Hei
Tyttöni oli kesällä pahassa hirvikolarissa. Hän loukkaantui erittäin pahasti. Tänä päivänäkin hän vain makaa terveyskeskuksessa tiedottomana. Hän oli menosssa Provinssi rockkiin kun auton eteen juoksi hirvi. Tyttöni pää sai iskuja.Lääkärit eivät ole antaneet mitään toiveita. tyttöni sydän oli pysähtynyt kun ambulanssi tuli paikalle, aivot olivat liian kauan ilman happea. Surullista on katsoa omaa lasta ja kun ei voi tehdä mitään. Antaisin mitä tahansa , jos saisin sen iloisen ja rakkaan tyttöni takaisin. Ottaisin hänet vaikka vammaisena kunhan olis edes mahdollisuus pitää kotona. Vihaan noita hirviä. Olen miettiny ja kysyny monet kerrat MIKSI?????
Tyttöni rakas Onnettomuudessa
31
6197
Vastaukset
- ...
otan osaa.. tuollaista on aina ikävä kuulla :((
minkä ikäinen tyttösi on?- Äiti
Tyttöni täytti lokakuussa 21-v
- ikävää
Äiti kirjoitti:
Tyttöni täytti lokakuussa 21-v
Oliko muita kavereita mukana kolarissa,ajoiko tyttäresi vai oliko matkustajana,kuinka muille kenties kävi selvisivätkä vähemmällä.
- Äiti
ikävää kirjoitti:
Oliko muita kavereita mukana kolarissa,ajoiko tyttäresi vai oliko matkustajana,kuinka muille kenties kävi selvisivätkä vähemmällä.
Tyttöni poikakaveri ajoi autoa ja takana istui lisäksi yksi poika. Kummallekaan pojalle ei tullu pieniä mustelmia pahempaa. tyttöni poikakaverin reagointi on ollut jotain kummallista, vaikka ymmärrän et hän joutui näkemään pahimman yrittäessään elvyttää tyttöäni. Hän kävi alussa 2 kertaa sairaalassa katsomassa, mutta sen jälkeen ei ole kysynyt edes miten tyttöni voi. Yritin soittaa hänelle kerran mut ei ollut täs maailmassa niipä olen antanu hänen olla. (ei ollut minun toive vävy)Tänään kävin tytölleni kertomassa kaikkia asioita, ja minusta tuntui kuin kädessä olis ollut puristusta kun pidin kiini, ai kuinka oli siitäkin vähästä onnellinen. Toivottavasti tyttöni kuulee edes ääneni ja tunnistaa tutuksi.Iltasin tämä ikävä aina on pahinta, kun asettuu paikalle.
- Nainen
En voi edes kuvitella miltä Sinusta tuntuu tyttäresi vuoksi.Elämässä tapahtuu asioita,jotka eivät ole ennakoitavissa ja meidän päätettävissämme.Älä syyllistä itseäsi,tapahtuneelle ei voi mitään ja Sinun on pakko suunnata tulevaisuuteen.Olen itse sairaanhoitaja ja vakaasti sitä mieltä,että juttele tyttärellesi, koskettele häntä;hän kyllä tunnistaa äitinsä vaikkei pystykään Sinulle vastaamaan.Minun isäni ja veljeni sairastavat syöpää ja äitikin on monisairas-alkuun kyselin,miksi tällaista pitää sattua heille,itse olisin jaksanut paremmin nuo sairaudet ja niin edelleen.Mutta olen yrittänyt ymmärtää kovimman kautta, että tapahtumia tulee eteen ja niille ei vain voi mitään.Voimia Sinulle,Sinun on pidettävä huoli myös itsestäsi.
- *Annabell*
En voi kuvitellakaan miltä sinusta tuntuu..
Otan osaa..Muista rukoilla tyttäresi puolesta, puhua hänelle.Kertoa että rakastat ja välität.
Tyttäresi poikaystävä, olisiko shokki, tai itsensä syyllistäminen?Jos hän kerran ajoi, ehkä hän tuntee syyllisyyttä, eikä uskalla kohdata sinua, koska pelkää, että syyttäisit häntä.
