Skypen

mikrofoni ei pelitä

mistähän johtuu. Joulunaikaan ostin ihan hyvät kuulokkeet läppärille, jolla "soitan" skype-puheluja. Toimi tähän iltaan asti, nyt kuulen kyllä hyvin kaverin äänen, mutta hän ei minun. Ja kun kokeilin testiä, se ei äänitä puhettani eli mikrofonin asetuksissa jotain vikaa. Mitenkähän löytäisin vian, skype.com sivusto kun on pelkkää englantia. Kiitollinen olen jos joku voisi vähän valottaa asiaa. En usko oikein, että mikrofoni on rikki.

5

1003

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenn11

mene Työkalut Asetukset Äänilaitteet ja sieltä säädä Ääni sisään ja Ääni ulos. Eli aseta nämä kohdalleen.

• vieläkään

eli ääni sisään asetuksissa on Windows oletus (annoin olla sen) ja se siinä oli alunperinkin. Ääni ulos, siinä kokeilin kaikki kolmea eri vaihtoehtoja vuorotellen tallentaen välillä (windowsin oletus, Speakers ja Realtek Digital Output, mutta ei toimi edelleenkään. Mikä nyt avuksi? Minulla on läppäri jossa Vista kj.

• ettei vain

Luurien johdossa ole mykistyskytkintä (mute), se meinaten vaimentaa mikin.

• on mute

ja muut vastaavat jo tarkastatettu...

• avustajille
        on mute kirjoitti:

ja muut vastaavat jo tarkastatettu...

vein luurin kauppaan tarkistettavaksi ja mikrofoni oli kuin olikin rikki! Eli sain tilalle uuden ja nyt taas toimii! :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2047
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1952
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1495
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1301
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1269
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      688
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe