Kuinkahan moni vl-äiti, joka on ehkä synnyttänyt jo monta lasta, on erittäin väsynyt ja masentunut ja sen seurauksena ei jaksa/osaa/halua enää ajatella tarkemmin, valitsee synnyttämisen vaikka se johtaisi lääkärien varoittelusta huolimatta kuolemaan?
Voiko noissa tapauksissa olla myös kyse ihmisen masennuksesta, väsymyksestä enää jatkaa elämää ja opetuksen mukaan kokee että näin minä saan kuolla jos haluan.
Tai mitenköhän helposti masentunut ihminen päätyy tuohon valintaan?
vl-naisten
2
153
Vastaukset
ONKO masentunut oikeasti kykenevä kantamaan vastuuta itsestään ja omista valinoitaan?
EI OLE ja senpä tähden MITÄ tekee vl herätysliike?
Herätysliike tukee tuota pahoinvoinnin kierrettä ja katsoo että masennuksen jatkaminen ja epätoivon jatkaminen raskauksilla on enemmän kuin oikein.
Eli koska maentuntu on kykenemätön oikeasti tekemään itsenäisiä ja omia ratkaisuja tuo herätyliike käytää valtaa hänen elämässään. Ottamatta siitä kuitenkaan vastuuta.
JA sitten se - kuika moni nainen kuolee oman käden kautta tuon opin takia. Ja kuinka moni joutuu lähtemään tuosta liikeestä tuon opin takia.Raskauden tai synnytyksen aiheuttamia kuolemantapauksia on vuosittain n. 3kpl joista yli 35v n. 1kpl.
Usko ei käynyt tilastoista selville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503774
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342731Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262398- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271387
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188