Hei!
Onko kukaan lähdössä Mauritiukselle Le Palmiste hotelliin 4.3.-18.3.2009? Olen mieheni kanssa menossa silloin ja tämä on ensimmäinen kerta Mauritiukselle.
Le Palmiste 4.3.-
8
1279
Vastaukset
- Mauriutukselle..
samaisena ajankohtana, mutta ei samaan hotelliin. Kohteena Grand Baie.
- Maaliskuussa 2009
Mikä teidän hotelli on? Ootteko olleet ennen Mauritiuksella? Meillä oli ensin varattuna Venezuelan matka, mutta vaihdoimme sen tähän. Innolla ja jännityksellä odotan tuota matkaa. Edellisestä matkastamme onkin jo aikaa melkein 4 vuotta!!! Hirveää, kun aika kuluu nopsasti! Grand Baie on samalla suunnalla kuitenkin kuin Le Palmiste.
- aurinkoon..
Maaliskuussa 2009 kirjoitti:
Mikä teidän hotelli on? Ootteko olleet ennen Mauritiuksella? Meillä oli ensin varattuna Venezuelan matka, mutta vaihdoimme sen tähän. Innolla ja jännityksellä odotan tuota matkaa. Edellisestä matkastamme onkin jo aikaa melkein 4 vuotta!!! Hirveää, kun aika kuluu nopsasti! Grand Baie on samalla suunnalla kuitenkin kuin Le Palmiste.
Heippa!
Meilläkin oli ensin matka varattuna Isla De Margaitalle, mut vaihdoimme myös Mauriutukseen, siinä välissä ajattelimme myös dominikaanisisa. =)
Meidän hotelli on Cape Garden.. - Maaliskuussa 2009
aurinkoon.. kirjoitti:
Heippa!
Meilläkin oli ensin matka varattuna Isla De Margaitalle, mut vaihdoimme myös Mauriutukseen, siinä välissä ajattelimme myös dominikaanisisa. =)
Meidän hotelli on Cape Garden..että vaihdoimme oikeaan kohteeseen! Ainakin nyt tuntuu, että vaihto oli oikea päätös! Meillä oli varattuna Tema-kiertomatka. Varmaan siellä olisi nähnyt paljon, mutta tuli kaikenlaista, että aloimme miettiä vaihtoa. Ehkä joskus menemme vileä Venezuelaankin. Yhtäläisyyksiä teillä ja meillä tuossa mielessä :) Millaisella porukalla lähdette? Me lähdemme kahdestaan mieheni kanssa. Mulle voi lähettää meiliäkin, jos haluut...... [email protected]
- matkasta
Maaliskuussa 2009 kirjoitti:
että vaihdoimme oikeaan kohteeseen! Ainakin nyt tuntuu, että vaihto oli oikea päätös! Meillä oli varattuna Tema-kiertomatka. Varmaan siellä olisi nähnyt paljon, mutta tuli kaikenlaista, että aloimme miettiä vaihtoa. Ehkä joskus menemme vileä Venezuelaankin. Yhtäläisyyksiä teillä ja meillä tuossa mielessä :) Millaisella porukalla lähdette? Me lähdemme kahdestaan mieheni kanssa. Mulle voi lähettää meiliäkin, jos haluut...... [email protected]
tulee lämmin ja loistava! =) Me lähdetään kans kahdestaan miehen kanssa, häämatkalle. Melkeen puol vuotta mietittiin kuumeisesti että mihin ja koska lähdetään! ;)
- Maaliskuussa 2009
matkasta kirjoitti:
tulee lämmin ja loistava! =) Me lähdetään kans kahdestaan miehen kanssa, häämatkalle. Melkeen puol vuotta mietittiin kuumeisesti että mihin ja koska lähdetään! ;)
Paljon Onnea teille! Meille tulee tänä vuonna jo.....27v.....kaikkea siihen on sisältynyt. Nyt on tosi ihanaa aikaa, että siinäkin on aihetta tähän matkaan ja täytän maaliskuussa pyöreitä. Aiheita matkaan löytyy:)
- Iris
Hei, La Palmisten kanssa menossa 4.3.
- Maaliskuuss 2009
porukka teitä on menossa? Minä menen kahdestaan mieheni kanssa. Oletteko aikaismmin olleet Mauritiuksella? Me emme ole olleet. Meillä oli varattuna ensin Venezuelan matka, mutta vaihdoimme sen Mauritiukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882