Olin pimeässä huoneessa koulun takaosassa

Neverlife - Mind

’’Olin pimeässä huoneessa koulun takaosassa’’

No kaikki alkoi siitä kun olin koulussa kolmannella. Olin ennen perus oppilas jota ei kiusattu enkä manipuloinut ketään kun yhtäkkiä kaikki musteni. Kaikki ympärilläni alkoi kiusata minua perättömillä asioilla joka ei ollut minusta tietenkään mukavaa. Aloin harrastamaan nyrkkeilyä jotta voisin kostaa sille joka aloitti nämä juorut. Aioin hakata hänet kunnes tapasin hänet hän tuli ruokalassa vastaan ja sanoi: Hei johon vastasin samalla tavalla Mitä kuuluu? Hän kysyi. Ei tässä mitään ihmeempää. vastasin. Hän oli elämäni täyttymys aloin olemaan enemmän ja enemmän hänen seurassaan kunnes tuli kysymys ALAKKO? Hän vastasi kyllä ja olimme onnellinen nuoripari. Olimme joka päivä joko hänen tai minun luonani. Mutta hän ei vaikuttanut siihen että lopettaisin nyrkkeilyn kehityin, ja kehityin treeni treeniltä päivä päivältä kuukausi kuukaudelta kunnes jouduin tappeluun koulussa. Hän oli yksi kovanaamoista luokallamme hän luuli että oli paras kun harrasti judoa. Hän hallitsi ensin mutta pääsin hänen otteistaan pois ja alkoi ’’turpaan veto’’. Kaikki katselivat ihmeissään minun tappelu taitojani ja kovanaama pyysi armoa. Siinä samassa se oikea tuli väliin, ja huusi: Lopettakaa toi tappelu tämä on aivan tyhmää isot pojat tappelemassa, ja mikä tämän aloitti se kuuluisa haukkuma nimi HOMO, vai muuten vain tappelette. Tappelu loppui siihen paikkaan, ja kaikki tuli kysymään missä olet oppinut tappelemaan? Vastasin siihen: Nyrkkeily salilla. Iltapäivällä koulun jälkeen menin taas tyttöystäväni luo, ja juttelimme tappelusta: Miksi menit tappelemaan kovanaaman kanssa? En mennyt vaan hän tuli tappelemaan kanssani. Siinä samassa kuului ovikellon kilinä hän meni avaamaan, ja siellä oli kovanaama. Kovanaama sanoi: Heippa rakas onko täällä muita? On hän sanoi. Kuuntelin vähän aikaan, ja lähdin, ja sanoin: Ei enää kun lähden tule koulun takahuoneeseen 14:00 jos uskallat. Illalla harjoittelin nyrkkeily salilla 21:00 asti jonka jälkeen Sali meni kiinni jatkoin vajaan puolituntia kotona, ja söin iltapalan. Yöllä näin unta tappelusta että hävisin kun hän tuli heräsin kellon soittoon 6:00. Keitin kahvit, ja harjoittelin tunnin. Lähdin kouluun 8:00 koska koulu alkoi 8:15. Koulussa kello läheni kahta, ja kello soi koulu oli päättynyt menin suorinta tietä koulun takahuoneeseen. Olin pimeässä huoneessa koulun takaosassa kunnes ovi aukesi Kovanaama, ja hän tuli. Kovanaama kysyi: Oletko valmis saamaan turpaan. Vastasin: Olen mutta sinä olet se joka saa turpaa. Tappelu alkoi sain muutaman hyvän iskun lyötyä häneen mutta sitten tuli takaisku aloin miettimään minun ja ex-tyttöystäväni yhteisiä hetkiä. Hän löi minua muutaman kerran naamaan sitten kokosin itseni. Löin ratkaisevan lyönnin Kovanaama kaatui maahan ja vuosi verta. Kysyin Ex-tyttöystävältä: Miksi petit minut ? En tiedä hän vastasi. Mutta nyt t-ä-m-ä o-n LOPPU HUORA! Pari päivää sen jälkeen löysin uuden ja minua ei kiusata enää.

2009-01-22

Kommentteja saa lähettää mutta ei kiitos haukkumis viestejä antakaa vinkkejä olen vasta aloittelija :)

0

3732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        27
        1878
      2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        23
        1818
      3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        118
        1799
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        70
        1577
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        60
        1432
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        20
        1246
      7. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        37
        1153
      8. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        38
        1132
      9. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        11
        1128
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        10
        1127
      Aihe