Tietääkö joku onko Classik Kawasaki Clup Finland sekä vanhoille että uusille kawa pyörille että kuskeille tarkoitettu kerho.
Tietääkö
5
643
Vastaukset
- kjäh kjäh
se lupi on vaan kawa pyörille ,
että ei kuskeille - pääse
sellanen joka ei osaa ees nimee kirjottaa oikein
niin häh- Juro--Inkeri
eli se on siis joku pilkun-nussijoiden klubi
- Häh häh
Kiitos asiallisuudestasi. Ostin kawan kesällä ja se on kaikkea kivaa ja hienoa!!!!! Ajaa osaan vaikka krjoittaa en oaisikaa. Ja todellakin aijon vain ajaa jos kyseinen kerho pitää sisällään noin mätää kamaa. Kerholta pyydän nöyrimmästi anteeksi. Saattaahan kirjoittaja olla joku vaan jostain.
- on kawazaki
Kylläpäs on taas venkuloita liikkeellä...
Tottahan kannattaa kattoo ensin factat suoraan
Kawa Clubin sivuilta enkä usko että sulla tarvii olla museopyörä, vaan kaikki kawakuskit varmaankin
ovat kerhoon tervetulleita.
Tältä palstalta tuskin löydät kysymykseesi oikeata
vastausta, pelkkää jorinaa..
Itse en kuulu mihkää kerhoon , ajelen vaan ihan
issekseen 1100:lla Zetorilla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.713318Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291078
- 1001023
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67946Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6905- 84889
- 34820