jos haluaa ranskalaisen auton niin esim. Citroen tarjoaa mukavan kaasunestejousituksen jota ei muilla valmistajilla ole ja Peugeot tyylikkään urheilullisen ulkonäön mutta mitä tarjoaa Renault vastineeksi näille kahdelle?
Miksi ostaa Renault
6
1126
Vastaukset
- ei edes autoa
Tilanne olisi toinen, jos ranskalaiset oppisivat ostamaan Suomesta pitkälle jalostettuja tuotteita.
- ne jotain
mutta kauhean rutinan ja teatterin kanssa.
Omahyväisiä, joiden pitää saada olla aina välillä "oikeassa", vaikka ei asia niin oikeasti olisikaan.
Hankalia bisneskumppaneita, kokemusta on teollisuudesta yli 20 vuoden ajalta.
- tyylikäs urheilullinen pösö?
Kauneus on katsojan korvassa mutta kyllä pösön nykyinen mallisto on firman historian tyylittömin.
Valtava mauton suu yhdistettynä ylimittaiseen keulaan kelpaa korkeintaan fallosymboliksi katkaravun kokoisen pippelin omistajalle.
Ajettavuus on myös historian heikoin varsinkin 407-kokoluokassa joten "urheilullisuus" tarkoittaa ilmeisesti surkean pieniä sisätiloja. 308:n äänieristys on yhtä kelvoton kuin aiemminkin.
Rellulta on tullut juuri ensimmäisen kerran tyylikkään näköinen keskiluokan perheauto eli Megane ja Laguna Coupe on mahdollisesti tyylikkäin rellu kautta aikojen. Muuten laguna on muotoilultaan todellinen pettymys vaikka sisältä se on kieltämättä todella tyylikäs varsinkin paremman varusteluvaihtoehdon yhteydessä.
Citroen on kiistatta "ranskalaisin" auto kolmikosta niin hyvässä kuin pahassakin. - Toyota - jos et muuta saa.
Muihin ranskiksiin en ota kantaa mutta tässä pari syytä omaan valintaan:
1)
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2129278&show=inline&id_vehicle_type=&id_make=79&id_model=896&id_car_type=&id_fuel_type=&id_gear_type=&pfrom=&pto=&yfrom=2005&yto=2006&engineFrom=&engineTo=&mileageFrom=&mileageTo=&id_domicile=&search=Hae >>&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?show=inline@id_vehicle_type=@id_make=79@id_model=896@id_car_type=@id_fuel_type=@id_gear_type=@pfrom=@pto=@yfrom=2005@yto=2006@engineFrom=@engineTo=@mileageFrom=@mileageTo=@id_domicile=@search=Hae >>
2)
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2354751&show=inline&id_vehicle_type=&id_make=64&id_model=2896&id_car_type=&id_fuel_type=&id_gear_type=&pfrom=&pto=&yfrom=2005&yto=2006&show_search=1&engineFrom=2.0&engineTo=&mileageFrom=&mileageTo=&id_domicile=&search=Hae >>&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?show=inline@id_vehicle_type=@id_make=64@id_model=2896@id_car_type=@id_fuel_type=@id_gear_type=@pfrom=@pto=@yfrom=2005@yto=2006@show_search=1@engineFrom=2.0@engineTo=@mileageFrom=@mileageTo=@id_domicile=@search=Hae >> - juu...
En tiedä mitä joku on odottanut uuden Lagunan muotoilulta mutta on se minusta paremman näköinen kuin Peugeot 407. Uusi C5 on hitusen paremman näköinen kuin kumpikaan näistä. C5:n ulkonäkö on kiva mutta voisi olla minkä merkkinen tahansa.
- WROOOOOM
tässä syy,
http://www.ing-renaultf1.com/en/_2009/team/
Renaultilla on enemmän F1 voittoja kuin Toyotalla pisteitä kautta historian :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279