mistähän johtuu. Joulunaikaan ostin ihan hyvät kuulokkeet läppärille, jolla "soitan" skype-puheluja. Toimi tähän iltaan asti, nyt kuulen kyllä hyvin kaverin äänen, mutta hän ei minun. Ja kun kokeilin testiä, se ei äänitä puhettani eli mikrofonin asetuksissa jotain vikaa. Mitenkähän löytäisin vian, skype.com sivusto kun on pelkkää englantia. Kiitollinen olen jos joku voisi vähän valottaa asiaa. En usko oikein, että mikrofoni on rikki.
Skypen
5
1003
Vastaukset
- kenn11
mene Työkalut Asetukset Äänilaitteet ja sieltä säädä Ääni sisään ja Ääni ulos. Eli aseta nämä kohdalleen.
- vieläkään
eli ääni sisään asetuksissa on Windows oletus (annoin olla sen) ja se siinä oli alunperinkin. Ääni ulos, siinä kokeilin kaikki kolmea eri vaihtoehtoja vuorotellen tallentaen välillä (windowsin oletus, Speakers ja Realtek Digital Output, mutta ei toimi edelleenkään. Mikä nyt avuksi? Minulla on läppäri jossa Vista kj.
- ettei vain
Luurien johdossa ole mykistyskytkintä (mute), se meinaten vaimentaa mikin.
- on mute
ja muut vastaavat jo tarkastatettu...
- avustajille
on mute kirjoitti:
ja muut vastaavat jo tarkastatettu...
vein luurin kauppaan tarkistettavaksi ja mikrofoni oli kuin olikin rikki! Eli sain tilalle uuden ja nyt taas toimii! :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522047
- 621952
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121495- 611301
- 501269
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit88707Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33688- 40643