Koeta jaksaa.Toivottavasti tyttäresi selviää. - äiti
vietimme tyttömme luona jouluaattoa.Tyttömme on nyt ollut reilu puoli vuotta petissä. Kyl oli surullista katsoa tyttöä vuoteeseen. Kysymys miksi nuori ihminen tässä? Terveyskeskus oli järjestäny kivan aaton. Joulupukki vieraili. Kaikkien lahjoen sijaan toivoisin, että saisin tyttöni kotiin. Toivon ,että ihme tapahtuis.Tämä joulu ei tuntunu itsestä ilon juhlalta, mutta minun on jaksettava tyttöni pikkuveljille pitää elämää yllä, vaikka sydän sisällä itkee.Toivotan kaikille rauhaista joulua.
- Minsku
Surullista,kun niin rakas ihminen,kuin oma lapsi ei voi viettää joulua kotona.
Onko tyttäresi minkä ikäinen?
Tuntuu pahalta ajatella,että ette voi viettää tyttönne kanssa joulua kotona.Itsekkin olin keväällä liikenneonnettomuudessa,joten ymmärrän teitä.Voit lukea onnettomuudesta,jutusta Unohdanko koskaan.
Haluan Toivottaa Lämmintä ja Rauhallista Joulua teille kaikille eteenkin tyttärellesi,vaikka en tunne häntä.Jaksamisia teille ja toivottavasti saatte vielä viettää yhteisiä jouluja tyttärenne kanssa monia.
Lämmin halaus teille. - äiti
Minsku kirjoitti:
Surullista,kun niin rakas ihminen,kuin oma lapsi ei voi viettää joulua kotona.
Onko tyttäresi minkä ikäinen?
Tuntuu pahalta ajatella,että ette voi viettää tyttönne kanssa joulua kotona.Itsekkin olin keväällä liikenneonnettomuudessa,joten ymmärrän teitä.Voit lukea onnettomuudesta,jutusta Unohdanko koskaan.
Haluan Toivottaa Lämmintä ja Rauhallista Joulua teille kaikille eteenkin tyttärellesi,vaikka en tunne häntä.Jaksamisia teille ja toivottavasti saatte vielä viettää yhteisiä jouluja tyttärenne kanssa monia.
Lämmin halaus teille.tyttöni täytti lokakuussa 21 vuotta. Olen puolivuotta eläny kuin kone päivä kerrallaan eteenpäin. Monet pikkumurheet ovat menettäneet merkityksen. Kaipaus on pahinta illalla kun asettuu paikalleen. Mutta se on vastaanotettava mitä sitten tapahtuukin elämässä.
- Ihme
äiti kirjoitti:
tyttöni täytti lokakuussa 21 vuotta. Olen puolivuotta eläny kuin kone päivä kerrallaan eteenpäin. Monet pikkumurheet ovat menettäneet merkityksen. Kaipaus on pahinta illalla kun asettuu paikalleen. Mutta se on vastaanotettava mitä sitten tapahtuukin elämässä.
Oikein paljon jaksamista sinulle nuoren tytön äidille. Kaikki haluamme tuoda sinulle toivoa ja uskoa vielä tähän vaikeeseen tilanteeseen.
Pidä itsestäsi huolta ja vaikka tilanne tuntuu toivottomalta, niin ihmeitäkin tapahtuu, olen tämän myös omin silmin nähnyt.
sukulaiseni makasi vaikean syöpäsairauden uuvuttamana tajuttomana muutama vuosi sitten sairaalassa, eikä lääkärit enää antaneet mitään toivoa. Viime kesänä tapapsin torilla tämän sukulaismiehen kesäkahvien merkeissä. En tiedä miten tämä ihme tapahtui, mutta hän selvisi tuosta koettelemuksesta.
Voimia sinulle hyvä nainen. Vain toivo paremmasta voi meitä halpottaa ja lohduttaa. - äiti
Ihme kirjoitti:
Oikein paljon jaksamista sinulle nuoren tytön äidille. Kaikki haluamme tuoda sinulle toivoa ja uskoa vielä tähän vaikeeseen tilanteeseen.
Pidä itsestäsi huolta ja vaikka tilanne tuntuu toivottomalta, niin ihmeitäkin tapahtuu, olen tämän myös omin silmin nähnyt.
sukulaiseni makasi vaikean syöpäsairauden uuvuttamana tajuttomana muutama vuosi sitten sairaalassa, eikä lääkärit enää antaneet mitään toivoa. Viime kesänä tapapsin torilla tämän sukulaismiehen kesäkahvien merkeissä. En tiedä miten tämä ihme tapahtui, mutta hän selvisi tuosta koettelemuksesta.
Voimia sinulle hyvä nainen. Vain toivo paremmasta voi meitä halpottaa ja lohduttaa.Kiitos kaikille teille. Minä itse toivon ihmeen tapahtumista. Onnettomuuden jälkeen uskoni on saanut niin pahoja kolauksia. Monet kerrat uskoin tyttöni selviävän, mutta kun kuuli mikä on lääkäreiden kanta tyttöni selviytymiseen sitä tuli kolisten alas ja oma usko horjui koska pettymys lyö vasten kasvoja aina vain rajummin. Mutta minä olen päättäny nauttia näistä hetkistä mitkä voin viettää tyttöni kanssa, vaikka se olisi istumista terveyskeskuksessa sängyn vierellä vuosia. Hyvää uuttavuotta kaikille.
- äiti
Ihme kirjoitti:
Voimia sinulle hyvä nainen. Vain toivo paremmasta voi meitä halpottaa ja lohduttaa.Voi kuinka paljon olen itkeny tänään. kaikki pyörii yhtä kehää. Jaksaminen ottaa voimille. Sanat jolla minut saadaan iskettyä maahan. Sanat kun sanoo lääkäri. En olisi halunnut kuulla näin. Siispä kysynkin jos joku hoitohenkilö lukee onko lääkärillä oikus sanoa näin. Kun kysyin eikö tyttöni päätä voitais kuvata jotta näkisin onko mitään muutosta tapahtunut aivosoluissa tokaisi lääkäri ,että hän on kasvi vuoteessa eikä mitään ole muuttunut miksi pitäs kuvata. Vois kai sitä hienotunteisemmin asian ilmaista?
- Minsku
äiti kirjoitti:
Voi kuinka paljon olen itkeny tänään. kaikki pyörii yhtä kehää. Jaksaminen ottaa voimille. Sanat jolla minut saadaan iskettyä maahan. Sanat kun sanoo lääkäri. En olisi halunnut kuulla näin. Siispä kysynkin jos joku hoitohenkilö lukee onko lääkärillä oikus sanoa näin. Kun kysyin eikö tyttöni päätä voitais kuvata jotta näkisin onko mitään muutosta tapahtunut aivosoluissa tokaisi lääkäri ,että hän on kasvi vuoteessa eikä mitään ole muuttunut miksi pitäs kuvata. Vois kai sitä hienotunteisemmin asian ilmaista?
Että lääkäri voi sanoa,tuolla tavalla.Olisi kyllä voinut esittää asian eri tavalla,vaikka edes suostua pyyntösi.Pitäisi lääkäreiden osata kohdata tyttäresi lähimmät ihmiset kohteliaammin.
Minä aloitin opiskelut maanantaina,"kokeilen kepillä jäätä",siis että kestääkö olkapääni edelleen tehdä siivoustyötä.Aloitin laitoshuoltajan ammattitutkinnon loppuun suorittamisen,minulla on osa tutkinto jo.Yritän samalla piristää mieltä,vaikka se kolari "kummittelee" vieläkin mielessäni.Olen saanut muutamia uusia ystäviä,joille olen voinut kertoa onnettomuudesta,he ymmärtävät että en pysty unohtamaan sitä.
Sinulle äiti toivon jaksamisia,anna itkun vain tulla,se ei ole mikään häpeä,ymmärrän täysin sinua.Varsinkin ,kun se lääkärikin on noin tylysti antanut vastauksen pyyntösi. =( - s-hoitaja
äiti kirjoitti:
Voi kuinka paljon olen itkeny tänään. kaikki pyörii yhtä kehää. Jaksaminen ottaa voimille. Sanat jolla minut saadaan iskettyä maahan. Sanat kun sanoo lääkäri. En olisi halunnut kuulla näin. Siispä kysynkin jos joku hoitohenkilö lukee onko lääkärillä oikus sanoa näin. Kun kysyin eikö tyttöni päätä voitais kuvata jotta näkisin onko mitään muutosta tapahtunut aivosoluissa tokaisi lääkäri ,että hän on kasvi vuoteessa eikä mitään ole muuttunut miksi pitäs kuvata. Vois kai sitä hienotunteisemmin asian ilmaista?
missään nimessä voi lääkäri puhua noin,vaikkakin pitävät itseään puolijumalina.
Alan ihmisenä tiedän että kannattaa polkea jalkaa,vaatia ja huutaa,uhkailla jos ei mitää tapahdu-vain näillä keinoilla voi taata läheiselleen hyvän hoidon.
Oma siskoni kuoli auto-onnettomuudessa 10 vuotta sitten.Kipu vaimenee,ei koskaan katoa.
Onko aivosähkökäyrässä mitään?Tai muutoksia?
Toivon kovasti että ihme sinulle ja tytöllesi tapahtuisi,saisit hänet takaisin.
Niin monina päivinä kävin minäkin kauppaa,josko sisareni olisi edes jäänut henkiin ja ihmeen kaupalla joskus herännyt.
Voimia kevääseen.. - äiti
s-hoitaja kirjoitti:
missään nimessä voi lääkäri puhua noin,vaikkakin pitävät itseään puolijumalina.
Alan ihmisenä tiedän että kannattaa polkea jalkaa,vaatia ja huutaa,uhkailla jos ei mitää tapahdu-vain näillä keinoilla voi taata läheiselleen hyvän hoidon.
Oma siskoni kuoli auto-onnettomuudessa 10 vuotta sitten.Kipu vaimenee,ei koskaan katoa.
Onko aivosähkökäyrässä mitään?Tai muutoksia?
Toivon kovasti että ihme sinulle ja tytöllesi tapahtuisi,saisit hänet takaisin.
Niin monina päivinä kävin minäkin kauppaa,josko sisareni olisi edes jäänut henkiin ja ihmeen kaupalla joskus herännyt.
Voimia kevääseen..tytöltäni on viimeksi otettu sähkökäyrä elokuussa , mutta kun minusta itsestäni tuntuu että hän on sanoisin paljon tullut sieltä mitä oli kesällä. toki minä olen nähnyt kuvat oyk:ssa nuori erittäin asiallinen lääkäri näytti kuvat päästä ja kertoi tosiasiat miten pahasti tuhoutunutta aivojen alue on. Pyysin nyt tyttöä hoitavalta lääkäriltä että olis otettu aivosähkökäyrä johon hän kylmästi totes ei ole aihetta. Täs yks päivä kun juttelin tytölleni ihan hänellä kyyneleet vieri, se oli minullekin uutta koska hänellä ei ole aikaisemmin ollut tunneilmaisua. kysyinkin hoitajilta onko he huomanneet samaa. Oli huomattu kerran.Ne on pieniä, mutta minulle kaikki mitä tyttöni vain hiukan näyttää on iso asia. Olen kiitollinen että sain pitää tyttöni en tiedä olisinko kestänny menetystä. Raskasta ja surullista se on iltaisin lähteä ja jättää tyttö terveyskeskuksen petiin, mutta rukoilen ja toivon aina paremmasta huomisesta.olen nyt vähemmän kirjoitellut tänne kun laitan tähän tekstiä itku pääsee, mutta koen kirjoittamisen helpottavan. Olen itse jaksanu opiskella ja pitää huolta tyttöni pikkuveljistä.
- äiti
Minsku kirjoitti:
Että lääkäri voi sanoa,tuolla tavalla.Olisi kyllä voinut esittää asian eri tavalla,vaikka edes suostua pyyntösi.Pitäisi lääkäreiden osata kohdata tyttäresi lähimmät ihmiset kohteliaammin.
Minä aloitin opiskelut maanantaina,"kokeilen kepillä jäätä",siis että kestääkö olkapääni edelleen tehdä siivoustyötä.Aloitin laitoshuoltajan ammattitutkinnon loppuun suorittamisen,minulla on osa tutkinto jo.Yritän samalla piristää mieltä,vaikka se kolari "kummittelee" vieläkin mielessäni.Olen saanut muutamia uusia ystäviä,joille olen voinut kertoa onnettomuudesta,he ymmärtävät että en pysty unohtamaan sitä.
Sinulle äiti toivon jaksamisia,anna itkun vain tulla,se ei ole mikään häpeä,ymmärrän täysin sinua.Varsinkin ,kun se lääkärikin on noin tylysti antanut vastauksen pyyntösi. =(sinulle Minsku. Olen lukenu viestisi silloin kun kirjoitit helmikuun alussa, mutta jotenkin ollut saamaton kirjoittamaan itse. Sinä olet eläny minun mukana, vaikka ei sinullakaan helppoa ole ollut.Minäkin opiskelen kohta on toinen vuosi takana jäljellä yksi ja sit valmistun Atk alalle. Voimia tämä vuosi on opiskelussa kysynyt mutta olen selvennyt hyvin opiskelusta.Toivottavasti sinä voit suorittaa opintosi loppuun
- Tiuku
Hei!
Ensiksi tahdon sanoa "Äidille": Pysy vahvana ja älä luovuta!
Vanhempani joutuivat 2002 uutenavuonna aika outoon onnettomuuteen: Kaksi hevosta juoksi pimeässä, katuvalottomassa maantiellä (raj.80 km/h) suoraan vanhempieni auton eteen. Onneksi isäni oli kokenut kuljettaja ja onnistui väistämään hevosia siten, että kumpikaan vanhemmistani ei loukkaantunut ja hevosille tuli vain pieniä pintanaarmuja.
Auto oli kuitenkin aika pahan näköinen, vaikka pahoilta kolhuilta oli vältytty!
Lopputuloksena oli se että tien vieressä sijaitsevan kahden hevosen tallin omistajan 4 vuotias poika oli päästänyt hevoset vapaaksi.
Kerroin tämän teille siksi, että jos kuljettajana olisi ollut sillä hetkellä vaikkapa minä en olisi onnistunut väistämään hevosia/hirviä onnistuneesti.
... JA VAARA VOI TULLA YLLÄTTÄVÄLTÄ TAHOLTA! - äiti
minuun sattui 19.3 sattunut linja-auto onnettomuus. Monet äidit ja isät menettivät lapsensa.Tiedän Teidän omaisten tuskan. Sitä ei voi käsittää kuin sellainen ihminen, joka sen joutuu itse kohtaamaan. Minä saan onneksi käydä tyttöni luona terveyskeskuksessa. Toivon Teille kaikille jaksamista voimia. Elämän on vain jatkuttava niin pahalta kuin se tuntuukin ilman Rakkaita.
- Minsku
Mitä teille kuuluu? Miten kevät on alkanut,miten tyttäresi voi?
Minulla on tämä kevät alkanut surullisissa merkeissä,äitini nukkui pois 10.3.
Minulla on tosi raskasta,tuntuu kuin olisi raskas kivi sydämmellä.Äitini olisi tänä kesänä täyttänyt 60-vuotta.
Kerro kuulumisia tyttärestäsi ja itsestäsi miten voit.- Äiti
Osanottoni sinun murheeseen. Surullista
Olen kaivannut sinun kirjoituksia ja ihmetellyt missä olet.
Tyttöni on edelleen samassa tilassa ei muutosta.
Raskasta aikaa tämä on. Mun on niin kurja olo aina sen jälkeen kun tulen tyttöni luota. Tekee todella pahaa ajatella ettei tyttöni ehkä selviä koskaan. Minä uskon ihmeeseen vaikka lääkäri aina tyrmää minut.Tässä kuussa tulee 10 kk onnettomuudesta.
Olen kuitenkin onnellinen, että saan pitää tyttöni. En ole valmis luopumaan hänestä.
Itse olen opiskellut toisen vuoden kohta loppuun, yksi olis jäljellä. Opiskeluni on sujunut hyvin kaikesta huolimatta.
Paljon olen kyyneleitä vuodattanu. Ja kysyny miks. Pahaa minulla teki Konninkankaan onnettomuus. Tiedän sen tuskan mitä omaiset ovat joutuneet kokemaan. Moni heistä menetti rakkaimpansa lopullisesti.
Toivon sinulle Minsku jaksamista surussasi.
Sairastiko äitisi vai oliko hänen poislähtö yllätys?
Hyvää kevättä
P.s onko sinulla sähköpostia - Minsku
Äiti kirjoitti:
Raskasta aikaa tämä on. Mun on niin kurja olo aina sen jälkeen kun tulen tyttöni luota. Tekee todella pahaa ajatella ettei tyttöni ehkä selviä koskaan. Minä uskon ihmeeseen vaikka lääkäri aina tyrmää minut.Tässä kuussa tulee 10 kk onnettomuudesta.
Olen kuitenkin onnellinen, että saan pitää tyttöni. En ole valmis luopumaan hänestä.
Itse olen opiskellut toisen vuoden kohta loppuun, yksi olis jäljellä. Opiskeluni on sujunut hyvin kaikesta huolimatta.
Paljon olen kyyneleitä vuodattanu. Ja kysyny miks. Pahaa minulla teki Konninkankaan onnettomuus. Tiedän sen tuskan mitä omaiset ovat joutuneet kokemaan. Moni heistä menetti rakkaimpansa lopullisesti.
Hyvää kevättä
P.s onko sinulla sähköpostiaHei.
Tässä sinulle minun s-postiosoite,[email protected]
Olisi tosi mukava kirjoitella jonku kanssa.Minulla on ollut tosi raskasta 10.3. jälkeen,tuntuu kuin kulkisi putkessa kuin robotti.
Olen vähemmän kirjoitellut tänne,kun koulu on vienyt aikaa ja sitten tuli äitini pois nukkuminen.Olin äitini vieressä,kun hänen sydän pysähtyi.Äidilläni oli sepelvaltimotauti ja diabetes.Hänelle tehtiin 2 isoa leikkausta ja hän ei kestänyt niitä,vaan menehtyi.
Onko sinulla s-postiosoitetta? Vois kirjoitella s-postin välityksellä enemmän,ja voisin kertoa äidistäni enemmän.
Kirjoitellaan. - ceri
Minsku kirjoitti:
Hei.
Tässä sinulle minun s-postiosoite,[email protected]
Olisi tosi mukava kirjoitella jonku kanssa.Minulla on ollut tosi raskasta 10.3. jälkeen,tuntuu kuin kulkisi putkessa kuin robotti.
Olen vähemmän kirjoitellut tänne,kun koulu on vienyt aikaa ja sitten tuli äitini pois nukkuminen.Olin äitini vieressä,kun hänen sydän pysähtyi.Äidilläni oli sepelvaltimotauti ja diabetes.Hänelle tehtiin 2 isoa leikkausta ja hän ei kestänyt niitä,vaan menehtyi.
Onko sinulla s-postiosoitetta? Vois kirjoitella s-postin välityksellä enemmän,ja voisin kertoa äidistäni enemmän.
Kirjoitellaan.Ikävän kuulosta.Kuinka tyttösi voi nyt?
minä ainakin kovasti uskon että ihminen voi kuulla vaikka olisi tajuton!siis onko lääkärit antanut ymmärtää että tyttösi olisi aivokuollut jo?Uskon itse vahvasti ihmeisii ja toivon kovasti että tyttösi selviää.Jos tyttösi on yhtä vahva kun sinä olet jaksanut olla niin mitään ei ole menetetty.
Kovasti jaksamista sinulle ja oikein toivorikasta alkukesää sinulle ja tytöllesi. :) - äiti
ceri kirjoitti:
Ikävän kuulosta.Kuinka tyttösi voi nyt?
minä ainakin kovasti uskon että ihminen voi kuulla vaikka olisi tajuton!siis onko lääkärit antanut ymmärtää että tyttösi olisi aivokuollut jo?Uskon itse vahvasti ihmeisii ja toivon kovasti että tyttösi selviää.Jos tyttösi on yhtä vahva kun sinä olet jaksanut olla niin mitään ei ole menetetty.
Kovasti jaksamista sinulle ja oikein toivorikasta alkukesää sinulle ja tytöllesi. :)Kiitos sinulle.
En ole pitkään aikaan kirjoittanut tänne, koska tuntuu kuin kaikki ne vuoden takaiset tapahtumat nousevat muistiin.Sitä kesäkuun päivää en varmaankaan unohda koskaan. Hyvää kesää Sinulle. - Minsku@
Äiti kirjoitti:
Hyvää kevättä
P.s onko sinulla sähköpostiaNo moi tarvin ehdokkaita Nekku,Sanna,Jonna ja Markon ihmisien tästä kaksi veliää ja kaksi siskoa. Mut..Olen tietysti ilonen kun pääsen toukokuussa luokkakavereiden kanssa turkuun bussilla Nannu opettaja sanoi_ja Marko salonen.
- Minsku
Äiti kirjoitti:
Hyvää kevättä
P.s onko sinulla sähköpostiaLepi taitais olla mies ja normaalinen hassu taitava poikasena sitten pienenä silloin ennen Lepi on ollut polkemassa pyörää. Ku osallistu kilpailuun ja käy Lepi osotteeseen?
http:www.uusikiss.fi/
- Kukka
On aamuyö, enkä ole vieläkään saanut nukutuksi. Päätin tulla vielä koneeni ääreen ja jotenkin päädyin tälle keskustelupalstalle.
