu tule lähes mökin kulmalle.
viikko 5 eli la 24.1-31.1.
Kaikki lähellä (Ylläshotelli, Jouninkauppa, rinteet ja ladut) ja silti omaa rauhaa jos haluat olla oman porukan kanssa ihan rauhassa omassa mökissäsi.
Mökkiasumista superhalvalla ja laadukkaasti : )
Mökki Ylläksellä , Mökki ylläs,
asarm@luukku.com SOITA 040 778 3529 (vastaajani ei näytä numeoa = jos jätät vastaajaviestin ,niin sanele numerosi tai laita mulle tekstari niin soitan sulle päin. NYT PIKANA EXTRAHALPA!
pikalähtö YLLÄS Mökki 8:lle vko 5
Ylläsmökki pikana
0
291
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381707
- 961565
Martina uinnin jälkeen sijalla 436! Tästä tuli riemun päivä!
Martina painaa menemään sitkeästi kuin sissi! Rambolla ja Martinalla on molemmilla hidas aamu 🤣1031274Haha, nyt vähän naurattaa:)
Kun täällä on kovasti ollut aloituksia niistä M syömistä, niin nyt on M ja Mimmin stooreissa hirveä valkopyykkipäivä terveellisestä ruoasta.. 😂 Miksi1211269- 571250
luomua olla pitää
sitä sinä olet :) ei "tahroja" ihossa ei turhaa meikkiä eikä feikkiä. just siitä tykkään, olet se kaunis oma itsesi :) äläkä nyt sano että et ole kaun1271134- 38900
Sofian dj-deitti
No nyt on päässy hyvään seuraan, joko päästään romanssin makuun? :)39880Tuleeko mielipiteestä rikos?
Sananvapaus kyseenalaistetaan? Tuleeko sodan toisen osapuolen puolustusmielipide rikolliseksi toiminnaksi? Tai vastaavasti sodan osapuolen tekojen syy461869Hauskaa iltaa
mun hehkulampulle :) Jos et ois antan anteeks mulle, ni oisit saanu postissa sellasen nallekarhun, minkä paidassa lukee I'm sorry :) Kohta saunaan149853