Miten pääsen julkisilla kulkuneuvoilla CDG lentokentältä Eiffel Tornille?
CDG->eiffel
4
764
Vastaukset
- treve röv
RATP B; CDG-St Michel/Notre Dame, missä vaihto RATP C, suunta Versailles/StQuentin, jää pois pysäkillä Champs de Mars/Tour Eiffel. Kesto vaihtoineen n. tunti. Bon Voyage!
- vai miten se oli ...
RATP B; CDG-St Michel/Notre Dame, missä vaihto RATP C, suunta Versailles/StQuentin, jää pois pysäkillä Champs de Mars/Tour Eiffel. Kesto vaihtoineen n. tunti. Bon Voyage!
... voisi olettaa että osaat kulkea Pariisissa (ainakin paremmin kuin minä)... eli kyselenpä minäkin ... onko toi RATP B maan alla vai päällä kulkeva (metro vai juna) ? ... ja jos tulen CDG lentoasemalta Louvreen niin käytänkö samaa, vai onko se joku toinen linja ??! ... kiitos - röv
vai miten se oli ... kirjoitti:
... voisi olettaa että osaat kulkea Pariisissa (ainakin paremmin kuin minä)... eli kyselenpä minäkin ... onko toi RATP B maan alla vai päällä kulkeva (metro vai juna) ? ... ja jos tulen CDG lentoasemalta Louvreen niin käytänkö samaa, vai onko se joku toinen linja ??! ... kiitosRATP B; CDG-Chatlet/Les Halles missä vaihto "tavalliseen" metroon, linja 1 suuntana La Defense. Pysäkki Palais Royal/Musee du Louvre.
Keskustassa RATP kulkee maan alla, keskustan ulkopulella maan päällä. - RER..
röv kirjoitti:
RATP B; CDG-Chatlet/Les Halles missä vaihto "tavalliseen" metroon, linja 1 suuntana La Defense. Pysäkki Palais Royal/Musee du Louvre.
Keskustassa RATP kulkee maan alla, keskustan ulkopulella maan päällä.Ratp on Pariisin kaupungin liikennelaitos. Lähijuna on RER. CDG:ltä Chateles-Les Hallesiin kulkee RER B
Metrot merkitään numeroilla esim. M1 ja bussit esim. RATP 20, lähijunat kirjaimella; RER A jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262488- 201889
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51839- 1851766
- 291588
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248