CHARLES PLOGMAN & TOMMY'S. Tuleeko väki sinne? Tanssinharrastajat vai sosiaalifoksajat?
Häijään Tanssikrouvi
58
9238
Vastaukset
- sosiaalihumppaaja
Sinne tulee runsaasti myös sosiaalibuggaajia ja sosiaalifuskaajia sekä myös sosiaalibuugareita ja sosiaalijivettajiä. Varmaan myös joitakin sosiaalilindaajia ja myös sosiaalisambaajia sekä sosiaalichachaajia ja sosiaalirumbaajia, vaikka niitä ei varmaan runsaasti soikaan.
- Sosiaalipolkkaaja
Meitä sosiaalipolkkaajia, -masurkkaajia ja -jenkkaajia on myös tulossa pilvin pimein.
- Roxe
En tiedä, oletko Tanssikrouvin vakikävijä, itse olen kyllä.
Kristallipalloahan ei meillä kellään ole, mutta minulla on tunne, etteivät sosiaali... mitkään ihan kovasti suosi Plogmania.
Muutenhan paikassa käy väkeä melko laajaltakin alueelta, oikeastaan laajemmalta kuin monessa muussa Pirkanmaalaisessa paikassa.
Aiemmin muistaakseni ko. artistin esiintyessä samassa paikassa oli valtaosin nuorempaa väkeä, kuin mitä "normi" perjantaina.
En osaa sanoa kuinka "perässä kulkevaa" Plogmanin fanit ovat ja miten kauas kulkevat.
Muutenhan Krouvissa käy aika vaihtelevaa porukkaa, aina kovasti esiintyjästä riippuen.
Tuskin vastasin kysymykseesi, mutta pystyykö kukaan vastaamaan. Mutta arvaukseni on että sosiaali... tanssijat ovat vähemmistönä nyt.- kävelija
Taidankin lähteä tanssikrouviin kävelyttämään naisia, olen sosiaalisesti niin ilkeä. Siellä on varmaan järjestysmiehet jotka sitten heittävät minut ulos.
- sosiaaliministeri
kävelija kirjoitti:
Taidankin lähteä tanssikrouviin kävelyttämään naisia, olen sosiaalisesti niin ilkeä. Siellä on varmaan järjestysmiehet jotka sitten heittävät minut ulos.
kyllähän tuota sosiaalibuggia nyt voi veivata kuka vaan -ei juuri vaadi osaamista -ja sitä voi mennä miten haluaa ja aina on oikein - tosin rytmisesti vielä köyhempää tanssia kuin sosiaalifoksi -mutta kun on muotia niin sitä se on kaikkien väännettävä
- Ninni M
sosiaaliministeri kirjoitti:
kyllähän tuota sosiaalibuggia nyt voi veivata kuka vaan -ei juuri vaadi osaamista -ja sitä voi mennä miten haluaa ja aina on oikein - tosin rytmisesti vielä köyhempää tanssia kuin sosiaalifoksi -mutta kun on muotia niin sitä se on kaikkien väännettävä
Aikaisemmin puhuttiin Souvareista ja "sosiaalifoksaajista". Sieltä poimin tämän osuvan nimen. En tiennyt että se herättää niin paljon tunteita.
Mielestäni "sosiaalifoksaajia" on semmoisia ihmisiä jotka menenvät koko ajan foksin perusaskeleita. Ne haluavat jutella niitä näitä ja tutustua ihmisiin. Ei siinä mitään vika, mutta ei minua kiinnosta. Tanssinharrastajat tanssivat monta eri lajia ja keskustelua on vähemmän. Siinäkään ei ole mitään vika ja minulle sopii paremmin. Sitä paitsi on hieman vaikea olla sosiaalinen esim. buggin tai fuskun aikana, kun ei kuule mitä toinen yrittää sanoa. (Viitan siihen niin vitsikäästi sanottu "sosiaali"- ja kaikki tanssit perään). Polkassa pystyy ehkä paremmin juttelemaan, mutta suurin osa miehistä ovat niin hengästyneitä, ettei puhumisesta tule mitään... ahaa ;)...syntyi uusi aihe...
Halusin vaan tietä minkälaista tanssiporukkaa tulee Plogmanin keikalle. Kannattaako minun ajaa sinne Tanssikrouviin? - TanssiJussi
Samaa mieltä edellisen kanssa.
Buggi on yksinkertaista tanssia yksinkertaisille ihmisille. - heheheeppi
Tietäjä oot ,
- Yökukko
TanssiJussi kirjoitti:
Samaa mieltä edellisen kanssa.
Buggi on yksinkertaista tanssia yksinkertaisille ihmisille.Sen ainakin huomaa että jotkut ovat niin yksinkertaisia etteivät tiedä mitään bugista... varsin hauskaa se on ja vaatii rytmitajua...
- antibugg
Yökukko kirjoitti:
Sen ainakin huomaa että jotkut ovat niin yksinkertaisia etteivät tiedä mitään bugista... varsin hauskaa se on ja vaatii rytmitajua...
vaatii kuin kävely -joillekin sekin on tietysti vaativaa
- Yökukko
antibugg kirjoitti:
vaatii kuin kävely -joillekin sekin on tietysti vaativaa
Aivan, kun kävely pitäisi tapahtua musiikin tahtiin... ja kävely voi olla tyylikäs... mies saa kyllä käyttä mielikuvitusta ja tulkita musiikkia, ei tarvitse tyytyä pelkään kävelyyn, jos on taitava...
- keep it simple, stupid
Yökukko kirjoitti:
Aivan, kun kävely pitäisi tapahtua musiikin tahtiin... ja kävely voi olla tyylikäs... mies saa kyllä käyttä mielikuvitusta ja tulkita musiikkia, ei tarvitse tyytyä pelkään kävelyyn, jos on taitava...
mitään vikaa sinänsä ole ,mutta kun/jos se alkaa
"syödä" elintilaa muilta tanssilajeilta ,niin sitten menee metsään
Joskus aikoinani ajattelin ,että siinä vaiheessa kun hidasta valssia aletaan vääntää buggina ,niin on aika lähteä lavoilta. -No, tämän ihmeen olen nähnyt jo jokin aika sitten -en ole kokonaan lavoilta lähtenyt.
Sitä sosisaalifoksia kun on täällä haukuttu siitä että se yksinkertaisti ja pelkisti kaikki tanssit samanlaisiksi ,niin nyt tämä sosiuaalibugg tekee juuri sitä samaa -ja yllättäen suuri osa tanssiharrastajista (jotka muuten vannovat lajinomaisuuden nimeen) ovat tässä mukana.
Ketjun aloittajan mainitsema Plogman on oikein erikoistunut tähän yksinkertaiseen jumpsistömpsis-musiikkiin -eli tämä bugg-innostus yksinkertaistaa myös musiikin.
Jos joku esiintyjä vetäisee vaikka kolme tango/valssiparia samaan syssyyn peräkkäin ,niin syntyisi kauhea älämölö tanssijoiden keskuudessa -ja soittajat saisivat heti reklamaaation -vaan kun soitetaan peräkkäin samaa bugg-biittiä useita pareja(Plogman)niin tätä ei edes kukaan huomaa.
Tätä olen ihmetellyt -tosin vain itsekseni. keep it simple, stupid kirjoitti:
mitään vikaa sinänsä ole ,mutta kun/jos se alkaa
"syödä" elintilaa muilta tanssilajeilta ,niin sitten menee metsään
Joskus aikoinani ajattelin ,että siinä vaiheessa kun hidasta valssia aletaan vääntää buggina ,niin on aika lähteä lavoilta. -No, tämän ihmeen olen nähnyt jo jokin aika sitten -en ole kokonaan lavoilta lähtenyt.
Sitä sosisaalifoksia kun on täällä haukuttu siitä että se yksinkertaisti ja pelkisti kaikki tanssit samanlaisiksi ,niin nyt tämä sosiuaalibugg tekee juuri sitä samaa -ja yllättäen suuri osa tanssiharrastajista (jotka muuten vannovat lajinomaisuuden nimeen) ovat tässä mukana.
Ketjun aloittajan mainitsema Plogman on oikein erikoistunut tähän yksinkertaiseen jumpsistömpsis-musiikkiin -eli tämä bugg-innostus yksinkertaistaa myös musiikin.
Jos joku esiintyjä vetäisee vaikka kolme tango/valssiparia samaan syssyyn peräkkäin ,niin syntyisi kauhea älämölö tanssijoiden keskuudessa -ja soittajat saisivat heti reklamaaation -vaan kun soitetaan peräkkäin samaa bugg-biittiä useita pareja(Plogman)niin tätä ei edes kukaan huomaa.
Tätä olen ihmetellyt -tosin vain itsekseni....itseksesi oet näköjään asiaa vain miettinytkin, koskapa et ole aktiivitanssijoiden ajatuksia päässyt kuulemaan.
Ihan samalla tavoin ovat useimmat intohimoiset buggaajatkin tuota samalta kuulostavan musiikin liikaa soittamista valitelleet -myös Plogmanin kohdalla siis.
Viimeksi eilen oli Satulinnassa hyvinkin innokkaan swingarin kanssa asiasta tanssin lomassa puhetta. Sama mielipide tulee tuttavapiiristäni hyvinkin usein esille. Itse olen aivan samalla linjalla tuon suhteen.
Ei kannattaisi kovin vahvasti ruveta yleistämään ja tarjoamaan vallan stereotyyppisiä (ja vääriä) kuvauksia suuresta aktiiviharrastajien joukosta, joka aina on puhumassa monipuolisen tanssimusiikin puolesta.
Näin siis väität: "Sitä sosisaalifoksia kun on täällä haukuttu siitä että se yksinkertaisti ja pelkisti kaikki tanssit samanlaisiksi ,niin nyt tämä sosiuaalibugg tekee juuri sitä samaa -ja yllättäen suuri osa tanssiharrastajista (jotka muuten vannovat lajinomaisuuden nimeen) ovat tässä mukana."
Hiukan jos vaivautuisit katsomaan swingareinakin kunnostautuneen kärkipään tanssikaartin toimia suosituilla tanssipaikoilla, et voisi olla huomaamatta, miten monipuolisesti se joukko tanssii. Bugg on varsin pieni osa tuon harrastajaväen illan ohjelmasta.- Lyyli
Truehum kirjoitti:
...itseksesi oet näköjään asiaa vain miettinytkin, koskapa et ole aktiivitanssijoiden ajatuksia päässyt kuulemaan.
Ihan samalla tavoin ovat useimmat intohimoiset buggaajatkin tuota samalta kuulostavan musiikin liikaa soittamista valitelleet -myös Plogmanin kohdalla siis.
Viimeksi eilen oli Satulinnassa hyvinkin innokkaan swingarin kanssa asiasta tanssin lomassa puhetta. Sama mielipide tulee tuttavapiiristäni hyvinkin usein esille. Itse olen aivan samalla linjalla tuon suhteen.
Ei kannattaisi kovin vahvasti ruveta yleistämään ja tarjoamaan vallan stereotyyppisiä (ja vääriä) kuvauksia suuresta aktiiviharrastajien joukosta, joka aina on puhumassa monipuolisen tanssimusiikin puolesta.
Näin siis väität: "Sitä sosisaalifoksia kun on täällä haukuttu siitä että se yksinkertaisti ja pelkisti kaikki tanssit samanlaisiksi ,niin nyt tämä sosiuaalibugg tekee juuri sitä samaa -ja yllättäen suuri osa tanssiharrastajista (jotka muuten vannovat lajinomaisuuden nimeen) ovat tässä mukana."
Hiukan jos vaivautuisit katsomaan swingareinakin kunnostautuneen kärkipään tanssikaartin toimia suosituilla tanssipaikoilla, et voisi olla huomaamatta, miten monipuolisesti se joukko tanssii. Bugg on varsin pieni osa tuon harrastajaväen illan ohjelmasta.Joo, monet tanssinharrastajat haluavat monipuolista ohjelmaa. Jos bugg vetää hitaan valssin aikana on sääliä. Hidas valssi on niin kaunis tanssi. En tykkää sitäkään kun mies vie foksia valssin tilalle. Tai fuskua jenkkan aikana. Niitä on muutenkin niin vähän. Mutta, jos eivät osaa...
- palaa tanssilavoille
Lyyli kirjoitti:
Joo, monet tanssinharrastajat haluavat monipuolista ohjelmaa. Jos bugg vetää hitaan valssin aikana on sääliä. Hidas valssi on niin kaunis tanssi. En tykkää sitäkään kun mies vie foksia valssin tilalle. Tai fuskua jenkkan aikana. Niitä on muutenkin niin vähän. Mutta, jos eivät osaa...
Onhan kädenalitteluja valsseihin tanssittu niin kauan kuin yleensä valsseja on tanssittu. Vanhoihin salonkivalsseihin lähes aina tanssitaan kädenalitteluja. Kun valsseista tuli ns. rahvaan tanssi, niin myös kädenalikuviot tuli mukana "tavalliseen valssiin". Muutama kymmenen vuotta sitten oli aika tavallista tanssia kädenalitteluja tanssilavoillakin tavallisiin valsseihin. 60-luvun tungos lavoilla kuitenkin esti perinteisten tanssien kädenalikuvioiden tanssimisen. Kädenalikuvioiden lisääntyminen tavallisiin tansseihin on hyvää tanssiperinteen elvyttämistä ja sitä soisi näkevän lavoilla enemmänkin.
Valssiin on myös erilaisia muunnoksia ja niiden tanssiminen on viimeaikoina lisääntynyt. Esimerkiksi hidas viisiaskelvalssi saattaa näyttää ulkopuoliosesta hitaalta foksilta vaikka kyseessä on selvä valssi. Muitakin muunnoksia nykyään tanssitaan ainakin värittämään tavallisia perusvalsseja.
Jos valssia tanssii kädenalikuvioin, niin ei se missään tapauksessa buggia ole. Jo valssimusiikin luonne tekee valssimusiikkiin tanssitun tanssin ensisijaisesti valssiksi olkoon kuviot vaikka kädenalikuvioita. - Lyyli
palaa tanssilavoille kirjoitti:
Onhan kädenalitteluja valsseihin tanssittu niin kauan kuin yleensä valsseja on tanssittu. Vanhoihin salonkivalsseihin lähes aina tanssitaan kädenalitteluja. Kun valsseista tuli ns. rahvaan tanssi, niin myös kädenalikuviot tuli mukana "tavalliseen valssiin". Muutama kymmenen vuotta sitten oli aika tavallista tanssia kädenalitteluja tanssilavoillakin tavallisiin valsseihin. 60-luvun tungos lavoilla kuitenkin esti perinteisten tanssien kädenalikuvioiden tanssimisen. Kädenalikuvioiden lisääntyminen tavallisiin tansseihin on hyvää tanssiperinteen elvyttämistä ja sitä soisi näkevän lavoilla enemmänkin.
Valssiin on myös erilaisia muunnoksia ja niiden tanssiminen on viimeaikoina lisääntynyt. Esimerkiksi hidas viisiaskelvalssi saattaa näyttää ulkopuoliosesta hitaalta foksilta vaikka kyseessä on selvä valssi. Muitakin muunnoksia nykyään tanssitaan ainakin värittämään tavallisia perusvalsseja.
Jos valssia tanssii kädenalikuvioin, niin ei se missään tapauksessa buggia ole. Jo valssimusiikin luonne tekee valssimusiikkiin tanssitun tanssin ensisijaisesti valssiksi olkoon kuviot vaikka kädenalikuvioita.Kaikenlaisia variaatioita voi tietinkin tehdä valssissa, jenkkassa j.n.e. Sehän on vaan mausteena ja kiva vaihtelua. En kyllä itse olekaan nähnyt valssia buggina tanssittuna, joku muu väitti että on nähnyt, mutta on ehkä juuri ymmärtänyt väärin. Hidas valssi yksi mies ehdotti minulle että mennään foksina...
- Anonyymi
Ninni M kirjoitti:
Aikaisemmin puhuttiin Souvareista ja "sosiaalifoksaajista". Sieltä poimin tämän osuvan nimen. En tiennyt että se herättää niin paljon tunteita.
Mielestäni "sosiaalifoksaajia" on semmoisia ihmisiä jotka menenvät koko ajan foksin perusaskeleita. Ne haluavat jutella niitä näitä ja tutustua ihmisiin. Ei siinä mitään vika, mutta ei minua kiinnosta. Tanssinharrastajat tanssivat monta eri lajia ja keskustelua on vähemmän. Siinäkään ei ole mitään vika ja minulle sopii paremmin. Sitä paitsi on hieman vaikea olla sosiaalinen esim. buggin tai fuskun aikana, kun ei kuule mitä toinen yrittää sanoa. (Viitan siihen niin vitsikäästi sanottu "sosiaali"- ja kaikki tanssit perään). Polkassa pystyy ehkä paremmin juttelemaan, mutta suurin osa miehistä ovat niin hengästyneitä, ettei puhumisesta tule mitään... ahaa ;)...syntyi uusi aihe...
Halusin vaan tietä minkälaista tanssiporukkaa tulee Plogmanin keikalle. Kannattaako minun ajaa sinne Tanssikrouviin?Ei kannata autoa startata
- krouvin tanssija
Jos haluaa tanssia länsi-suomessa perjantaina talvisin, mitä vaihtoehtoja on. Eipä löydy muita.
Häijääseen tulee tanssiharrastajia pirkanmaalta ja satakunnasta. Seuraava lava etelän suunnassa on järvenpää. Ja tietysti joukossa on aina niitä vähemmän harrastaneita. Mutta jokainenhan on joskus ollut aloittelija.
Ensi perjantaina ongelma on lähinnä se, kuinka ne Plogmannin pelimannit osaa soittaa. - Roxe
Olitko siellä tuolloin perjantaina. Itse en päässyt tulemaan, joten mielenkiinnosta kysyn millaista mielestäsi oli ja minkälaista väkeä?
- Ninni M
Valitettavasti en pääsytkään, koska flunssa iski just silloin. Kuka oli siellä? Kerro minkälaista oli.
- Krouvilla
Ninni M kirjoitti:
Valitettavasti en pääsytkään, koska flunssa iski just silloin. Kuka oli siellä? Kerro minkälaista oli.
Hyvä oli meininki :) Mukavasti tanssiväkeä ja tuttuja, rento meno kuten yleensäkin, mä ainakin viihdyin :)
- HUKO
rouvin alusta käyny. mainostin paikkaa: keskellä ei mitään. sinne kun eksyy, ei tee miäli mualle. nyssiä käy väkee 250 km säteeltä. jokku kauenpaaki. ..
- Tanssssija
Onko se Tanssikrouvi sama paikka kuin se rakennus missä lukee Martinkrouvi ?
Katselin Googlen kartta kameran kuvia.
Ajattelin tulla käymään täältä vähän kauempaa. - harrastaja 45
Tanssssija kirjoitti:
Onko se Tanssikrouvi sama paikka kuin se rakennus missä lukee Martinkrouvi ?
Katselin Googlen kartta kameran kuvia.
Ajattelin tulla käymään täältä vähän kauempaa.Eipä kun se missä lukee seinässä "vanhaa tavaraa". Ja sitä siellä tosiaan riittää.
Suurin osa nykymittapuun mukaan tanssitaidottomia.
Muutama hyväkin sinne joukkoon aina sopii. - Tansssija
harrastaja 45 kirjoitti:
Eipä kun se missä lukee seinässä "vanhaa tavaraa". Ja sitä siellä tosiaan riittää.
Muutama hyväkin sinne joukkoon aina sopii.Joo, nyt löysin . Sekoitin toiseen paikkaan.
Siellä on kuitenkin ihan käypäsiä tanssiorkestereita.
Tulen käymään tammikuulla. - Anonyymi
harrastaja 45 kirjoitti:
Eipä kun se missä lukee seinässä "vanhaa tavaraa". Ja sitä siellä tosiaan riittää.
Muutama hyväkin sinne joukkoon aina sopii.Eiku siä lukee suurin nurkassa, että vanhaa perjantaisin ja tavaraa lauantaisin.
- Nänny Miäs
Sekä että
- Make ®
Ei oo joutanna Häijäässä käymään kun on niin kostiat olleet muutoinniin
nämä kelit.- Kake4
Koitahan Make vaan keritä sinne Häijääseen parempi ajella nyt ku oikein jäisillä kaljamilla.
- Sinne !!
Kake4 kirjoitti:
Koitahan Make vaan keritä sinne Häijääseen parempi ajella nyt ku oikein jäisillä kaljamilla.
Huomenna Hurma Häijäässä!
- Make ®
Kake4 kirjoitti:
Häijääseen pääseepi ain, nyt joutas Satulinnaankin ajeleen☺.
- Häijää kutsuu :)
Make ® kirjoitti:
Häijääseen pääseepi ain, nyt joutas Satulinnaankin ajeleen☺.
Ei jaksa sitä Rattoo, en tykkää heidän tyylistään. Menen Häijäälle, Hurmaantumaan :D
- Suvimarkku
Sinne !! kirjoitti:
Huomenna Hurma Häijäässä!
Kerran Peurungassa oli yksi kaksmetrinen blondi, joka houkutteli Häijääseen. Enemmän aurinkoa saaneet ihmiset kasvavat pitemmiksi.
- Hurmaantunut :DD
Häijää kutsuu :) kirjoitti:
Ei jaksa sitä Rattoo, en tykkää heidän tyylistään. Menen Häijäälle, Hurmaantumaan :D
Olipas huikeen hyvät tanssit Häijäässä. Nam. Väkeä käsittämättömän paljon, mutta yllättävän hyvin taitavat ja komeat viejät selviytyivät eikä kolhuja tullut.
- sekamelskaa
Häijää kutsuu :) kirjoitti:
Ratolla on omia sovituksia ja tanssikurssikaavat ei niissä aina toimi. Voisivat ottaa oppia vinkuista ja muista bändeistä mitkä soittaa tanssilajin mukaisesti oikealla tempolla ja vakiosovituksilla. Ei tommosesta bändistä ole mihinkään kun joutuu koko ajan kuunteleen musiikkia ja rytmiä että pysys tahdissa. Kun ne sovitukset poikkee vakioista ja osa tuntemattomia ettei löydy oikeeta askelta.
- Oula Kolvanki
Pitäisi olla aikakone, jos haluaisi mennä jonnekin v. 2009 tansseihin. Sori en voi tulla.
- Koula Olvanki
Sä voit mennä huomenna ilman aikakonetta Tanssikrouville Häijääseen tanssimaan.
Terve menoa. - Piäni Siävä
Koula Olvanki kirjoitti:
Sä voit mennä huomenna ilman aikakonetta Tanssikrouville Häijääseen tanssimaan.
Terve menoa.Tuleeko väki sinne? Tanssinharrastajat vai sosiaalifoksajat?
Viosinkin tulla,mutten selvistäpäin. Houkuttele viä vähä! - Koula Olvanki
Piäni Siävä kirjoitti:
Tuleeko väki sinne? Tanssinharrastajat vai sosiaalifoksajat?
Viosinkin tulla,mutten selvistäpäin. Houkuttele viä vähä!Isse menen Hämeenlinnaan testaamaan pukin tuomia patiineja. Tulkaa kaikki Irmelit sinne.
- selvänä
Piäni Siävä kirjoitti:
Viosinkin tulla,mutten selvistäpäin. Houkuttele viä vähä!Tulee tulee.
- Make ®
Piäni Siävä kirjoitti:
Viosinkin tulla,mutten selvistäpäin. Houkuttele viä vähä!Elämässä sattuu ja tapahtuu, löysimpäs itseni sitten eilen
Häijäästä, bändin pojilla ola sama teema kaikilla päässään,
tiedoksi kaikille siksi että tietävät minun todella olleen siellä.
Musa oli hyvää en sitä epäillytkään, tupa täysi ja kosteakin jossain
vaiheessa iltaa sisällä oli. Sanoisin että tanssinharrastajia ei ollut liikaa
koska väylä oli kohtuullisen auki melkein aina, sosiaalifoksaajat
sopivat hyvin sinne ruuhkaan, sanoisin että n 3/5 oli sosfoks,
Tunnistin väkeä ainakin; Tre, Tku, Salo, Pori,Hkyrö unohtamati Sas.
Todellakin hieno tanssia ja ilta muutenkin onnistunut ☺. - Kake4
Make ® kirjoitti:
Elämässä sattuu ja tapahtuu, löysimpäs itseni sitten eilen
Todellakin hieno tanssia ja ilta muutenkin onnistunut ☺.No niin Make . Hyvä ettet lähtennä Satulinnaan ajeleen.
Kyllä Häijään tanssit on varmaa laatutavaraa.
Häijää ei petä koskaan :) - Tanssssija
Kake4 kirjoitti:
No niin Make . Hyvä ettet lähtennä Satulinnaan ajeleen.
Kyllä Häijään tanssit on varmaa laatutavaraa.
Häijää ei petä koskaan :)Ihan mukavat kodikkaat tanssit Tanssikrouvilla, täytyy mennä uudestaakin.
Siis ainakin yksi tanssijoista oli Esp asti - harrastaja 45
Make ® kirjoitti:
Todellakin hieno tanssia ja ilta muutenkin onnistunut ☺.Tanssinharrastajat ei tuki väylää, vaan taapertavat sosiaalifoxaajat.
- Taaperrastaja
harrastaja 45 kirjoitti:
Tanssinharrastajat ei tuki väylää, vaan taapertavat sosiaalifoxaajat.
Sekä että ja junan lailla etenevät eivät osaa luovia. Katsovat kai, ettei heidän tarvitse.
- Lista jatkuu
Make ® kirjoitti:
Todellakin hieno tanssia ja ilta muutenkin onnistunut ☺.Raumalta, Vantaalta ja Kuopiostakin oli tanssimiehiä Häijäällä.
- Make ®
Lista jatkuu kirjoitti:
Raumalta, Vantaalta ja Kuopiostakin oli tanssimiehiä Häijäällä.
Kyl mä raumalaisse huomasi ☺, nyt kun oikein muistelen
niin eteläpohjanmaaltakin oli tanssitettavia paikalla
eivät olleet veneellä kokomatkaa sentään tulleet kuulemma,
ainakaan vielä jos eivät vähän suurennelleet asiaa kuten siellä
on joskus ....
Lähinnä taisin tarkoittaa niitä ketkä kuvittelevat olevansa tanssin
harrastajia ja kuitenkin parkkeeraavat keskelle väylää, tarkennus siis,
heitä ei siis ollut. Sosiaalifoksaajat kyllä saattavat joskus edetä hitaasti
mutta etenevät kuitenkin. - Painanpainavannavan
Make ® kirjoitti:
Kyl mä raumalaisse huomasi ☺, nyt kun oikein muistelen
niin eteläpohjanmaaltakin oli tanssitettavia paikalla
eivät olleet veneellä kokomatkaa sentään tulleet kuulemma,
ainakaan vielä jos eivät vähän suurennelleet asiaa kuten siellä
on joskus ....
