Mikään ei ole

puusta pudonnut

muuttunut, vain vuosi vaihtunut !
" Sama kaiku on sanojen, kyllä vaistomme tietää sen ". Samat ongelmat kuin ennenkin.
Joku ei löydä naista, toisille niitä on liikaakin. Jonkun vaimo on vanhentunut, eikä sexi enää kiinnosta, joku saa hoitoa liikaakin.
Jonkun puoliso pettää, joku jättää.
Yksi on kiusattu, toinenkin on kiusattu ja palsta
vaikuttaa joskus taistelutantereelta.
On ongelmia ja elämäntuskaa ja viisaat vain sanovat
-Kaikkihan on Niiiiinnn...Hyvin !!

Valtamerialuksia uppoaa, työttömien armeija
kasvaa, otsonikerros ohenee, ilmastonmuutos
huolestuttaa, ihmisiä syntyy ja kuolee,
sodat, myrskyt, onnettomuudet.

Kaikkea tapahtuu maailmalla,mutta tämä leikkikenttä lienee virtuaali-ihmisten henkireikä.

Tulinpahan kurkkaamaan, pitkästä aikaa.
Jatkakaa samaan tapaan, samankaltaisilla aloituksilla. Ei siis mitään uutta auringon alla.

6

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • **********************

      sitä uutta ei ollut ainunkaan avauksessasi.
      Säännöllisin väliajoin tulee joku haukkumaan muiden aloituksia

    • "Vain elämää ei sen enempää on kaikki tää koita ymmärtää"...

      • puusta pudonnut

        elämää ! Ei tämä ole haukkumista. En ymmärrä miksi aina vedetään herne nenään ? Kyllä täällä
        näemmä haukutaan melkein joka ketjussa, höh .
        Mukavaa päivän jatkoa Kaikille !


      • puusta pudonnut kirjoitti:

        elämää ! Ei tämä ole haukkumista. En ymmärrä miksi aina vedetään herne nenään ? Kyllä täällä
        näemmä haukutaan melkein joka ketjussa, höh .
        Mukavaa päivän jatkoa Kaikille !

        En vetänyt hernettä enkä mitään muutakaan nenään! Totesinpa vain että sellaista tämä elämä on, ylämäkeä ja varsinkin alamäkeä. Mieleen vain nyt tuli tuo Irvinin hauska renkutus.

        Mulla on tänään niin hyvä mieli, hyvä päivä että en suutu mistään! Ihan totta!


      • HTZA
        piive kirjoitti:

        En vetänyt hernettä enkä mitään muutakaan nenään! Totesinpa vain että sellaista tämä elämä on, ylämäkeä ja varsinkin alamäkeä. Mieleen vain nyt tuli tuo Irvinin hauska renkutus.

        Mulla on tänään niin hyvä mieli, hyvä päivä että en suutu mistään! Ihan totta!

        kaksoisvee.
        Hyvää viikonloppua.


    • välittääkö palveluntarjoaja

      huomautuksestasi ja sulkee paikan turhana koskapa kaikki on jo tapahtunut ja moneen kertaan puitu.

      Edes uutisissa ei ole todella uutta kuin korkeintaan muutaman vuoden välein.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe