Minkälainen jääkaira muutaman kerran vuodessa pilkkivän kannattaa ostaa?kiinalainen,vai kallis ur tai moran kaira?
Jääkaira
3
1200
Vastaukset
- j.kaira
Osta kerralla kunnon kaira niin tulee pitkänpäälle halvemmaksi.Mikään ei ole tympeempää kuin lähteä kesken päivän kairaa terottamaan.
- juuuujjoooo kysyjö
tuli ostettua mora 130mm kaira rosteriterillä,taittuva malli,onko hyvä?
Riippuu siitä meinaatko kairata samalla vehkeellä monenakin talvena. Yleensä paskaa ei kannata ostaa jos hyviäkin on tarjolla. Veikkaan, ettei kiinanpojat ole viitsineet ihan samaa rautaa laittaa terään kun joku sellanen valmistaja millä on mainekin menetettävänään.
Itse en viitsisi ainakaan millään romulla kauaa reikiä väsätä. Kalastaessa poraamiseen pitää mielestäni käyttää mahdollisimman vähän aikaa...jossain muualla se on sitten ihan toisinpäin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013