Haussa paras pokerihuone

realismia kehiin

Lyhyt ja ytimekäs kysymys: Mikä pokerihuone on sellainen, että voi luottaa todennäköisyyksiin ilman jatkuvia ohivetoja? Eli ässäparit pitää sen minkä kuuluukin, värin veto onnistuu tilastollisesti niin usein kuin pitääkin jne. Bonukset, pelaajaliikenne yms. ovat toisarvoisia asioita, ne eivät kiinnosta pätkääkään. Tämä tiedoksi linkkispedeille, koska pelaan paljon suurempia pöytiä kuin teidän kolikkolinkkienne "hyöty" olisi.

8

949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saakat

      On aiheesta keskusteluja www.pokeritieto.fi

      • aloittaja

        Ei nuo saittiesittelyt vastaa varsinaisesti kysymykseeni, kun etsin realistista huonetta. Samaa paisteja löysiä vihuja, hyvät bonukset -mantraa kuin muuallakin..


    • pelataan live-pelejä

      niissä sinua ei kusta silmään. Nettipokeri on täyttä kusetusta.

    • minraisedonkey

      -PokerStars
      -Full Tilt Poker
      -iPoker Network
      -PartyPoker
      -OnGame Network
      -Everest Poker
      -Cereus Network
      -IPN (Boss Media)
      -Entraction Network
      -CakePoker Network
      -....jne...

      Eli toisin sanoen kaikki suurimmat pokeriverkot. Valinnanvaraa siis on.

    • realismia

      useat pokerihuoneet vastaavat kyselyyn toteutuneitten käsien prosenteista.
      Unohda ne, jotka eivä vastaa, tai kierrellen ilmoittavat prosentit.Yksi ainoa, muuten pelikelvoton huone, ilmoittaa suoraan sivustoillaan
      tämän mielestäni ensisijaisen tiedon nettipokerista.
      Aloita kuitenkin pienemmällä ,ja pidä omaa tilastoa.
      Myös sekoituskoneen tarkastajalta näitä tietoja saa-
      Jossaintapauksessa voi löytyä yllättävääkin tietoa
      pokerihuoneen ja tarkastusfirman omistussuhteissa.
      Huoneet ja tarkistusfirmat yleensä rekisteröity
      tavallisten lainkäytäntöalueiden ulkopuolelle,joten minkäännäköistä pistokoetyyppistä tai lainkautta tapahtuvaa tarkistusta näihin ei pelaajien ja viranomaisten
      kautta ole mahdollisuuksia saada.Mitään järkeähän
      ei huoneen ole ketään suosia,mutta tietenkin niille on eduksi jos pelaaja ei katkea.Raha kiertää ja rake kertyy.
      "Suuria" pelaajia on niin vähän,että pelaajat
      tuntevat toisensa tai ainakin identifioivat vastapelurinsa.Mikäli epäilyksiä jonkinnäköisestä
      kimppapelistä tms ilmenee niin parasta lopettaa
      näillä sivustoilla pelaaminen.Samat suuren pelaajat tosin löytyvät joka huoneelta.
      Tarkkuutta ja onnea vaan peleihin

    • 1235678

      Itse kun olen pelannut Pokerstarsilla ja Full Tiltillä ja olen myöhemmin Poker Trackerilla analysoinut pelaamisia, niin kyllä todennäköisyydet pitävät kutinsa.

      Mutta paras pokerihuone on Pokerstars; paras käyttöliittymä, pystyy säätämään asetukset mieleisekseen, toimii sulavasti, paljon valinnanvaraa pelien ja turnauksien suhteet, ja lisäksi Pokerstarsin hand replayer on erinomainen.

      • betriserise

        Olen toitottanut jo pitkään vain suurimpien pokerihuoneiden puolesta. Surkea katsoa täällä kun monet tuskailee huonojen (köhköhpaf ja pokerihuone jne.) kanssa.

        http://www.internetpokeri.net/

        Suurimmat pokerihuoneet on itsellä aina toiminut moitteetta ja mitään omituisuuksia ei liiemmin ole sattunut. Luotan ja puhun puolesta loppuun asti.

        Samaa mieltä edellisen kanssa että Pokerstars on monipuolinen paikka nettipokeri pelurin olla, pelata ja voida henkisesti hyvin.


    • Sulo Viilee

      Lyhyesti sanottuna paras pokerihuone;
      tässä kuussa
      2x 265 000$ vip race
      2x 15 000$ hand race
      "League-ilmaisturnaussarja", jossa jaossa 5 EPT lippua
      että pokerihuoneella on loisto kauppa
      100% ensitalletusbonus 600€ asti (100 vip=10e, 45 päivää aikaa kerätä vippejä)
      fantastinen rakeback-systeemi
      n. 100 000e edestä freerolleja kuukausittain
      ei talletuskuluja ainakaan moneybookersin kautta, en tiedä onko muissa talletusmuodoissa sitten kuluja.
      B2B-verkossa toimii
      Euroopan sisällä toimii, verovapaa siis

      http://sites.google.com/site/freerollheaven/

      Se on tuo Noiqupoker

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe