Ennätystehdas

Bullhitter

Satuin katselemaan kyseisen ohjelman uusintaa, jossa heitti Sari Nikula uutta Suomen ennätystä. Ideana oli siis heittää mahdollisimman nopeasti 500 pistettä, käyttäen ainoastaan keskustaa. Mitattiin siis aikaa, eikä tikkojen määrää. Ainoastaan keskustaosumat laskettiin (25 50). Sarin tulos oli 2.37, mikä on siis kai virallinen Suomen ennätys. Olisipa mielenkiintoista kuulla teidän ennätyksiä. Viesteistä päätellen tätä palstaa lukee aika kovia tekijöitä. Itse kokeilin tuota samaa ja toisella yrityksellä meni kotioloissa aikaan 2.31.

13

3697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Powerless

      Tokalla meni 2.27 ja tänään kokeilin kolmannen kerran, tasan 2 min. Meni vielä 25 pistettä yli :) Pienellä yrityksellä paranee helposti. Nyt oli sarja ettei tullu keskustaosumaa, viimeiseen sitten 125.

      • Bullhitter

        Tuo 2 minuuttia kuulostaa kyllä ihan kovalta rajalta. Tietenki sitten kun aletaan ihan hiuksia halkomaan, niin esimerkiksi se että käynnistää itse kellon ennen ensimmäistä heittoa syö jo aikaa jotain murusia.


      • The Powerless
        Bullhitter kirjoitti:

        Tuo 2 minuuttia kuulostaa kyllä ihan kovalta rajalta. Tietenki sitten kun aletaan ihan hiuksia halkomaan, niin esimerkiksi se että käynnistää itse kellon ennen ensimmäistä heittoa syö jo aikaa jotain murusia.

        Ennen olin nopearytmisempi heittäjä, mutta nyt varmaan muuten osun paremmin, ainakin ajoittain. Ei kannata liian nopeasti heittää vaan omalla rytmillä.

        Joskus muinoin tuli teeveestä skaba missä Keith Deller ja olikohan Peter Evison? heittivät kolme kpl 301 peliä ja aika ratkaisi. Evison heitti maailman nopeimman ajan, muistaakseni reilu 2 ja puol min. Lopetus meni T20-T20-D11. Yritin tuosta löytää dokumenttia netistä. Dellerin omilla sivuilla joskus puhuttiin vain yhdestä 301 pelistä, joka sekin oli ajaltaan liian pitkä. Kuusi tikkaa heittää kyllä puoleen minuuttiin...


      • The Powerless
        The Powerless kirjoitti:

        Ennen olin nopearytmisempi heittäjä, mutta nyt varmaan muuten osun paremmin, ainakin ajoittain. Ei kannata liian nopeasti heittää vaan omalla rytmillä.

        Joskus muinoin tuli teeveestä skaba missä Keith Deller ja olikohan Peter Evison? heittivät kolme kpl 301 peliä ja aika ratkaisi. Evison heitti maailman nopeimman ajan, muistaakseni reilu 2 ja puol min. Lopetus meni T20-T20-D11. Yritin tuosta löytää dokumenttia netistä. Dellerin omilla sivuilla joskus puhuttiin vain yhdestä 301 pelistä, joka sekin oli ajaltaan liian pitkä. Kuusi tikkaa heittää kyllä puoleen minuuttiin...

        Ritchie Gardner oli mies joka heitti 3 x 301 peliä tuplalopetuksella 1 min 38 sek. Tuo on jo vähän sinnepäin. Tapahtuma oli Guinnessin ennätysyritys syksyllä 1989. Dellerin sivulla edelleen maininta yksi 301 peli 97 sek Guinness ennätys...


      • Bullhitter
        The Powerless kirjoitti:

        Ritchie Gardner oli mies joka heitti 3 x 301 peliä tuplalopetuksella 1 min 38 sek. Tuo on jo vähän sinnepäin. Tapahtuma oli Guinnessin ennätysyritys syksyllä 1989. Dellerin sivulla edelleen maininta yksi 301 peli 97 sek Guinness ennätys...

        Onhan se tavallaan ihan eri pelistä kyse, kun mitataan aikaa. Pakostakin keskittyminen on erilaista, eikä heittoliike pysy samanlaisena. Mietiskelin eilen miten esim. Phil Taylor suoriutuisi tuosta Nikulan keskustapelistä. Todennäköisesti tässä löytyisi Taylorille voittaja, koska ei hän niitä nopeimpia kuitenkaan ole.

        Itse heitin joskus ajasta tuplia. Eli osuma tuplaan järjestyksessä 1-20 ja viimeinen tikka häränsilmään. Aika oli päälle 11 minuutin, eli ei todellakaan kova, mutta tuossa kun heitetään vähän useammasta osumasta, niin heittorytmin nopeuden merkitys vähenee.


      • Limestone Cowboy
        Bullhitter kirjoitti:

        Onhan se tavallaan ihan eri pelistä kyse, kun mitataan aikaa. Pakostakin keskittyminen on erilaista, eikä heittoliike pysy samanlaisena. Mietiskelin eilen miten esim. Phil Taylor suoriutuisi tuosta Nikulan keskustapelistä. Todennäköisesti tässä löytyisi Taylorille voittaja, koska ei hän niitä nopeimpia kuitenkaan ole.

        Itse heitin joskus ajasta tuplia. Eli osuma tuplaan järjestyksessä 1-20 ja viimeinen tikka häränsilmään. Aika oli päälle 11 minuutin, eli ei todellakaan kova, mutta tuossa kun heitetään vähän useammasta osumasta, niin heittorytmin nopeuden merkitys vähenee.

        Hollannin vauhtihirmut Van der voort, Klaasen ja van Gerwen olisi varmasti kovia tässä pelissä.

        Erittäin hieno juttu muuten Nikulalta käydä telkkarissa heittämässä. Darts sai enemmän julkisuutta kun koko 2000-luvulla yhteensä tähän mennessä. Varmasti monessa paikassa innostuttiin kokeilemaan omaa ennätystä.

        Itsekkin kaverin kanssa kokeilin kaksi kierrosta. Parempi tulos mulla vähän yli 3 minuuttia. Kaverilla muutaman sekunnin yli 2 minuuttia.


      • Bullhitter
        Limestone Cowboy kirjoitti:

        Hollannin vauhtihirmut Van der voort, Klaasen ja van Gerwen olisi varmasti kovia tässä pelissä.

        Erittäin hieno juttu muuten Nikulalta käydä telkkarissa heittämässä. Darts sai enemmän julkisuutta kun koko 2000-luvulla yhteensä tähän mennessä. Varmasti monessa paikassa innostuttiin kokeilemaan omaa ennätystä.

        Itsekkin kaverin kanssa kokeilin kaksi kierrosta. Parempi tulos mulla vähän yli 3 minuuttia. Kaverilla muutaman sekunnin yli 2 minuuttia.

        Ois kyllä kiva nähdä dartsia enemmänkin tv:stä. Kiitokset Eurosportille noista Lakesiden kisoista, mutta lisääkin kelpaisi.

        Tänään heitin vielä tuota keskustaa ja meni jo aikaan 1 min 45 sek. Siihen mahtui vielä kaksi sarjaa ilman yhtään keskustaosumaa ja yksi 125 pisteen sarja.


      • The Powerless
        Bullhitter kirjoitti:

        Onhan se tavallaan ihan eri pelistä kyse, kun mitataan aikaa. Pakostakin keskittyminen on erilaista, eikä heittoliike pysy samanlaisena. Mietiskelin eilen miten esim. Phil Taylor suoriutuisi tuosta Nikulan keskustapelistä. Todennäköisesti tässä löytyisi Taylorille voittaja, koska ei hän niitä nopeimpia kuitenkaan ole.