Lähinnä taisin tarkoittaa niitä ketkä kuvittelevat olevansa tanssin
harrastajia ja kuitenkin parkkeeraavat keskelle väylää, tarkennus siis,
heitä ei siis ollut. Sosiaalifoksaajat kyllä saattavat joskus edetä hitaasti
mutta etenevät kuitenkin.1. Eivät ne hitaasti etenevät olekaan ongelma, vaan kiirehtijät, jotka eivät erota lavalla tyhjiä kohtia tanssijoista.
2. Selkä edellä auraavia miehiä näkyy tälläkin videolla. http://www.youtube.com/watch?v=EmQOcbU4NhA
Molemmat lajityypit tanssivat "kuin täällä muit ei ois." - harrastaja 45
Painanpainavannavan kirjoitti:
1. Eivät ne hitaasti etenevät olekaan ongelma, vaan kiirehtijät, jotka eivät erota lavalla tyhjiä kohtia tanssijoista.
2. Selkä edellä auraavia miehiä näkyy tälläkin videolla. http://www.youtube.com/watch?v=EmQOcbU4NhA
Molemmat lajityypit tanssivat "kuin täällä muit ei ois."Toi pätkä onkin Kesäillanvalssista, eikä tuolla väellä ole mitään tekemistä tanssin harrastajien kanssa. Juuri nämä nyhjääjät ja peruuttelijat on niitä jotka eivät osaa käyttää tilaa, eivätkä huomioi muita.
Tanssin harrastajat hallitsevat kehonsa liikkeet paremmin, ja pystyvät tarvittaessa nopeasti väistämään tai pysähtymään.
Häijään tyyppisessä paikassa käy paljon juuri niitä jotka ovat aina kulkeneet siitä samasta kohtaa tanssilattiaa, oli siinä joku tai ei, päälle tulevat eivätkä suvitse sitä että jotkut osaavat muutakin kuin sosiaalifoxin askeleet.
Esim hidas valssi on aivan karseaa sähläämistä kun on pakko yrittää nopean valssin askeleella.
Pitäisikö luoda säännöt että kun tulee hidasta valssia, tai vaikka buggia, saisi vain niiden lajien osaajat tanssia? No ei vaans.. ;-) - ??? !!!!
harrastaja 45 kirjoitti:
Toi pätkä onkin Kesäillanvalssista, eikä tuolla väellä ole mitään tekemistä tanssin harrastajien kanssa. Juuri nämä nyhjääjät ja peruuttelijat on niitä jotka eivät osaa käyttää tilaa, eivätkä huomioi muita.
Tanssin harrastajat hallitsevat kehonsa liikkeet paremmin, ja pystyvät tarvittaessa nopeasti väistämään tai pysähtymään.
Häijään tyyppisessä paikassa käy paljon juuri niitä jotka ovat aina kulkeneet siitä samasta kohtaa tanssilattiaa, oli siinä joku tai ei, päälle tulevat eivätkä suvitse sitä että jotkut osaavat muutakin kuin sosiaalifoxin askeleet.
Esim hidas valssi on aivan karseaa sähläämistä kun on pakko yrittää nopean valssin askeleella.
Pitäisikö luoda säännöt että kun tulee hidasta valssia, tai vaikka buggia, saisi vain niiden lajien osaajat tanssia? No ei vaans.. ;-) - Urbanus
harrastaja 45 kirjoitti:
Toi pätkä onkin Kesäillanvalssista, eikä tuolla väellä ole mitään tekemistä tanssin harrastajien kanssa. Juuri nämä nyhjääjät ja peruuttelijat on niitä jotka eivät osaa käyttää tilaa, eivätkä huomioi muita.
Pitäisikö luoda säännöt että kun tulee hidasta valssia, tai vaikka buggia, saisi vain niiden lajien osaajat tanssia? No ei vaans.. ;-)Tos on kyl pointtii ..
Nykyisin tanssilajeilla ei ole enää merkitystä juuri lainkaan. Vaikka ei osata ko. tanssilajia nniin mennään silti parketille venkoilemaan ihan mitä sattuu tai tavallisemmin tanssitann buggina kaikki. Sitten naama loistaen uskotaan olevansa harvinaisen lahjakas tanssitaiteilija joka tässä riehuu ja tanssia tulkitsee.
Just niin kuin sanoit hidas valssi on tästä syystä " karseaa sähläämistä." - Official Susel
Urbanus kirjoitti:
Tos on kyl pointtii ..
