saunassa tapahtui

Vesa

Tyttöystäväni Päivin äiti oli kutsunut meidät syömään lauantai-iltana. Päivi olisi halunnut lähteä juhlimaan ulos, mutta minä halusin syödä Pirkon herkullista ruokaa. Hän lupasi laittaa palapaistia.
Toin tuliaisiksi kukkia ja pullon hyvää punaviiniä. Päivi suuteli minua kiihkeästi jo eteisessä kun riisuin takkia päältäni. Menimme keittiöön kukkien ja viinin kanssa. Pirkko puuhasi hellan ääressä.
Hän kääntyi tervehtimään iloisena. Halasimme ja hän antoi poskelle suukon.
-   Ihanaa kun olette illan kanssani ja saan laittaa teille hyvää ruokaa.
Pirkko on pirteä ja aina iloinen nainen, muutaman vuoden yli 50 vuotta. Hän on hieman pyöreä, mutta minusta oikein naisellisella tavalla. Olen salaa ihaillut hänen isoja rintojaan ja ajatellut, että
niitä olisi ihana päästä hyväilemään. Nytkin kun hän halasi ja rutisti minua vasten itseään tunsin pehmeät rinnat.
-   Tässä menee vielä hetki ennen kuin ruoka on valmis. Halusitteko mennä saunaan ennen ruokaa? Pirkko kysyi meiltä.
-   Haluatko sinä Vesa? kysyi Päivi
-   Voisimmehan mennä, vastasin
Istuimme Päivin kanssa lauteilla ja juttelimme kaikkea. Välillä heitin lisää löylyä ja välillä suutelimme. Päivin suudelmat olivat niin ihania ja kiihottavia, että minulla kalu oli hieman jäykkänä koko ajan. Päivi meni suihkuun ja minä jäin löylyyn. Kävin selälleni ja nautin pehmeistä löylyistä. Kuulin pesuhuoneen puolelta, että Pirkko puhui Päivin kanssa jotain. Luulin, että tuli sanomaan ruoan olevan valmiina. Suljin silmät ja odottelin, että suihku vapautuu. Saunan ovi kävi ja luulin Päivin tulleen saunaan. Hetken päästä ovi avautui uudelleen ja Päivi sanoi, että teepäs Vesa tilaa naiskauneudelle. Avasin silmäni ja näin, että Pirkko istui lauteilla jalkopäässäni ja Päivi seisoi ovensuussa.
-   Eihän haittaa, että tungin kanssanne saunaan? kysyi Pirkko hymyillen
-   En tietenkään, vastasin ja nousin istumaan
Päivi tuli istumaan toiselle puolelle. Heitin vettä kiukaalle ja istuin vähän nolona. Pirkko ja Päivi juttelivat keskenään kuin minua ei olisi ollutkaan. Katselin heitä ja Pirkko varmaan huomasi, että katseeni viipyi hänen rinnoissaan. Ne olivat kauniit ja isot, lepäsivät vatsan päällä. Punaiset nännit olivat napakat. Päivillä ne tulivat isoiksi kun niitä hyväili tai imi.
Päivi sanoi, että menee jo pesulle ja nousi. Hän meni varovasti editseni, mutta pysähtyi eteeni ja kumartui antamaan suudelmaa. Sivusilmällä näin, että Pirkko siirtyi istumaan seinää vasten ja nosti jalat koukkuun ylälauteille. Päivi työnsi kieltään suuhuni. Vastasin suudelmiin välittämättä enää Pirkosta. Päivin käsi kulki vartalollani. Kaluni alkoi paisua ja kovettua, en voinut vastustaa hyvän olon tunnetta. Päivi otti kullistani kiinni ja hyväili sitä hellästi. Yhtäkkiä hän sanoi, että on niin kuuma, täyty mennä suihkuun.
Jäimme Pirkon kanssa saunaan. Minulla kulli seisoi isona ja kovana ja hän istui jalat koukussa. Tumman karvoituksen alta näkyi tumma viiva. Katsoin hänen jalkoväliin ja kiihotuin vain lisää. Hän avasi hieman jalkojaan ja pillu avautui hieman. Otin kullistani ja aloin runkata, olin niin kiimassa.
-   Anna minä, Pirkko sanoi, ja alkoi hyväillä kulliani.
-   Jos Päivi tulee, yritin vastustella
-   Ei se panen pahakseen, jos äitikin saa vähän maistaa isoa kalua, hän vastasi
-   Suihku on vapaa, ilmoitti Päivi taas
-   Mennään pesulle, Pirkko sanoi ja nousi
Menin perästä pesuhuoneen puolelle ja kullini seisoi edelleen täydessä tanassa.
Päivi katsoi sitä ja hymyili, varmaan arvasi, mitä saunassa tapahtui. Pirkko pyysi minua pesemään selkäänsä. Hän nojasi seinää vasten, ja minä aloin pestä selkää. Päivi katseli vieressä ja nauroi, että edestä pitää pestä myös. Otin lisää saippuaa ja pesin kainalot ja varovasti siirryin rinnoille. Ne olivat ihanan pehmeät ja niin isot. Nännit tuntuivat ihanan kovilta ja isoilta. Pirkko alkoi huokailla. Hän työnsi takapuoltaan minua kohti ja pyöritti sitä kulliani vasten. Minulla seisoi pian taas kovana.
Päivi katseli vierestä kun hänen äitinsä hieroi takapuoltaan kulliani vasten. Päivi otti kullistani kiinni ja alkoi ohjata sitä Pirkon pilluun. Pirkko pyllisti lisää ja Päivi työni kulliani sisään. Tuntui tosi kiihottavalta. Sain työnnettyä kullin pohjaan, mutta naiminen oli hankalaa siinä asennossa. Päivi laittoi pyyhkeen lattialle ja sanoi äidilleen, että käy tuohon, Vesa työntää takaapäin, se tuntuu ihanalle. Pirkko meni pyyhkeen päälle ja pyllisti minulle. Pyöreiden pakaroiden välissä avautui ihana pillu. Kävin hänen taakseen ja työnsin kullini sisään. Nyt naiminen tuntui hyvältä. Työnsin kulliani edestakaisin yhä kiihkeämmin. Pirkko voihki äänekkäästi ja pyöritti takapuoltaan villisti. Minulla alkoi orgasmi kasvaa, en voinut pidätellä ja laukesin voimalla Pirkon sisään. Vartaloni nytkähteli rajusti orgasmin voimasta.
-   Ihanaa kulta, sanoi Pirkko ja suuteli minua suoraan suulle
-   Pestään nyt loppuun ja mennään syömään ennen kuin ruoka ihan jäähtyy
Menimme Päivin huoneeseen kuivaamaan ja pukeutumaan. En osannut sanoa tai kysyä häneltä mitään saunomiseen liittyen. Hän oli ihan kuin mitään ei olisikaan tapahtunut. Olimme valmiit ja avasin oven. Päivi meni ohitseni ja antoi hellän suudelman ja sanoi:
-   Saat luvan hoidella minutkin tänä yönä
-   Totta kai, ethän pahastunut?
-   En ollenkaan, kiihotuin. – Ja saat nähdä, että äitikin haluaa lisää

0

29271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 154
        4453
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        115
        4040
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        25
        2720
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        28
        1901
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        23
        1764
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        15
        1659
      7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        21
        1643
      8. Hermo mennyt sotealueeseen?

        Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
        70 plus
        91
        1571
      9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        30
        1553
      10. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        18
        1511
      Aihe