muuttunut, vain vuosi vaihtunut !
" Sama kaiku on sanojen, kyllä vaistomme tietää sen ". Samat ongelmat kuin ennenkin.
Joku ei löydä naista, toisille niitä on liikaakin. Jonkun vaimo on vanhentunut, eikä sexi enää kiinnosta, joku saa hoitoa liikaakin.
Jonkun puoliso pettää, joku jättää.
Yksi on kiusattu, toinenkin on kiusattu ja palsta
vaikuttaa joskus taistelutantereelta.
On ongelmia ja elämäntuskaa ja viisaat vain sanovat
-Kaikkihan on Niiiiinnn...Hyvin !!
Valtamerialuksia uppoaa, työttömien armeija
kasvaa, otsonikerros ohenee, ilmastonmuutos
huolestuttaa, ihmisiä syntyy ja kuolee,
sodat, myrskyt, onnettomuudet.
Kaikkea tapahtuu maailmalla,mutta tämä leikkikenttä lienee virtuaali-ihmisten henkireikä.
Tulinpahan kurkkaamaan, pitkästä aikaa.
Jatkakaa samaan tapaan, samankaltaisilla aloituksilla. Ei siis mitään uutta auringon alla.
Mikään ei ole
6
295
Vastaukset
- **********************
sitä uutta ei ollut ainunkaan avauksessasi.
Säännöllisin väliajoin tulee joku haukkumaan muiden aloituksia "Vain elämää ei sen enempää on kaikki tää koita ymmärtää"...
- puusta pudonnut
elämää ! Ei tämä ole haukkumista. En ymmärrä miksi aina vedetään herne nenään ? Kyllä täällä
näemmä haukutaan melkein joka ketjussa, höh .
Mukavaa päivän jatkoa Kaikille ! puusta pudonnut kirjoitti:
elämää ! Ei tämä ole haukkumista. En ymmärrä miksi aina vedetään herne nenään ? Kyllä täällä
näemmä haukutaan melkein joka ketjussa, höh .
Mukavaa päivän jatkoa Kaikille !En vetänyt hernettä enkä mitään muutakaan nenään! Totesinpa vain että sellaista tämä elämä on, ylämäkeä ja varsinkin alamäkeä. Mieleen vain nyt tuli tuo Irvinin hauska renkutus.
Mulla on tänään niin hyvä mieli, hyvä päivä että en suutu mistään! Ihan totta!- HTZA
piive kirjoitti:
En vetänyt hernettä enkä mitään muutakaan nenään! Totesinpa vain että sellaista tämä elämä on, ylämäkeä ja varsinkin alamäkeä. Mieleen vain nyt tuli tuo Irvinin hauska renkutus.
Mulla on tänään niin hyvä mieli, hyvä päivä että en suutu mistään! Ihan totta!kaksoisvee.
Hyvää viikonloppua.
- välittääkö palveluntarjoaja
huomautuksestasi ja sulkee paikan turhana koskapa kaikki on jo tapahtunut ja moneen kertaan puitu.
Edes uutisissa ei ole todella uutta kuin korkeintaan muutaman vuoden välein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511