Nykyisin tanssilajeilla ei ole enää merkitystä juuri lainkaan. Vaikka ei osata ko. tanssilajia nniin mennään silti parketille venkoilemaan ihan mitä sattuu tai tavallisemmin tanssitann buggina kaikki. Sitten naama loistaen uskotaan olevansa harvinaisen lahjakas tanssitaiteilija joka tässä riehuu ja tanssia tulkitsee.
Just niin kuin sanoit hidas valssi on tästä syystä " karseaa sähläämistä."Kymmenen pistettä ja pokaali päälle.
- Anonyymi
Aloituksessa puhutaan Plogmanista. Kovin näytti väsähtäneeltä eilisessä
tanssiohjelmassa, telkkarissa. Ja aika iäkästä oli ohjelman yleisökin.- Anonyymi
Rankka elämä jättänyt jälkensä, eikä se taida enää korjaantua vaikka kuika kävisi punttisalilla. Selkeästi ikäistään vanhemman oloinen ja tyyliltäänkin kovin pappamainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rankka elämä jättänyt jälkensä, eikä se taida enää korjaantua vaikka kuika kävisi punttisalilla. Selkeästi ikäistään vanhemman oloinen ja tyyliltäänkin kovin pappamainen.
Ja höpön löpön.... Kade mies siellä .
Mies on kuin viini .... 😋
https://youtu.be/4Y6OdxHVN00
Vanhetess paranee ja ne simmut 😍
Säihkyy , säihkyy ...Hymyä unohtamatta
Jalat alta ja tyyli on vapaa 👞👠
Kukapa enää penkillä istuu ...
- Anonyymi
Charles Plogmanin tansseissa on hyvää rytmikästä buggia.
- Anonyymi
Keikkaileeko Plogman edes enää. Ketju aloitettu jo vuonna 2009!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keikkaileeko Plogman edes enää. Ketju aloitettu jo vuonna 2009!
Charles Plogman tunnetaan Suomen iskelmätaivaalla.
https://magnumlive.fi/esiintyjat-ja-ohjelmat/artistit-ja-tanssiorkesterit/charles-plogman/
Pitkän uran kulkija on saanut tunnustuksia aikojen saatossa: Alkunsa kaikki sai Charlies-yhtyeen kanssa, jonka solistina hän keikkaili kymmenisen vuotta. Yhtye tuli valituksi Vuoden Viihdyttäjä -kilpailun voitettuaan Kesäillan Valssi -hausbändiksi (1999) ja sijoittui kakkoseksi Syksyn Sävel kilpailussa Charles solistinaan kappaleella ”Vain vähän aikaa” (2000). Plogman on ollut myös Emma-ehdokkaana (2006), valittu Vuoden miesartistiksi (Iskelmä Radio 2007) ja palkittu arvostetulla Iskelmä Finlandialla (2009).
Vuosien varrella Charles on ollut monissa yhtyeissä laulusolistina. Sooloartistina hän aloitti vuonna 2004. Tuhannet keikat ovat nostaneet miehen maamme kirkkaimpaan kaartiin. Iskelmätähti on julkaissut lukuisia hittejä ja albumeja.
https://youtu.be/1g_U79OUu9I
Jalat alta, Pientä unelmaa, Aamuun on hetki aikaa, Jos minut kesyttäisit, Vanha suola janottaa, Lanka jo palaa, Olisitpa täällä… uusimmalta mm. levyltä Vedän elämän henkeen, Kaikki pilvet eivät sada. Charlesilla on myös oma musiikkikustantamo Meir Music ja hän on tehnyt musiikkia monille suomalaisille artisteille.
https://youtu.be/nJG-Ak6VEPQ
Vuosi 2020 oli Plogmanin juhlavuosi, sillä silloin tuli täyteen 40 vuotta ensimmäisestä esiintymisestä. Samana vuonna julkaistiin Vedän elämän henkeen -albumi. Uusin single on Se riitti syyksi (2021).
https://youtu.be/3RYQ2oW0Cb8
Charles Plogmanin rinnalla keikkailee Mika Sihvolan liidaama MiSio-yhtye.
Keikat
PE 5.8.2022Krouvin LavaHARTOLALA 6.8.2022KaarihoviTEUVALA 13.8.2022Tanssisaari Tolkkinen, PorvooLA 20.8.2022ÄmyriSOMEROPE 26.8.2022Halsuan HelmiHALSUALA 27.8.2022Riutanharjun lavaRIIHIMÄKI
JNE. 😍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 17982
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi93797Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740