Voisiko joku valaista ongelmaa, mulla on 19 tuuman laajakuvanäyttö jossa pienemmällä digikameralla otetut kuvat näkyvät oikeassa suhteessa, mutta isomma järkkärillä otetut "venyy" näytöllä.
Kuvan suhde näytöllä
2
387
Vastaukset
- täytyy kyllä
Selventää reilusti tätä ongelmaa. Millä ohjelmalla katsot kuvia ? Kokoruututilassako ? Mikä käyttöjärjestelmä ? Asetuksia ?
Windowsin omilla esikatselu työkaluilla kuvat eivät veny. Mutta jos yrität saada kuvaa kokonäytöksi, ja kuvan korkeus/leveys suhde on eri, niin tämä voi olla syynä. :) Siihen pitäis tulla vaan mustat palkit niille sivuille, jotka alittavat sen kuvasuhteen. Kuten televisiossakin, jos katsot laajakuva elokuvaa laajakuva televisiolla, voi olla että koko näyttö täyttyy. Jos yrität saada 4:3 kuvaa laajakuva TV:ssä kokonäytöksi, naamat venähtää.- kuvat...
ongelma on juuri se että Wndowsin omalla esikatseluohjelmalla kuvat venyy sivu suunnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19811773
- 585549
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462857Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152484- 402455
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342023Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71727- 341670