Esimerkki

Ajattelija2009

Kun huoneiden huijaamisesti saatiin aikaan keskustelua, niin jatkampa hieman.

Tulipa tässä taas sivusilmällä seurattua pokeria muutaman viikon tauon jälkeen. Seurasin "tuttua" pelaajaa herra X 10 minuuttia. Viiden minuutin pelin jälkeen hän voitti 600e kierroksen. X:llä kädessä oli kuutospari (jonka näin myöhemmin), pöydässa 7,8,K. Tästä toinen kaveri alkoi lyömään melko reippaasti ja herra X maksaa. Lopulta ylläri ylläri, pöytään kortit 4 ja 5 ja X:lle suora. Melko typerällä, mutta onnekkaalla pelillä. Varsinkin ensimmäinen maksu oli aika riskialtista, liian kallis maksu suhteessa pottiin.

No ei se vielä mitään. Meni toiset viisi minuuttia. Alkupanokseksi joku löi 100€, X maksaa. Pöytään kolme pataa, 4,5 ja 8. Molemmat katsovat. Pöytään hertta rouva, kaveri löi 200€ ja herra X maksaa. Pöytään pata 6, kaveri lyö all in, 500€ ja herra X maksaa. Arvatkaapa kortit.

Kaverilla oli risti rouva ja pata ässä. Hänellä siis oli aluksi lyöntitilanteessa suurin pari ässähailla, ja viimeisellä kortilla hän sai värin ässällä . Siis varma voitto...vai oliko??

Herra X:llä olikin seiskapari...toinen seiska oli pata, värisuora...ja n 1300 euroa kilahti kassaan.

Nojoo...nyt taas kaikki sivujen puolustajat sanovat että näitä sattuu. No niin sattuu. Mutta kun näitä sattuu tälle yhdelle kaverille, herra X:lle aina tähän suuntaan, ei koskaan toisinpäin. Kun joku saa "superkortit", herra X:llä on aina vielä paremmat. Minua epäilyttää kovasti.

Jos olette lukeneet aikaisemmat kirjoitukseni, niin ymmärrätte etten perusta sivujen "suosimis/huijaus" väitettä tälle yhdelle onnenkantamoiselle. Vaan olen seurannut pelejä pidempään. Tämä vain oli huvittava esimerkki, lähinnä nyt viihdettä teille lukijoille, mutta siis ikävä kyllä täyttä totta.

7

570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fisuja vitusti

jotka makselee parilla kun parilla ihan kaiken mitä lyödään. vittuako uikutat?

• Ajattelija2009

Ette lukeneet ilmeisesti aikaisempaa keskustelua, eli ette oikein ymmärtäneet mistä kirjoituksessani oli kyse.

Tämä oli vain eräs huvittava esimerkki. Tämä kaveri ei todellakaan ole miskään "paska fisu" joka aina häviää. Hän voittaa päivässä keskimäärin yli tuhat euroa aina kun hänen pelejään olen seurannut. Siihen ei kovin moni teistäkään yltäne, jotka täällä kehutte pelaavanne voittoisaa pokeria...

Hän kyllä pelaa välillä taitavastikin, varsinkin bluffaa. Mutta hänellä käy aivan liian hyvä tuuri silloin kun kortteja katsotaan.

• on niitä

niin sanottuja lucky fuckkeja, joilla vaan on sitä onnea vitun paljon enemmän kuin muilla. minkäs teet.. älä nyt ainakaan rupea pokerisaittia siitä syyttämään.. kaikkee sitä.. LOL.

• mua on alkanut

..huvittaan toi "LOL" viestien lopussa :)

• tuttu kaveri
        mua on alkanut kirjoitti:

..huvittaan toi "LOL" viestien lopussa :)

Se on se sama pokerihuoneen hemmo, joka lollottelee, fisuttelee ja pojuttelee. Sillä on tienestit pienentyneet ja se kuvittelee, että nämä kirjoittelut pienentää niitä tienestejä.

• Unloaded gun

Eräällä pokerihuoneella pääsin viikossa noin yli 250 isoa blindiä plussalle. Downswing on nyt alkanut.

UTG (stäkki >50 isoa blindiä) maksaa ison blindin verran.
      Seuraava luovuttaa.
      Lyön QH-AP (stäkki >40 isoa blindiä) 5 * iso blindi.
      Seuraava (stäkki >120 isoa blindiä) maksaa 5 * iso blindi.
      Muut luovuttavat ja UTG maksaa 4 * iso blindi.
      Potissa 16 * iso blindi.

Floppiin 6Ri 6Ru ARu
      UTG passaa.
      Lyön 3/4 potista (12 ib).
      Seuraava maksaa 12 ib.
      UTG maksaa 12 ib.

Turn 8H
      Lyön 25 ib (all in).
      Seuraava maksaa 25 ib.
      UTG maksaa 25 ib ja korottaa 9 ib (all in).
      Seuraava maksaa 9 ib.

Aloituskädet esiin:
      UTG AH-TRi
      Seuraava 6H-JRu

River QRi

Tämä "Seuraava" osallistui lähes kaikkiin jakoihin. Tähän käteen hän läksi mukaan pelkällä roskalla. Jos itse lähden pelaamaan tuolla tavalla, menetän stäkkini nopeasti - en kuitenkaan niin nopeasti kuin nyt.

Aloitukseni tällä pokerihuoneella oli siis mainio, mutta viimeiset päivät on mennyt huonosti. Olen vieläkin yli 150 isoa blindiä plussalla, joten pelaan edelleen. Jos downswing jatkuu, osaan toki lopettaa. Olen valmis häviämään tälle pokerihuoneelle siirtämäni rahamäärän, mutta reloadia en tule tekemään.

• katotaan yhdessä

Eli otsikko ja "nimimerkki" kertoo kaiken. Aletaan seurata herra X:n peliä enemmänkin oikeen porukalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3680
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1934
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1224
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      66
      1042
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      988
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe