Koirani on ollut rankalla ripulilla ja nyt olisi tarkoitus saada koiralle taas massaa luiden ympärille. Kertokaahan rasvaisimpia koiralle sopivia ruokia?
Ostin pedigreen penturuokaa (tölkki) sekä oscarin "jotain-pakastetta" jossa rasvaa jopa 19 prossaa.
Muita vaihtoehtoja mitä lisätä ruokintaan?
Rasvaisin ruoka? mitä antaisin
4
593
Vastaukset
- nuo kaupan
purkkimössöt, niissä ei oikeasti ole paljon mitään hyvää, vähän lihaa, paljon vettä ja lisäaineita.
Tilaa jostain kunnon rasvaista tavaraa, rasvaista lihaa tai naudan maha on erinomainen massan kasvatukseen. Varovasti kuitenkin ettei tule läskiä ;)
muitakin on mutta esim. www.kennelrehu.fi- vastarannan
on koiralle elinehto. pöytyällä tiedän olevan
koirille lihaa valmistavan liikkeen josta saa hyvää
lihaa se on mur-kis nimeltään
- purkkiruoista
Lueppa se tuoteseloste: ksteus 60-80%. tarkoittaa vettä. Ei siinä ravinteet riitä kasvuun eikä massaan.
Hyvälaatuinen kuivamuona. Lisäksi naudanlihaa ja -mahaa raakana riisin tms puuron kanssa. Hiemankasviksia/juureksia sekaan. Kanamunaa, raejuustoa, öljyjä. Kylmäpuristettuna. - iki ihanalta
kennelrehulta lihaisaa rasvaa..anna raakana sulana papujen kanssa :) alkaa massaa tulemaan kuules.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395