Parhaimmat sanoitukset top 3

She is the best

1) Everytime: Koskettava, herkkä, haikea. Kappale pysäyttää, ei ole mitään liirumlaarumia, vaan laadukas, kypsä balladi.

2) Peace of me: Kerrassaan naseva veto! Ja kaiken lisäksi ajaton, sillä Britneystä eivät juorut tule hetkessä loppumaan...

3) Dear diary: Tämä on mielestäni sellainen kappale, johon lähes jokainen tyttö/ nuori nainen voi samastua, minä muun muassa :) . Ainaki itse saan tästä laulusta lohtua yms...

Ois mielenkiintosta lukea, mitkä biisit teille muille on sanoitusten tiimoilta parhaiten kolhatanut, pelkkä listaki riittää, mut jos haluaa kirjoittaa perustelujen kera, niin ihan vapaasti :)

6

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Britneyn fanittaja

      Kaikki hänen biisit ovat hyviä mutta minusta top 3 on tähän mennessä:

      1: Unusual You. Se on kappale,joka kertoo ihanan tarinan. Sanoitukset,rytmi,loistava kappale!

      2: Stronger. Kappale johon jokainen voi samastua,ja itse ainakin olen tätä kuunnellessani huomannut olevani joka päivä vahvempi kuin eilen! Myös jos on vaikeaa,laulelen tätä biisiä yksinäni ja se auttaa.. (:

      3: Luv The Hurt Away. Ja tarkoitan cd:n versiota,en mitään nopeutettua remixiä.Tämän valitsin kolmoseksi siksi,että jotenkin vaan niin koskettava...
      En mä osaa kertoo miks,se vaan on niin ihana! :DD

    • tyttö.

      joo tuo everytime on todella kaunis biisi.
      someday(i will understand) on myös kaunis biisi
      out from under

    • She is the best

      Kiitokset vastanneille :) Hieno homma,että Britneyn musa jaksaa vielä kiinnostaa! Nykyään vaan tuntuu siltä,että fanikanta täällä Suomessa on suhteellisen pieni, on lähinnä pieni aktiivinen joukko, joka kuuntelee musaa jne. Toivotaan,että Britneyn ura tulee jatkumaan pitkään... :)

      • Britneyn fanittaja

        Tottakai meitä Britneyn musa kiinnostaa!(;
        En nyt sanoisi että pieni joukko,tiedän valtavan määrän ihmisiä jotka fanittavat Britneytä. Uusia sekä sellaisia jotka ovat monia,monia vuosia jo fanittaneet mja yhä fanittavat niinkun esim.minä!
        Sitäpaitsi katsoin noin vuosi sitten joltain sivulta missä oli joku adressi että saataisiin Britney suomeen,sinne oli kirjottanut yli 50 000 ihmistä ainakin! Mutta voihan tilanne olla eri nyt... Mä ainakin aion pysyä fanina ikuisesti!


      • epäilen,
        Britneyn fanittaja kirjoitti:

        Tottakai meitä Britneyn musa kiinnostaa!(;
        En nyt sanoisi että pieni joukko,tiedän valtavan määrän ihmisiä jotka fanittavat Britneytä. Uusia sekä sellaisia jotka ovat monia,monia vuosia jo fanittaneet mja yhä fanittavat niinkun esim.minä!
        Sitäpaitsi katsoin noin vuosi sitten joltain sivulta missä oli joku adressi että saataisiin Britney suomeen,sinne oli kirjottanut yli 50 000 ihmistä ainakin! Mutta voihan tilanne olla eri nyt... Mä ainakin aion pysyä fanina ikuisesti!

        että joku oli laittanut sinne keksittyjä nimiä. 50000 kiihkeää fania on Suomen kokosessa maassa jo aika paljon.


      • Britneyn fanittaja
        epäilen, kirjoitti:

        että joku oli laittanut sinne keksittyjä nimiä. 50000 kiihkeää fania on Suomen kokosessa maassa jo aika paljon.

        ...Mutta luulen kyllä et suomessa on aika paljon faneja. Ja voivathan muutkin kun fanit haluta Britneyn Suomeen keikalle. Ja esimerkiksi kuunnella jotain tiettyä kappaletta ja tykätä nimenomaan siitä/niistä kappaleita ja joistakin biiseistä eivät sitten pidä ollenkaan.
        Niin ja se pitää vielä sanoa että minäkin uskon että varmasti yksi ihminen on laittanut useampia viestejä kun yhden,eri nimimerkeillä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe