Jokapojan lakanagangas

Mummo4

Tietäisikö joku mistä saisin tilattua/ostettua jokapojan/jokamiehen lakanakangasta.
Oman kaupungin ainokaisessa kangaskaupassa ei ollut.
Enkä netistä löytänyt tuolla nimellä ainakaan.
Tarvitsisin alkuun sellaisen metrin kaksi sitä.

7

3424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halpislakanaa?

Jos "jokamiehen lakanakangas" tarkoittaa sitä luonnonvalkoista karkeahkoa halpaa puuvillalakanaa, jota myydään myös painopohjaksi, niin ihan sitä ei näytä verkosta löytyvän. Mutta jos tavallinen peruspuuvillakangas kelpaa, niin Kangastukulla on hyvä valikoima värejä kohtuuhintaan: http://www.kangastukku.com/?pg=466&page=Group

Näillä itse asiassa on tuota "jokamiehen lakanaa", mutta metrihinta on kovempi kuin Kangastukun puuvilloissa: http://www.verhoilutarvike.fi/?p=productsMore&iProduct=185&sName=Lakanakangas (saattaa tämä kyllä myös olla paksumpaa... Aina voi soittaa ja kysyä!)

Tilkkusatulla maksaa vielä enemmän, koska esillä oleva hinta on 50 sentille: http://www.tilkkusatu.net/product_info.php?products_id=700&osCsid=b3b79ec020c8840e491123170d27134e

Nuo kaksi yllä olevaa löysin ihan googlella, kun hain sanalla
      lakanakangas
      Sieltä voi löytyä lisääkin, kyllästyin kaiveluun kahden hakutulossivun jälkeen...

• Nimetön

Eurokankaasta. Maksoikin vain jotain 1,50e metri. Ohuempaa kuin mitä luulen sinun tarkoittavan (sitä entistä hyvää paksuhkoa jokamiehen lakanakangasta, mitä en ole enää vuosiin löytänyt mistään), mutta tämäkin kangas oli melkein entisen veroista.

• maailama

Sitä vanhaa erityisen vahvaa jokapojan lakanakangasta ei valmisteta, koska se oli niin kestävää, ettei ihmiset tarvinnu kuin ne yhdet lakanat.

• ----------

ei enää valmisteta joten sitä ei saa mistään. Mutta virolaista vastaavaa saa kangaskaupoista.

• Anonyymi

Miksi kaikki hyvä hävitetään

• Anonyymi

Siksi kun kestävät liian kauan ja pitää uutta saada tilalle ja ostajilta rahat pois.

• Anonyymi

Äiti sanoi noin 70 v sitten, että se on kaikkein huonointa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8505
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3692
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe