Eli miten/missä koiranne nukkuvat? Meidän koira nukkuu niin sohvalla,sängyssä, lattialla ja aina kitarisat ojollaa ja kuorsaa niin että huulet lepattavat.
Miten/missä koiranne nukkuvat?
13
1092
Vastaukset
- Anneli
Omalla patjalla yöt(lattialla) päivät pötköttää sohvallaan(huom.oma sohva koiralla) Joskus nukku keskellä makkarin oviaukkoa että yöllä saa varoa ettei päälle astu:)))
- Anu
Meidän kolme vauvaa nukkuvat aina meidän välissä sängyssä.. Ne nukahtavat saman tien kun valot sammutetaan!! Säästää lämmityskuluissa.. :-)
- topperi
Anu kirjoitti:
Meidän kolme vauvaa nukkuvat aina meidän välissä sängyssä.. Ne nukahtavat saman tien kun valot sammutetaan!! Säästää lämmityskuluissa.. :-)
Meillä kanssa dopperimme nukkui meidän sängyssä ennen. Sitten meidän perheeseemme tuli vauvva ja koira ei enää mahtunut sänkyymme... Herran jestas sitä ulinaa ja uikuttamista pari viikkoa hermot oli todellakin kireällä, vauvva huutaa koira huutaa emäntä huutaa AAAAARRGHH! Onneksi se on takana ja siitäkin selvittiin. Nyt poikamme on 3-vuotias ja ne on dopperini kanssa kuin paita ja peppu, mukava seurata heidän toilailujaan sivusta!
- anneli
Anu kirjoitti:
koiran paikka:))
Itse en omaani sänkyyn huoli. Sillä on sohva jossa saa olla. Meinaa sitä, että jos vetää lattialla niin ei tarvi vedossa nukkua.
Ahdasta vois tulla sängyssä ja en tahdo karvoja sänkyyn. - Miia D.
anneli kirjoitti:
koiran paikka:))
Itse en omaani sänkyyn huoli. Sillä on sohva jossa saa olla. Meinaa sitä, että jos vetää lattialla niin ei tarvi vedossa nukkua.
Ahdasta vois tulla sängyssä ja en tahdo karvoja sänkyyn.Meidän vuoden ikäinen neiti nukkuu yöt joko meidän sängyn alla (minne hädin tuskin sopii),nojatuolissa tai sohvalla...Päivisinkin retkottaa pääasiassa kyseisissä paikoissa.Mieluiten kuitenkin tietty sielä,missä ihmisetkin. Sänkyyn koiralla ei ole mitään asiaa eikä se sinne tule..Se onkin aika lailla ainut paikka,mikä on kielletty siltä :).Kovaääninen nukkuja se ainakin on :)...Ja kellään muulla koiralla en ole kuullut yhtä laajaa äänivarastoa kuin tuolla,ihme haukahduksia,älähdyksia,murahduksia.. jne. Ja sängyn alla nukkuessaan nukkuu usein selällään jalat seinää vasten pystyssä...
Makaavatko teidän koirat muuten koskaan jalat suorana taaksepäin?Tuo nimitäin köllii usein etujalat eteenpäin ja takajalat taaksepäin.. :) - Jessica
Miia D. kirjoitti:
Meidän vuoden ikäinen neiti nukkuu yöt joko meidän sängyn alla (minne hädin tuskin sopii),nojatuolissa tai sohvalla...Päivisinkin retkottaa pääasiassa kyseisissä paikoissa.Mieluiten kuitenkin tietty sielä,missä ihmisetkin. Sänkyyn koiralla ei ole mitään asiaa eikä se sinne tule..Se onkin aika lailla ainut paikka,mikä on kielletty siltä :).Kovaääninen nukkuja se ainakin on :)...Ja kellään muulla koiralla en ole kuullut yhtä laajaa äänivarastoa kuin tuolla,ihme haukahduksia,älähdyksia,murahduksia.. jne. Ja sängyn alla nukkuessaan nukkuu usein selällään jalat seinää vasten pystyssä...
Makaavatko teidän koirat muuten koskaan jalat suorana taaksepäin?Tuo nimitäin köllii usein etujalat eteenpäin ja takajalat taaksepäin.. :)=) heh. itselläni on 4 vuotias rotikka uros. jesse nukkuu yleensä omalla pedillä sänkyni vieressä, tai sit se kömpii mun viereen =) turvallista nukkua. jesse nukkuu yleensä selällään ja kuorsaa aivan mielettömästi. yksi yö heräsin ku jesse ulvo unissaan =) ja on kova piereskelemään. sängyn alta olen yllättäny kanssa monet kerrat, mutta huono puóli on se että se ei mahu pois sieltä.. joten joudun itse nostamaan sängyn ylös
- milla
topperi kirjoitti:
Meillä kanssa dopperimme nukkui meidän sängyssä ennen. Sitten meidän perheeseemme tuli vauvva ja koira ei enää mahtunut sänkyymme... Herran jestas sitä ulinaa ja uikuttamista pari viikkoa hermot oli todellakin kireällä, vauvva huutaa koira huutaa emäntä huutaa AAAAARRGHH! Onneksi se on takana ja siitäkin selvittiin. Nyt poikamme on 3-vuotias ja ne on dopperini kanssa kuin paita ja peppu, mukava seurata heidän toilailujaan sivusta!
Tulipa ikävä omaa, edesmennyttä toopea... Joka muuten nukkui meidän sängyssämme :), joskus sohvalla ja kun tuli ahdasta sängyssä (2 lasta) niin omalla pedillään.
Mutta eikös olekkin mahtavaa, kuinka lapsi ja koira "kasvavat yhteen". Meillä dobberi ehti olla 3 vuotta ennen kun eka muksu syntyi ja voi sitä ihmetystä :) Koira oli kaikessa tohinassa kuonoineen mukana, niin syöttämisessä kuin kylvetyksessä ja voi sitä ylpeää olemusta, kun sai niinkin "tärkeän" tehtävän kuin viedä kakkavaipan isännälle :D Myöhemmin kun muksut oli jo isompia ja leikkivät hiekkalaatikolla, niin jos me aikuiset poistuimme sisälle tai varastoon tjs, niin koiraa ei saanut mikään muksujen viereltä hievahtamaankaan, vaikkemme olleetkaan vahtimaan käsketty tai edes sitä siihen sen kummemmin opettaneet. Kyllä koira itse sen huomaa kuka perheestä eniten suojelua kaipaa.
Tulipa ihania muistoja mieleen...
Mukavaa joulun odotusta perheellenne ja nauttikaa lapsestanne ja dobberistanne :) - aNNELI
Miia D. kirjoitti:
Meidän vuoden ikäinen neiti nukkuu yöt joko meidän sängyn alla (minne hädin tuskin sopii),nojatuolissa tai sohvalla...Päivisinkin retkottaa pääasiassa kyseisissä paikoissa.Mieluiten kuitenkin tietty sielä,missä ihmisetkin. Sänkyyn koiralla ei ole mitään asiaa eikä se sinne tule..Se onkin aika lailla ainut paikka,mikä on kielletty siltä :).Kovaääninen nukkuja se ainakin on :)...Ja kellään muulla koiralla en ole kuullut yhtä laajaa äänivarastoa kuin tuolla,ihme haukahduksia,älähdyksia,murahduksia.. jne. Ja sängyn alla nukkuessaan nukkuu usein selällään jalat seinää vasten pystyssä...
Makaavatko teidän koirat muuten koskaan jalat suorana taaksepäin?Tuo nimitäin köllii usein etujalat eteenpäin ja takajalat taaksepäin.. :)laidasta laitaan ja voi kun kuorsaa joskus:))
- Mustasukkainen
Jessica kirjoitti:
=) heh. itselläni on 4 vuotias rotikka uros. jesse nukkuu yleensä omalla pedillä sänkyni vieressä, tai sit se kömpii mun viereen =) turvallista nukkua. jesse nukkuu yleensä selällään ja kuorsaa aivan mielettömästi. yksi yö heräsin ku jesse ulvo unissaan =) ja on kova piereskelemään. sängyn alta olen yllättäny kanssa monet kerrat, mutta huono puóli on se että se ei mahu pois sieltä.. joten joudun itse nostamaan sängyn ylös
Meidän parivuotias rotikkatyttö nukkuu vaimon
petikaverina , eikä tykkää yhtään hyvää kun menen
samaan sänkyyn , oli mielessä mitä tahansa.
Se pomoilee myös nukkuma ajoista nostamalla il-
lalla klo 21 aikaan metelin jos talossa ei saa
unirauhaa.
- Liisa
Koirallamme on oma patja, sen päällä se pääosittain nukkuu. usein päivällä ja illalla kun ollaanolohuonees, koiramme nukkuu keskellä olohuonetta, matolla. Koiran patja on sänkymme vieressä, joten se nukkuu ihan niin kuin meidän kanssa :) Kesällä se tietysti nukkuu mieluummin sängyn alla, taitaa siellä on viileämpää :)
- *neiti*
Jos haluat että koira ei nuku enää sohvalla taikka sängyssä ni laita sille koiralle peittoa tai vastaavaa päälle! koira oppii sen loppujenlopuksi koska sille tulee kuuma. ja ala kieltää sitä nousemasta sänkyyn ym...
- ilona
nukkuu sohvalla,omalla paikallaan tai miun sängys
..joko selällään tai pää tyynyllä..:) - kolme koiraa
perheen ensimmäinen prigespanieli oli alussa vieressä aina kun kutsuin sitä taputamalla sängypatjaa ihan kevyenä pentuna nukkui mun päällä mutta kun tuli painoa niin kyljessä peiton alla vanhempana opettin että jos nostan kyynärpään niin ei saa tulla ja kun taputan sängyä kyljenstäni niin saa tulla se oppi kysymään luvan laitoi päänsä mun päälle ja pyöriteli minä joko hyväksyin tai kielsin kerran se herätti minut aamulla työntämällä päänsä mun peiton alle ja nousi etutassuilleen sängyn laittaan kieri multa peiton pois tuli nopea herätys annoin lähes aina sen nukkua vieresäni eka rottis nukkui mieluiten vierassängyn alla jonka sai sohvasta sen alle se kuoli sydänkohtauksen saatuaan nykyinen rottis nukkuu mieluiten äidin sängyssä tulevan prigespanielini aijon opettaa nukkumaan vinttihuoneesani o´malla pedillä ihan mun sängyn vieressä jossa se tuntisi olevansa kuin mun vieressä koska nukkun lattialla patjalla voin laittaa käden koirulini kylkeen jotta saa olla mahdollisimman lähellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1845052Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,244453Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2573034Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432922- 522531
- 271939
- 541853
- 771814
- 221787