Itse olen onnekas 19-vuotias nainen. En ole ollut koskaan elämässäni pienimmässäkään onnettomuudessa. Kirjoituksesi havahdutti minut ajattelemaan, kuinka toisin asiat voisi olla. Ei sellaista pysty ymmärtämään, ennen kuin mitään niin pahaa sattuu omalle kohdalle :(
Minulla on diagnosoitu pitkittynyt, keskivaikea-vakava masennus. Nyt kysyn itseltäni, miksi olen masentunut? Olen loppujen lopuksi elänyt onnellisen elämän. En ole kokenut suuria menetyksiä. En ole joutunut kokemaan, kuinka julma maailma voikaan olla.
Kirjoituksesi sai kyyneleet nousemaan silmiini.
Menen kohta yrittämään uudelleen nukkumista. Kirjoituksesi on mielessäni varmasti vielä silloinkin. Välillä on hyvä pysähtyä miettimään elämää suurempiakin kysymyksiä.
Katselen sängyssä nukkuvaa avomiestäni ja kiitän, että hän on siinä. Olemme molemmat terveitä ja elinvoimaisia. Kuinka onnellinen saankaan olla siitä. Kaikki voi muuttua niin pienessä hetkessä.
Olisi mukava kuulla kuulumisiasi. Kuinka kesän viettosi on lähtenyt käyntiin? Kuinka tyttäresi voi?
Kaikkea hyvää Sinulle. Voimia!- äiti
Hei ja kiitos sinulle. Voin sanoa, että tapauksen jälkeen elämän arvot ovat muuttuneet. Tapaus pysäytti. Elämä voi muuttua hetkessä. Ei sairauksille voi mitään mutta on paljon nuoria ihmisiä jotka haluavat tuhota elämänsä tahallaan heille ei minulla riitä ymmärrystä.
Olen lomalla opiskelusta koko kesän. Käyn monta kertaa viikossa tyttöni luona juttelemassa hänelle ja pidän häntä kädestä. Tyttöni ei ole aivokuollut. Hänen elämä on terveyskeskuksessa vuoteessa. Hän ei todennäköisesti ymmärrä ympärillä olevista asioista. Minulle hän on tyttöni,toivon ihmettä tapahtuvan hänen kohdalla.
Tyttöni on kaunis, mikään ei päälle päin kerro kuinka vakavassa onnettomuudessa hän oli.
voin sanoa, että viime kesästä en muista mitään ja muutenkin tämä vuosi on mennyt sumussa.
Olen jaksanut mennä eteenpäin, koska minulla on 2 poikaa joiden vuoksi oli jaksettava jatkaa elämää eteenpäin.
Tänään olin viimeksi tyttöni luona, hän oli hyvin rauhallinen katseli suurilla silmillä kun juttelin ja pidin kädestä.
Toivon sinulle mukavaa kesää. Elämään iloa. Kirjoittele - Kukka
äiti kirjoitti:
Hei ja kiitos sinulle. Voin sanoa, että tapauksen jälkeen elämän arvot ovat muuttuneet. Tapaus pysäytti. Elämä voi muuttua hetkessä. Ei sairauksille voi mitään mutta on paljon nuoria ihmisiä jotka haluavat tuhota elämänsä tahallaan heille ei minulla riitä ymmärrystä.
Olen lomalla opiskelusta koko kesän. Käyn monta kertaa viikossa tyttöni luona juttelemassa hänelle ja pidän häntä kädestä. Tyttöni ei ole aivokuollut. Hänen elämä on terveyskeskuksessa vuoteessa. Hän ei todennäköisesti ymmärrä ympärillä olevista asioista. Minulle hän on tyttöni,toivon ihmettä tapahtuvan hänen kohdalla.
Tyttöni on kaunis, mikään ei päälle päin kerro kuinka vakavassa onnettomuudessa hän oli.
voin sanoa, että viime kesästä en muista mitään ja muutenkin tämä vuosi on mennyt sumussa.
Olen jaksanut mennä eteenpäin, koska minulla on 2 poikaa joiden vuoksi oli jaksettava jatkaa elämää eteenpäin.
Tänään olin viimeksi tyttöni luona, hän oli hyvin rauhallinen katseli suurilla silmillä kun juttelin ja pidin kädestä.
Toivon sinulle mukavaa kesää. Elämään iloa. KirjoitteleOlen sairastanut masennusta jo noin 6 vuotta. Kuinka monta kertaa olenkaan harkinnut, haluanko jatkaa elämääni. Usein olen pitänyt veistä kädessäni ja miettinyt, kuinka helppoa olisi päästä kaikesta tuskasta.
Minulla on takana kipeitä muistoja. Isäni teki juomisellaan elämästäni helvettiä. Kärsin myös vuosien ajan koulukiusaamisesta, josta en ole pystynyt puhumaan kenellekään vielä tähän päivään mennessä, vaikka tapahtuneesta on jo vuosia.
Nämä asiat viilsivät sydämeeni syvät arvet. Ne eivät ole kuitenkaan tarpeeksi päteviä syitä, että voisin tehdä itselleni mitään peruuttamatonta. Ne ovat taakse jäänyttä elämää. Tulevaisuus on edessäni.
Se on minun päätettävissäni, käännänkö kaikki kokemani voitoksi, vai jäänkö jumiin menneisyyteeni.
Tyttäresi tapaus sai minut miettimään. Kaikesta kokemastani huolimatta olen fyysisesti terve ihminen, jolla on kaikki mahdollisuudet edessä.
Elämä on liian arvokas tuhottavaksi. Se kun voi katketa silloin, kun sitä vähiten odottaa. - Kukka
Kukka kirjoitti:
Olen sairastanut masennusta jo noin 6 vuotta. Kuinka monta kertaa olenkaan harkinnut, haluanko jatkaa elämääni. Usein olen pitänyt veistä kädessäni ja miettinyt, kuinka helppoa olisi päästä kaikesta tuskasta.
Minulla on takana kipeitä muistoja. Isäni teki juomisellaan elämästäni helvettiä. Kärsin myös vuosien ajan koulukiusaamisesta, josta en ole pystynyt puhumaan kenellekään vielä tähän päivään mennessä, vaikka tapahtuneesta on jo vuosia.
Nämä asiat viilsivät sydämeeni syvät arvet. Ne eivät ole kuitenkaan tarpeeksi päteviä syitä, että voisin tehdä itselleni mitään peruuttamatonta. Ne ovat taakse jäänyttä elämää. Tulevaisuus on edessäni.
Se on minun päätettävissäni, käännänkö kaikki kokemani voitoksi, vai jäänkö jumiin menneisyyteeni.
Tyttäresi tapaus sai minut miettimään. Kaikesta kokemastani huolimatta olen fyysisesti terve ihminen, jolla on kaikki mahdollisuudet edessä.
Elämä on liian arvokas tuhottavaksi. Se kun voi katketa silloin, kun sitä vähiten odottaa.Kerroit, kuinka juttelet tyttärellesi ja pidät häntä kädestä kiinni.
Tästä tuli mieleen oma vaarini. Viimeisinä elinvuosinaan hänkin vain makasi sängyssään. Hän tunsi minut, mutta ei pystynyt enää ilmaisemaan itseään. Hänellä tuntui olevan paljon kerrottavaa, jota hän ei kuitenkaan saanut sanotuksi.
Tyttäresi on siellä omassa maailmassaan, minne meillä ei ole pääsyä. Olen kuitenkin varma, että hän tuntee jotain, kun hänen oma äitinsä pitää häntä kädestä kiinni. Emme voi tietää, mitä hänen mielessään liikkuu, mutta hänellä olisi varmasti paljon kerrottavaa sinulle.
Toivoa ei kannata vielä heittää. Maailma on ihmeitä täynnä ja moni niistä on varmasti vielä toteutumatta :) - Minsku
äiti kirjoitti:
Toivon sinulle mukavaa kesää. Elämään iloa. KirjoitteleHei!
Miten kesä on alkanut?
Minä sai tutkinnon suoritettua,raskaasta ajasta huolimatta.Vieläkin tuntuu raskaalta,äidin kuolema.Mutta yritän mennä eteenpäin päivän kerrallaan,vaikka kaikki muistot äidistä ovat mielessäin.Sekin vuosi sitten huhtikuussa sattunut onnettomuus,pyörii mielessä ja unissa yhä enemmän.Tuntuu kuin eläisi mennyttä aikaa uudelleen,vaikka sitähän ei voi,siis aikaa kelata taakse päin.Pitää vain mennä uuteen huomiseen ja ajatella mitä se mahtaa tuoda tullessaan.
Kirjoittele kuulumisia.On todella hienoa,että jaksat tyttäresi vierellä olla ja siinä sivussa antaa aikaasi pojillesi.Hyvää kesää teidän koko perheelle ja jaksamisia.
Mun email on [email protected]
- Minsku@
No minä olen oikeestaan koko aamun hereilläsi kokopäivän menooni.Ku joskus saattaa tulla ku Henni on muuten nekun käsil..tanssimassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289