Jättihelokkiöljy ???

Poro

Onko kukaan kokeillut ihovaivoihin jättihelokkiöljyä (GLA E ja saa myös apteekista)? Sanovat että auttaisi. Itselläni on punajäkälä (psorin tyyppinen ihotauti) ja ostin noita jättihelokkikapseleita. Olen nyt muutaman päivän popsinut mutta liian aikaista sanoa auttaako. Kokemuksia?

19

14427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daaria

      Itselläni ei auttanut ollenkaan!
      Ihoni tuntuu kuivemmalta ja limakalvot sitäkin kuivemmilta! Kai se riippuu suuresti henkilöstä!

      • Kukkelikuu

        ..auttoivat, ja auttavat, minua tälläkin hetkellä. Ihoni on pintakuiva ja näppylät vaivaavat (olen 32 v.)ajoittain. Helokkiöljykapselit poistivat tämän ongelman. Vaikutusta et havaitse heti, mutta ajan kanssa toivottavasti huomaat eron. Itse käytän Bioteekin helokkiöljykapseleita. Kannattaa ostaa 400 kapselin purkki, tulee edullisemmaksi kuin ostella niitä pienempiä paketteja.


      • Mike
        Kukkelikuu kirjoitti:

        ..auttoivat, ja auttavat, minua tälläkin hetkellä. Ihoni on pintakuiva ja näppylät vaivaavat (olen 32 v.)ajoittain. Helokkiöljykapselit poistivat tämän ongelman. Vaikutusta et havaitse heti, mutta ajan kanssa toivottavasti huomaat eron. Itse käytän Bioteekin helokkiöljykapseleita. Kannattaa ostaa 400 kapselin purkki, tulee edullisemmaksi kuin ostella niitä pienempiä paketteja.

        Ei oo auttanut mua, ei ollut minkäänlaista vaikutusta. Yhden paketin ostin ja söin kuurin, 2 aamulla ja 2 illalla. Älä osta isoa pakeettia, kokeile pienellä.


      • Kukkelikuu
        Mike kirjoitti:

        Ei oo auttanut mua, ei ollut minkäänlaista vaikutusta. Yhden paketin ostin ja söin kuurin, 2 aamulla ja 2 illalla. Älä osta isoa pakeettia, kokeile pienellä.

        ... vaikutukset eivät näy heti. Eihän ihokaan uusiudu hetkessä. Ei ne mitään pika-apua tarjoa, vaikutukset näkyvät pitemmällä tähtäimellä ja säännöllisesti käytettynä. Pieni paketti(60 kpl) maksaa kymmenen euroo, ison (400 kpl) saa tarjouksessa 20 eurolla, normaalihinta siinä 28 euroo, joten kyllä se iso paketti silti kannattaa hankkia. Siis minusta. Itte tietenkin päätät mitä teet!


      • leena
        Kukkelikuu kirjoitti:

        ... vaikutukset eivät näy heti. Eihän ihokaan uusiudu hetkessä. Ei ne mitään pika-apua tarjoa, vaikutukset näkyvät pitemmällä tähtäimellä ja säännöllisesti käytettynä. Pieni paketti(60 kpl) maksaa kymmenen euroo, ison (400 kpl) saa tarjouksessa 20 eurolla, normaalihinta siinä 28 euroo, joten kyllä se iso paketti silti kannattaa hankkia. Siis minusta. Itte tietenkin päätät mitä teet!

        Itsellä niistä on ollut apua atopiaan! niitä täytyy vetää oikein tupla annos, että ne tehoaa!


      • Poro
        leena kirjoitti:

        Itsellä niistä on ollut apua atopiaan! niitä täytyy vetää oikein tupla annos, että ne tehoaa!

        Eikö ole tullu mitään haittavaikutuksia kun otat enemmän kun ohjeessa sanotaan? Minulla ainakin iho kuivaa, varsinkin kädet on ihan korppuna.

        Näyttäisi kyllä minullakin auttavan... ainakin vähän paremman näköisiä nuo ihottumat nyt.


      • Tipi79
        Poro kirjoitti:

        Eikö ole tullu mitään haittavaikutuksia kun otat enemmän kun ohjeessa sanotaan? Minulla ainakin iho kuivaa, varsinkin kädet on ihan korppuna.

        Näyttäisi kyllä minullakin auttavan... ainakin vähän paremman näköisiä nuo ihottumat nyt.

        Mulle ainakin sanottiin luontaistuotekaupassa, että kapseleita kannattaa ainakin alussa ottaa enemmän kuin ohjeessa sanotaan. Eli jos ohjeessa sanotaan 4 kpl, niin kannattaa ottaa 6.


      • käyttänyt 5 vuotta
        Tipi79 kirjoitti:

        Mulle ainakin sanottiin luontaistuotekaupassa, että kapseleita kannattaa ainakin alussa ottaa enemmän kuin ohjeessa sanotaan. Eli jos ohjeessa sanotaan 4 kpl, niin kannattaa ottaa 6.

        Kun olet syönyt pari isoa purkillista, niin sitten vasta tiedät, auttavatko. Todellakin. aluksi voi ottaa enemmänkin, kuin sen määrän, mikä siinä ohjeessa. Minulta jäi nyt kuukauden ajaksi ottamatta, alkoi heti nipistävä kutina iholla ja kuivua, nyt sitten taas menee parisen kuukautta, ennen kuin saan avun.. Eli ei kannata lopettaa, jos apua on saanut..


      • #minä#
        käyttänyt 5 vuotta kirjoitti:

        Kun olet syönyt pari isoa purkillista, niin sitten vasta tiedät, auttavatko. Todellakin. aluksi voi ottaa enemmänkin, kuin sen määrän, mikä siinä ohjeessa. Minulta jäi nyt kuukauden ajaksi ottamatta, alkoi heti nipistävä kutina iholla ja kuivua, nyt sitten taas menee parisen kuukautta, ennen kuin saan avun.. Eli ei kannata lopettaa, jos apua on saanut..

        antaa oman kommenttini:aloitin kapselien syönnin,eli 2 illalla ja 2 aamulla.Meni noin kuukausi, ennen kuin alkoi vaikuttaa.Ja mulle on auttanut kasvojen ihoon;ennen iho oli kuivempi.Välillä oli tauolla pari kuukautta ja iho alkoi taas oireilla.Sitten kun aloitin uudelleen,auttoi taas.Nyt syön säännöllisesti.On auttaneet myös kuukautisia edeltävään "kireään" oloonkin.Vaikutus lienee yksilöllinen,eiväthän ne tietty mitään ihmekapseleita ole.


      • Kloit

        Sain helokkiöljykapseleista avun atooppisen ihooni. Minulla oli ennen säärissä, jalkapöydissä, ranteissa ja peukalonhangoissa ihottumaa, joka herkästi tulehtui. Pääsin eroon todella ikävästä riesasta. Vaikutus alkaa vasta viikojen kuluttua, joten kärsivällisyyttä.


    • Hei

      Minulla oli punajäkälä, tulkitsivat sen ensiksi psoriksi. Löysin netistä kuvia ihotautilääkäri Suhonen, jalanpohja oli samannäköinen, ja hammaslääkäri löysi yhden hampaan takaa pikkulillin kynnen kokoisen muutoksen, ja otti siitä näytepalan ja laboratorio antoivat sitten punajäkälä diagnoosin.

      Sen minä halusin sanoa että minäkin ostin ison purkin helokkikapseleita, on huomioitava etti mikään luontaistuote tehoa nk. joku antibioottikuuri.
      Puhutaan monien kuukausien käytöstä jos vaikutusta.

      Törmäsin tänne kun hain tietoa helokkiöljystä mitä muuta vaikutusta sillä on.

      Siksikin kirjoitin että punajäkälä tavallinen laji menee itsekseen parissa viikossa - 2 vuodessa ohi. Joillakin jotkut lajit sitkeitä.

      Kun iho on rikki, tee seuraavasti:
      - Lääkäriltä vahva kortisonivoide ihan samaa mitä ne psoriin käyttää, minulla oli Daivobed voide.
      Huomioi asiassa sellainen asia että kun laitat voiteen iholle se haihtuu ja imeytyy vaatteisiin ja lakanoihin.
      Tee näin;-
      - Laita voide yöksi ja TALOUSKELMU päälle kangasside pitämään sen paikoillaan. Silloin voide ei haihdu ja voiteen teho moninkertaistuu.

      Käsikaupan ihoa korjaava voide lienee paras Bebanthen sitten.
      Korjaa avohaavat 1-2 yössä.

      Minun punajäkälä on vaikuttaa nyt kokonaan parantuneen.

      http://jarinhotelli.blogspot.com

      Hyvää kesää
      jari

    • olisko yksilöllistä

      Suositellulla annoksella en ole huomannu psoriin mitään muutosta, vaikutus taitaa olla uskon asia. Sään vaihtelut vaikuttavat enempi - ainakin minulla. Tytölläni sama kommentti, ei vaikutusta.

    • SIWATAR

      JOO

    • kokeilijatoinen

      en ole

    • Kirveskantainen

      Paljon parempi on tamperelainen voodoo-CAM luonnonmukainen hoito. Tuo oljet mukana olkinukkea varten.

    • Anonyymi

      Onko niistä apua hedelmällisyyden kanssa? Joitakin tarinoita olen kuullut. Onkohan kellään kokemusta?

    • Anonyymi

      Aikoinaan nuorena naisena kokeilin niitä kapseleina tosi kuivaan talvi-ihoon. Tehosi todella hyvin. Nyt iho on taas huonona, joten ostin äskettäin purkin kapseleita. Toissapäivänä mieheni ihmetteli, että miten kasvojeni iho on niin hyvä. Hormonitoiminnasta en osaa sanoa vielä mitään. Näin vanhemmiten pms-oireeni ovat pahentuneet, joten seuraavien kiertojen aikana näen miten vaikuttaa, jos vaikuttaa.

    • Anonyymi

      Tykkään. Kosteuttaa ihoa. Erityisesti käsistä alkaa huomaamaan käytön, mutta kyllä siinä menee ehkä n. kuukausi ennen kuin alkaa vaikutus näkyä.

    • Anonyymi

      Olen syönyt jättihelokkiöljykapseleita talvisin jo monen vuoden ajan koska iho kuivaa, hilseilee ja halkeaa. Auttaa aina!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      331
      3106
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2298
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1685
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      197
      1631
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      69
      1417
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      56
      1293
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      158
      949
    Aihe