Hei!
Kyselisin mikä käsityölehti on paras mielestänne eli mitä tilaatte? Tarvin vinkkejä koska itse ajattelin tilata jonkun lehden.
Etsisin sellaista lehteä jossa on kattavasti ompelu ja askartelu vinkkejä miksei muitakin vinkkejä mutta nämä ne tärkeimmät harrastukseni.
Käsityö/askartelulehti??
17
2291
Vastaukset
- ompelun innokas
Haluasin tilata, mutta Burda lehden.
Kuka tietää mistä tämän saisi tilata?
Täällä maalla missä asun, ei sitä lehteä saa mistään, vaan Tampereelta asti kävin ostamassa kun muutenkin asioin siellä viikko sitten.
Kävin akateemisessa kirjakaupassa ja sain samalla kuulla että italialainen suosikkinin Boutique on lopetettu Suomessa kokonaan.
Oliskohan niin että Italiassa tykättiin ettei lehteä myydä tarpeeksi paljon Suomessa?
Harmittaa...- sen itse
googlaamalla ja tilasin heti;
http://www.lehtiapaja.fi/Ulkomaiset/Burda Modemagazin, saks[piste]/ - apajasta
sen itse kirjoitti:
googlaamalla ja tilasin heti;
http://www.lehtiapaja.fi/Ulkomaiset/Burda Modemagazin, saks[piste]/Mutta siellä on ihan liian pitkä odotusaika, muistaakseni 2kk ennenkuin edes lähettävät tilauksen eteenpäin. Helpompaa tilata suoraan jos vain kielitaito riittää. Itselläni ei riittänyt, kun tilasin ranskalaisen lehden, Marie Claire Idees. Mielestäni loistava lehti!
- ompelu into
apajasta kirjoitti:
Mutta siellä on ihan liian pitkä odotusaika, muistaakseni 2kk ennenkuin edes lähettävät tilauksen eteenpäin. Helpompaa tilata suoraan jos vain kielitaito riittää. Itselläni ei riittänyt, kun tilasin ranskalaisen lehden, Marie Claire Idees. Mielestäni loistava lehti!
Kokeilin googlata burdaa ja löysin jonkun sivuston mutta
Alhaalla luki ettei sitä voi tilata Saksan ulkopuolelle;
Bestellungen außerhalb Deutschlands sind leider nicht möglich. - tilata myös Saksan ulkopuol...
ompelu into kirjoitti:
Bestellungen außerhalb Deutschlands sind leider nicht möglich.Burdan sivuilta, kohdasta Abo Shop löytyy myös valinta Abos International ja sen takaa sitten seuraava teksti:
"Yes, I would like to subscripe for a non-german edition of Burda Modemagazin.
Ja, ich möchte eine fremdsprachliche Ausgabe des Burda Modemagazins abonnieren."
Tilauksen jälkeen, muistaakseni aika nopeasti, tulee lasku, joka pitää maksaa pikimmiten ja maksun kirjautumisen jälkeen lehti alkaa tulla. Näin ainakin englanninkielisen version kohdalla. - linkki Burdan sivuille
ompelu into kirjoitti:
Bestellungen außerhalb Deutschlands sind leider nicht möglich.Tästä suoraan tilaussivulle: http://www.burdafashion.com/abo
- tilaajaxxx
linkki Burdan sivuille kirjoitti:
Tästä suoraan tilaussivulle: http://www.burdafashion.com/abo
Burda kannattaa tilata ehdottomasti Kukkoselta, edullinen, nopea ja varma toimitus http://www.lehtitstokukkonen.fi/index1.html. La Mia Boutique suoraan täältä, tilaaminen onnistuu eu-maksulla http://hepipressweb.com/cmsen/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=27 . Ja kyllä minä ainakin löysin vielä tammikuun Boutiquen Stoccalta.
- ompelu into
tilaajaxxx kirjoitti:
Burda kannattaa tilata ehdottomasti Kukkoselta, edullinen, nopea ja varma toimitus http://www.lehtitstokukkonen.fi/index1.html. La Mia Boutique suoraan täältä, tilaaminen onnistuu eu-maksulla http://hepipressweb.com/cmsen/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=27 . Ja kyllä minä ainakin löysin vielä tammikuun Boutiquen Stoccalta.
Kiitos tuosta osoitteesta.En ole koskaan tilannut lehtiä internetin kautta, joten tein virheen.
Peruin nyt Burda lehden tilaukseni minkä tein eilen lehtipiste fi; kautta.Se oli 100,50 eu ja Kukkolan kautta vain 61 eu joten aika suuri ero.
Tein nyt tilauksen La Mia Boutique lehdestäkin italiaan.
Ps.Minäkin ostin vielä tammikuun numeron Helsingin Stockmannilta, mutta Tampereella käydessäni sanottiin akateemisessa kirjakaupassa, ettei sitä enää saa ??? - tilaajaxxx
ompelu into kirjoitti:
Kiitos tuosta osoitteesta.En ole koskaan tilannut lehtiä internetin kautta, joten tein virheen.
