mistähän johtuu. Joulunaikaan ostin ihan hyvät kuulokkeet läppärille, jolla "soitan" skype-puheluja. Toimi tähän iltaan asti, nyt kuulen kyllä hyvin kaverin äänen, mutta hän ei minun. Ja kun kokeilin testiä, se ei äänitä puhettani eli mikrofonin asetuksissa jotain vikaa. Mitenkähän löytäisin vian, skype.com sivusto kun on pelkkää englantia. Kiitollinen olen jos joku voisi vähän valottaa asiaa. En usko oikein, että mikrofoni on rikki.
Skypen
5
988
Vastaukset
- kenn11
mene Työkalut Asetukset Äänilaitteet ja sieltä säädä Ääni sisään ja Ääni ulos. Eli aseta nämä kohdalleen.
- vieläkään
eli ääni sisään asetuksissa on Windows oletus (annoin olla sen) ja se siinä oli alunperinkin. Ääni ulos, siinä kokeilin kaikki kolmea eri vaihtoehtoja vuorotellen tallentaen välillä (windowsin oletus, Speakers ja Realtek Digital Output, mutta ei toimi edelleenkään. Mikä nyt avuksi? Minulla on läppäri jossa Vista kj.
- ettei vain
Luurien johdossa ole mykistyskytkintä (mute), se meinaten vaimentaa mikin.
- on mute
ja muut vastaavat jo tarkastatettu...
- avustajille
on mute kirjoitti:
ja muut vastaavat jo tarkastatettu...
vein luurin kauppaan tarkistettavaksi ja mikrofoni oli kuin olikin rikki! Eli sain tilalle uuden ja nyt taas toimii! :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945462
- 564191
- 342399
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282218Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331332Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201158T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431051- 221048