Mitä ruokaa suosittelette 5 kk vanhalle ajokoiran pennulle
Mitä ruokaa
2
311
Vastaukset
- killer kid
Jauhelihaa ja pennuiile ja nuorille koirille tarkoitettua kuivamuonaa. Monet käyttävät lisukkeena myös kotiruokaa. Tai sitten valmistavat kaiken ruuan itse.
- ...
Meillä ihan just 1 vuoden täyttävä dreeveri, jolle syötimme pentuajan boosterin penturaksuja.
Ja nyt lähellä yhden vuoden ikää, dreeveri siirtyi samaan ruokaan 5-vuotiaan beaglemme kanssa, boosterin basiciin.
Miltei jokaisella kuivamuona valmistajalla on valikoimassaan myös pennuille tarkoitettu ruoka. Ne on suunniteltu turvaamaan kasvavan pennun vitamiinien ja kivennäisten ym tärkeiden ravintoaineiden saanti.
Hyviä ja laadukkaita penturuokia saa eläinkaupoista. AGrimarketeissa jahti&vahti sarja on myös hyvää ja edullista, sekä vip vescorilta saatava, erityisesti metsästyskoirille suunniteltu booster-sarja jota meidän koirat nykyään saavat ja hyvällä halulla syövät.
Kukin ruokkii omien tottumustensa mukaan. Toiset antavat vain kotiruokaa (jolloin sekaan kannattaa sekoittaa vitamiini ja kivennäislisää), toiset barffaavat ja sitten ollaan me jotka syötämme raksuja =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662822- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91721- 1081575
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099