Peruin nyt Burda lehden tilaukseni minkä tein eilen lehtipiste fi; kautta.Se oli 100,50 eu ja Kukkolan kautta vain 61 eu joten aika suuri ero.
Tein nyt tilauksen La Mia Boutique lehdestäkin italiaan.
Ps.Minäkin ostin vielä tammikuun numeron Helsingin Stockmannilta, mutta Tampereella käydessäni sanottiin akateemisessa kirjakaupassa, ettei sitä enää saa ???Hyvä, kun oli apua. Samalla kaavavalla mulla meni aikoinani Burda, ensin Apajan kautta, sitten peruutus ja Kukkoselle ;D. Kerropas nyt mulle kuinka tuon faxin lähettämisen Boutiquelle teit. Mä olen pari päivää pähkäillyt onnistuuko se tietokoneella jotenkin? Mulla on käytössä win2000, xp ja vista.
- ompelu into
tilaajaxxx kirjoitti:
Hyvä, kun oli apua. Samalla kaavavalla mulla meni aikoinani Burda, ensin Apajan kautta, sitten peruutus ja Kukkoselle ;D. Kerropas nyt mulle kuinka tuon faxin lähettämisen Boutiquelle teit. Mä olen pari päivää pähkäillyt onnistuuko se tietokoneella jotenkin? Mulla on käytössä win2000, xp ja vista.
En ole vielä saanut vastausta Boutiquen tilauksesta.Tein sen välttävällä italiankielen taidollani suoraa email osoitteeseen.
Osoitekin oli vaihtunut!
Katsotaan miten se faxaaminen tapahtuu.
Tuo Hakolan sivusto on vaikea,en saanut vielä tilaustani läpi.
Palaan asiaan! - tilaajaxxx
ompelu into kirjoitti:
En ole vielä saanut vastausta Boutiquen tilauksesta.Tein sen välttävällä italiankielen taidollani suoraa email osoitteeseen.
Osoitekin oli vaihtunut!
Katsotaan miten se faxaaminen tapahtuu.
Tuo Hakolan sivusto on vaikea,en saanut vielä tilaustani läpi.
Palaan asiaan!Minäkin laitoin eilen viestiä Boutiquesta, tosin englanniksi. Laitan myös vastauksen tänne, jos sellaisen saan...kysyin mahdollisuutta lähettää maksutiedot sähköpostitse.
- jos muistetaan
tilaajaxxx kirjoitti:
Minäkin laitoin eilen viestiä Boutiquesta, tosin englanniksi. Laitan myös vastauksen tänne, jos sellaisen saan...kysyin mahdollisuutta lähettää maksutiedot sähköpostitse.
Olisi tosiaan kiva jos joku myöskin viitsisi vastata alkuperäiseen kysymykseen :)
jos muistetaan kirjoitti:
Olisi tosiaan kiva jos joku myöskin viitsisi vastata alkuperäiseen kysymykseen :)
En ainakaan tilaisi Askartelulehteä tai Sinä Osaat -lehteä. Kumpikin ilmestyy miten sattuu. Suomalaisista lehdistä ehkä Ihana on tällä hetkellä paras, välillä Taikakin yllättää.
- ainulotta
***************** kirjoitti:
En ainakaan tilaisi Askartelulehteä tai Sinä Osaat -lehteä. Kumpikin ilmestyy miten sattuu. Suomalaisista lehdistä ehkä Ihana on tällä hetkellä paras, välillä Taikakin yllättää.
Mie kans tykkään tuosta Ihana-lehdestä ja välillä ostan Taikaa....suuri käsityölehtikin tulee, mutta on alkanut tympiä neulomisohjeet kun niitä on niin paljon ja on vähän tätimäisempi.Kaipaisin vähän nuorennusta siihen lehteen...
- ompelu into
tilaajaxxx kirjoitti:
Minäkin laitoin eilen viestiä Boutiquesta, tosin englanniksi. Laitan myös vastauksen tänne, jos sellaisen saan...kysyin mahdollisuutta lähettää maksutiedot sähköpostitse.
En ole vieläkään saanut vastausta Boutiquen toimituksesta.
Laitoin viestin viime perjantainaja ihmettelen
haluavatko ollenkaan lähettää tänne Suomeen?
Oletko saanut mitään postia sieltä? - tilaajaxxx
ompelu into kirjoitti:
En ole vieläkään saanut vastausta Boutiquen toimituksesta.
Laitoin viestin viime perjantainaja ihmettelen
haluavatko ollenkaan lähettää tänne Suomeen?
Oletko saanut mitään postia sieltä?Ei ole minullekaan tullut vastausta, laitoin viestin viime torstaina. Onnistuin selvittämään, että pystyn lähettämään faxin kotikoneella, mutta hieman mietityttää tilaaminen, kun eivät edes s.posteihin vastaa.
- tähti
Minulle tulee tällä hetkellä kauneimmat käsityöt lehti(neulontaa,virkkausta,kirjontaa) ja suuri käsityölehti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553723- 312134
- 402034
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171711Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401522Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251472- 791423
- 1371154
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221113