kerroin minulla olevan kylmä
johon Sinä
laita termostaatit isommalle
ja minä
halusin nyt helliä hetkiä
makasit sohvalla
halusin viereesi
Sinä työnsit minut pois
jaa huusit ”kurkku suorana”
Suomi teki maalin
olihan sekin hienoa
mutta...
lihapullat pannulla ruskistui
perunat kiehuivat kattilassa
otit minua vyötäisiltä
hapuilit huuliani
kiersit minua hiplaten
kuin kissa kuumaa puuroa
minä tarjosin Sinulle
muussia ja lihapullia
mutta ne tuliset suudelmat
kätesi kiihkeät liikkeet
vartalosi kietoutuu vartalooni
siitä ja kaikesta muusta
en voi luopua
jaksan odottaa
niitä hetkiä
jolloin ymmärrät minua
mörököllöni
sillä olet osa minua
Mörököllini
8
268
Vastaukset
Kuin elokuvaa,
tapahtumia muillekki jakaa.
Ei oo sohvakaa tyhjänä,
ahastahan siinä.
Kerron.
meilläki sohva kun oli täys,
katsoivat lätkämatsia, isä ja poika,
istui vierekkäin,
rauhallinen poika ylös nous ja
kurkku suorana huus!!!!
Minä shokin sain, katsomaan jäin,
meidän Matti huutaa!!
Nyt jatkoo.
sopiva pari, vakka kanneki tarvitsee,
"Mörökölliini"
eikös tuoki nimi ,,,rakkauest.
Runos herätti
ehkä joskus aheen noist lihapullista,
kiitoss tää elävä kuva piristi..Liisa- kaaru
nuorena kun luin rakkauskertomuksia
niin ei se ole niin helppoa
kuin niissä kerrottiin
niis taidettiin unohtaa arki
mutta piristystä tässä
yritän, huumorin kukka
se on sitten kaunis kukka;)
Sinulle hymyä päivääsi
- Minanoita
Olet runon priimustant!
Onkos ansa parvekkeellas
lauent? Ja saalis tallustellut
suoraan ruokapöytään?
Ootsie kyllä melkoinen
kokki, mutta leipomistaidois
voisit kyllä männä preppauskurssil...
Pakenee tirskuen paikalta
Noita- kaaru
kysyn vaan...hö...nauraa
ja pelaako muistis
edellisen kerran
kehuit lumikuningattaren
kakkuani
ja nyt kun epäonnistun
niin sit siit kuulee
koko kylä
no täytyy jaksaa ymmärtää;)
palveluksessanne:)))
- tomppa2006
...kerrottava, vaikka en tiedä onko eduksi minulle...
Kyllä, minä tunnistin tästä itseni. Ei välttämättä ole suositus luomakunnan kruunuille?
Runosi on hyvin kirjoitettu ja hieno aihevalinta. Kiitän tästä runosta, joka saa hymyilemään.- kaaru
Kaikesta vioista huolimatta, te luomakunnan kruunut olette ihania:)))
- lailla
sekava teksti, aika teennäinen ja väkisin kirjoitetun tuntuinen. Aineksista olisi voinut saada ihan hauskan runon, jos olisi hieman paneuduttu asiaan.
- kaaru
Ei tässä mitään väkisyyttä ollut, tämän sormeni vain kirjoittivat. Piti tehdä toisenlainen, mutta tästä tuli ihan erilainen kuin kirjoittamisen alussa olin tarkoittanut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381