Tietääkö joku onko Classik Kawasaki Clup Finland sekä vanhoille että uusille kawa pyörille että kuskeille tarkoitettu kerho.
Vastaukset 5
- kjäh kjäh
se lupi on vaan kawa pyörille ,
että ei kuskeille - pääse
sellanen joka ei osaa ees nimee kirjottaa oikein
niin häh- Juro--Inkeri
eli se on siis joku pilkun-nussijoiden klubi
- Häh häh
Kiitos asiallisuudestasi. Ostin kawan kesällä ja se on kaikkea kivaa ja hienoa!!!!! Ajaa osaan vaikka krjoittaa en oaisikaa. Ja todellakin aijon vain ajaa jos kyseinen kerho pitää sisällään noin mätää kamaa. Kerholta pyydän nöyrimmästi anteeksi. Saattaahan kirjoittaja olla joku vaan jostain.
- on kawazaki
Kylläpäs on taas venkuloita liikkeellä...
Tottahan kannattaa kattoo ensin factat suoraan
Kawa Clubin sivuilta enkä usko että sulla tarvii olla museopyörä, vaan kaikki kawakuskit varmaankin
ovat kerhoon tervetulleita.
Tältä palstalta tuskin löydät kysymykseesi oikeata
vastausta, pelkkää jorinaa..
Itse en kuulu mihkää kerhoon , ajelen vaan ihan
issekseen 1100:lla Zetorilla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3911453- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37726Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29674- 50642
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht381607- 63543
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474