        Itse heitin joskus ajasta tuplia. Eli osuma tuplaan järjestyksessä 1-20 ja viimeinen tikka häränsilmään. Aika oli päälle 11 minuutin, eli ei todellakaan kova, mutta tuossa kun heitetään vähän useammasta osumasta, niin heittorytmin nopeuden merkitys vähenee.

        Kerran kokeilin tuplat taulun ympäri, mutta niin että kaksi vähintään samaan ja vasta sitten seuraavaan. Aika oli puolen tunnin huonommalla puolella. Tämäkin on vielä kevyt versio mitä Kexi Heinäharju heitti, kolme osumaa joka tuplaan. Tuplan heittely ei minulle ole paras tapa harjoitella tuplaa, menee helposti junnaamiseksi ja keskittymiskyky on lujilla. Lyhyet katkopelit toimii paremmin.

        Olen samaa mieltä että hollantilaiset on vahvoilla nopeuspeleissä. Taylor antaisi liian monta tikkaa etumatkaa, ei pelkkä osuminen riittäisi. YouTubesta löytyy Bullseye Mayhem missä Lowe ja Bristow heittävät molemmat peräkkäin 150, siis keskustaa.


      • Bullhitter
        The Powerless kirjoitti:

        Kerran kokeilin tuplat taulun ympäri, mutta niin että kaksi vähintään samaan ja vasta sitten seuraavaan. Aika oli puolen tunnin huonommalla puolella. Tämäkin on vielä kevyt versio mitä Kexi Heinäharju heitti, kolme osumaa joka tuplaan. Tuplan heittely ei minulle ole paras tapa harjoitella tuplaa, menee helposti junnaamiseksi ja keskittymiskyky on lujilla. Lyhyet katkopelit toimii paremmin.

        Olen samaa mieltä että hollantilaiset on vahvoilla nopeuspeleissä. Taylor antaisi liian monta tikkaa etumatkaa, ei pelkkä osuminen riittäisi. YouTubesta löytyy Bullseye Mayhem missä Lowe ja Bristow heittävät molemmat peräkkäin 150, siis keskustaa.

        Jos heittää tuplia läpi kolmella osumalla, niin mulla ainakin pitää unohtaa kello ja siirtyä mittamaan aika kalenterilla.


      • 501
        The Powerless kirjoitti:

        Ennen olin nopearytmisempi heittäjä, mutta nyt varmaan muuten osun paremmin, ainakin ajoittain. Ei kannata liian nopeasti heittää vaan omalla rytmillä.

        Joskus muinoin tuli teeveestä skaba missä Keith Deller ja olikohan Peter Evison? heittivät kolme kpl 301 peliä ja aika ratkaisi. Evison heitti maailman nopeimman ajan, muistaakseni reilu 2 ja puol min. Lopetus meni T20-T20-D11. Yritin tuosta löytää dokumenttia netistä. Dellerin omilla sivuilla joskus puhuttiin vain yhdestä 301 pelistä, joka sekin oli ajaltaan liian pitkä. Kuusi tikkaa heittää kyllä puoleen minuuttiin...

        meikä heitti joskus Peter Evison vastaan ruottissa :)yllätys hävisin 3-0 haitti kaikki erät 15 tikkaa 100 100 100 100 101.

        Voitin sen aikaiselta mm ykköseltä( Bop Andersson) 10 kruunua heh....


      • The Powerless
        501 kirjoitti:

        meikä heitti joskus Peter Evison vastaan ruottissa :)yllätys hävisin 3-0 haitti kaikki erät 15 tikkaa 100 100 100 100 101.

        Voitin sen aikaiselta mm ykköseltä( Bop Andersson) 10 kruunua heh....

        Evison voitti Taylorin vuonna -96 World Matchplayssa 8-1. Ei ollut ollenkaan huono pelimies..


    • liikamies <<ka22.ja r...

      kokeilin kans eklla 1.45 ja tokalla 1.30
      menis varmaan johonki 1 minuuttiin jos oikein yrittäis

      • jsdhgigbsjkbnsdg

        alotin ja heitän vieläki.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      283
      2968
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1330
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1011
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe