Tietääkö joku onko Classik Kawasaki Clup Finland sekä vanhoille että uusille kawa pyörille että kuskeille tarkoitettu kerho.
Tietääkö
5
674
Vastaukset
- kjäh kjäh
se lupi on vaan kawa pyörille ,
että ei kuskeille - pääse
sellanen joka ei osaa ees nimee kirjottaa oikein
niin häh- Juro--Inkeri
eli se on siis joku pilkun-nussijoiden klubi
- Häh häh
Kiitos asiallisuudestasi. Ostin kawan kesällä ja se on kaikkea kivaa ja hienoa!!!!! Ajaa osaan vaikka krjoittaa en oaisikaa. Ja todellakin aijon vain ajaa jos kyseinen kerho pitää sisällään noin mätää kamaa. Kerholta pyydän nöyrimmästi anteeksi. Saattaahan kirjoittaja olla joku vaan jostain.
- on kawazaki
Kylläpäs on taas venkuloita liikkeellä...
Tottahan kannattaa kattoo ensin factat suoraan
Kawa Clubin sivuilta enkä usko että sulla tarvii olla museopyörä, vaan kaikki kawakuskit varmaankin
ovat kerhoon tervetulleita.
Tältä palstalta tuskin löydät kysymykseesi oikeata
vastausta, pelkkää jorinaa..
Itse en kuulu mihkää kerhoon , ajelen vaan ihan
issekseen 1100:lla Zetorilla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372001
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1291649Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11516Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881423- 321401
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321214Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet521121- 241099
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51904