Voiko mukamas olla mahdollista että videoklippiin pistettyyn tekstiin voi laittaa vain yhden tekstitehosteen. Eli onko vain mahdollista laittaa teksti joko häipymään esiin mutta eikö tällöin onnistu sitten enää pistämään tekstiin tehostetta jolla sen saisi myös lähtemään häipymällä? Kertokaas te jotka kyseistä ohjelmaa olette käyttäneet
Adobe premiere elementsin tekstitehosteet
5
434
Vastaukset
- in-out
Klikkaa aikajanalla olevan tekstin päällä hiiren oikenpuleista painiketta, niin listasta löytyy Fade in ja Fade out. Kokeile niitä.
- aloittaja
Kun laittaa tekstiin tehosteen Fade in ja kun yrittää pistää samaan Fade outin niin tämä jälkemmäinen törmää ensimmäisen eli tekstiin tulee pelkkä Fade out.
- Digiootti
aloittaja kirjoitti:
Kun laittaa tekstiin tehosteen Fade in ja kun yrittää pistää samaan Fade outin niin tämä jälkemmäinen törmää ensimmäisen eli tekstiin tulee pelkkä Fade out.
Älä laita mitään tehostetta, vaan tee niinkuin edellä neuvoin.
- aloittaja
Digiootti kirjoitti:
Älä laita mitään tehostetta, vaan tee niinkuin edellä neuvoin.
Kun kokeilen kyseisellä ohjelmalla painaa hiiren oikeanpuoleisella napilla tekstiä, niin ei siinä kyllä fade in/out mahdollisuuksia näy. Videoon ja audioon olen kuitenkin onnistunut lisäämään fade in/outin mutta kai se tekstiinkin olisi mahdollista.
Adobe premieren 7 minulla sitten on - elemets 6:ssa
aloittaja kirjoitti:
Kun kokeilen kyseisellä ohjelmalla painaa hiiren oikeanpuoleisella napilla tekstiä, niin ei siinä kyllä fade in/out mahdollisuuksia näy. Videoon ja audioon olen kuitenkin onnistunut lisäämään fade in/outin mutta kai se tekstiinkin olisi mahdollista.
Adobe premieren 7 minulla sitten onKun hiiren oikeaa painiketta klikkaa teksin päällä,
listassa on yksi vaihtoeto FADE >
FADE IN VIDEO
FADE OUT VIDEO
Toimii myös tekstissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.613750Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j873138Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin782360Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141610Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m661344- 891213
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä351104Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11001Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55995- 47972